Spotkanie na Woli

1. Data: 2001-08-05 17:50:34

Temat: Spotkanie na Woli
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Gospodarzom, Jagodzie i Sylwkowi za to co uczynili.
pozdr. Jerzy

2. Data: 2001-08-05 17:57:30

Temat: Re: Spotkanie na Woli
Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dolaczamy sie z Ania!!!! Serdeczne dzieki! I zalujemy, ze musielismy was
wczesniej opuscic. Mam nadzieje, ze nastepnym razem uda nam sie wyrwac
na troche dluzej!

Pozdrowienia

Andrzej

3. Data: 2001-08-05 18:09:11

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> Dolaczamy sie z Ania!!!! Serdeczne dzieki! I zalujemy, ze musielismy was
> wczesniej opuscic. Mam nadzieje, ze nastepnym razem uda nam sie wyrwac
> na troche dluzej!
Napisz dlaczego żałujecie bo to jest istotne [dla nowych grupowiczów]. To
co było po waszym odjeździe to dopiero było to o co chodzi. Macie czego
żałować.
Pozdr. Jerzy

4. Data: 2001-08-05 19:25:59

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A skad mam wiedziec, czego zalowac po wyjezdzie skoro wyjechalem i juz dalej
nie bylem? Moze lepiej zyc w blogiej nieswiadomosci szczegolow i spac
spokojnie czakajac na kolejne haslo do zabawy.

Pozdrowienia

Andrzej

5. Data: 2001-08-05 19:27:46

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

OSWIADCZYL SIE ???

6. Data: 2001-08-05 19:37:36

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie. Zostawil to sobie na kameralniejsza okazje.

Andrzej

7. Data: 2001-08-05 19:40:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> OSWIADCZYL SIE ???
A jak myślisz?
Pozdr. Jerzy

8. Data: 2001-08-05 20:20:15

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...
> Chyba nie. Zostawil to sobie na kameralniejsza okazje.
No to niech sam odpowie. Być może, że coś przegapiłem.
Pozdr. Jerzy

9. Data: 2001-08-06 07:56:36

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Spotkanie na Woli bylo na prawde udane. Dziekuje w imieniu swoim i Anety
gospodarzom i wszystkim wspolbiesiadnikom. Oswiadczyny zostaly przelozone do
nastepnego spotkania :-) Wszystko przez Piotra Siciarskiego, ktory przez
swoje dociekania o sensie zycia zaszczepil niepokoj egzystencjonalny w mojej
duszy :-)))

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

10. Data: 2001-08-06 09:13:44

Od: Krzysztof Koterba <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:
> [...]
> swoje dociekania o sensie zycia zaszczepil niepokoj egzystencjonalny w mojej

Moglibyscie nie pisac jak to fajnie bylo? Bo tylko draznicie moja dusze!

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

wiklina
Surfinie - ile wody do podlewania