Re: Spotkanie "pólnocy"

Data: 2004-06-14 20:02:20
Temat: Re: Spotkanie "pólnocy"
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:caktp8$kog$1@nemesis.news.tpi.pl...

> I to mówi "wiejska dziewczyna"? ;-))

Wiez, moze kiedys wiejskie dziewczyny musialy sie zrywac wczesnym rankiem
zeby boso po trawie krowy gonic pasc, teraz takiej potrzeby nie ma wiec
wiejskie dziwczynki leniwe sie robia i pozno chodza spac bo maja komputer i
ksiazki ;)))

> Koniczynę z zielonego papieru dla siebie zrobię specjalnie dla Gosi :-)
> Na wszelki wypadek (bo może padać) podaję tel.kom. 601 99 41 64

No to na wszelki wypadek moja 661 581 281

> Ponadto cechy charakterystyczne:
> -Kasia-ruda czarnulka ;-)

Ex ruda, teraz czarnulka, tak brzmi prosciej, bede z mezem oczywiscie. Z
tym, ze my jeszcze nie wiemy czy na 100% mozemy byc :((
A tak w ogole jak ma to wygladac? Myk, myk zakupy i do domu, czy moze
wybralibysmy sie do Ogrodu Dendrologicznego w Wirtach? To jest ok 11 km od
Starogardu, warto moze tam pozwiedzac conieco, zakupy tez da sie popelnic na
miejscu a i na pogaduszki beloby wiecej czasu?

pozdrawiam
kaska