Spotkanie w Warszawie 15 września... jak się uda... ;-)

1. Data: 2001-09-05 21:09:16

Temat: Spotkanie w Warszawie 15 września... jak się uda... ;-)
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie w wątkach pobocznych "ide do restauracji" i "Nieśmiało..."
Pojawiła się taka propozycja:
"15 września, na Fortach Bema - tam jest taka fajna knajpa w bunkrze"
Piszę bo dostałam kilka zapytań na priv i powinno to się pojawić chyba w
oddzielnym poscie.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-09-05 21:40:57

Temat: Re: Spotkanie w Warszawie 15 września... jak się uda... ;-)
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Pojawiła się taka propozycja:
> "15 września, na Fortach Bema - tam jest taka fajna knajpa w bunkrze"

a godzinka?

sadyl

1. Data: 2001-09-06 06:59:14

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a godzinka?

Sadylku czyżbyś chciał przyjechać? Byłoby miło ;-)))
Godzinka jest jeszcze nieustalona, ale żebym ja mogła się pojawić to
spotkanie musiałoby trwać między 14.00 a 16.00, bo mam zobowiązania rodzinne
na ten dzień na wieczór...

1. Data: 2001-09-06 08:01:23

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Sadylku czyżbyś chciał przyjechać? Byłoby miło ;-)))

Nie obiecuję, ale jeśli tak, to z pewnoscią ze st..słoneczkiem a prawie
na pewno rówież z potworkami (jednym albo oboma a może jeszcze jakieś
sie przyplączą :)

W związku z tym pytanko do tambylców: przydałoby sie coś taniego do
przekimania (aby zostac do niedzieli)
Akademik z całą pewnoscią wystarczy.
Chodzi mi o informacje ludzi, którzy znają coś z autopsji, bo numery
telefonów i adresy umiem sobie sam wyszukać

THX from mountain :)

sadyl

1. Data: 2001-09-06 08:11:09

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie obiecuję, ale jeśli tak, to z pewnoscią ze st..słoneczkiem a prawie
> na pewno rówież z potworkami (jednym albo oboma a może jeszcze jakieś
> sie przyplączą :)

Ja się bardzo chętnie spotkam Sadylku z Tobą... Ma być jeszcze Maja i
Konrad... A co z resztą? Odezwijcie się...
Proszę, proszę, proszę...

1. Data: 2001-09-06 08:54:34

Temat: Re: Spotkanie w Warszawie 15 wrzes ´nia... jak sieś uda... ;-)
Od: cezary gmyz <c...@z...media.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 3...@p...onet.pl, sadyl at s...@p...onet.pl
wrote on 9/6/01 10:01 AM:

> Nie obiecujeś, ale jes´li tak, to z pewnosciaś ze st..s?oneczkiem a prawie
> na pewno rówiez™ z potworkami (jednym albo oboma a moz™e jeszcze jakies´
> sie przyplaśczaś :)
>
> W zwiaśzku z tym pytanko do tambylców: przyda?oby sie cos´ taniego do
> przekimania (aby zostac do niedzieli)
> Akademik z ca?aś pewnosciaś wystarczy.
> Chodzi mi o informacje ludzi, którzy znajaś cos´ z autopsji, bo numery
> telefonów i adresy umiem sobie sam wyszukac´
>
> THX from mountain :)
>
> sadyl

Na Dlugiej sa tanie pokoje goscinne bodajze w stowarzyszeniu metalurgikow.
Chodzui o odcinek blizej placu Bankowego. Niedrogo jest tez w Domu Literatow
przy samym placu Zamkowym. Jako znany wielbiciel literatury tj. literatek i
polliteratek powinienes dostac znizke ;-)
Czarek
P.S. Co z obiecana golonka?

1. Data: 2001-09-06 09:19:27

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja się bardzo chętnie spotkam Sadylku z Tobą... Ma być jeszcze Maja i
> Konrad... A co z resztą? Odezwijcie się...
> [...]

No, ja też z Warszawy, tylko tego ... nie wiem czy mię mąż by puścił i cała
reszta gromady....
AniaK

1. Data: 2001-09-06 09:31:07

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Ana

> No, ja też z Warszawy, tylko tego ... nie wiem czy mię mąż
> by puścił i cała
> reszta gromady....
> AniaK

Dwa rozwiązania: wyjdź bez pozwolenia albo zabierz ich ze sobą.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-09-06 09:37:32

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No to zabrać męża... W Gdański dwóch mężów się pojawiło...
> Hmm... Zabrać i kazać iść na spacer... ;-)))
> --
> Joanna
> http://jduszczynska.republika.pl

;-))
to by było najlepsze wyjście...
W każdym razie melduję się. A zobaczymy jak się uda.
AniaK

1. Data: 2001-09-06 10:55:16

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> No to zabrać męża... W Gdański dwóch mężów się pojawiło...
> Hmm... Zabrać i kazać iść na spacer... ;-)))

A jak będzie taki czujny jak Pan Thompson?

sadyl

Bulgarska kuchnia
Araby - Szaurma - nie zanuuudzam?
naleśniczki i lazania