Re: Spotykanie sie na zywo z ludzmi z IRC/ICQ itp.

Data: 2000-08-24 12:26:03
Temat: Re: Spotykanie sie na zywo z ludzmi z IRC/ICQ itp.
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com>

Czesc!!!
Ja dzisiaj bylam na chat'cie i to bylo niesprawiedliwe, bo nie mialam opa,
ale za to ciagle dostawalam kopa :-(. Nie lubie jak ktos mna zadzi, jak ktos
jest wazniejszy, wiec ciagle sie denerwowalam. Tam bylo automatyczne
wyrzucanie za przeklenstwa, bo tylko jak cos powiedzialam wulgranego, to
odrazu bylam wykopsana. Spodobalo mi sie zajecie denerwowania tych calych
administratorow, wyzywalam ich ile wlezie, wiec niejednokrotnie dostalam
bana, ale co chwila i tak wracalam, bo znam na to dobry sposob :-). Ja tam
bylam najbardziej znana osobistoscia, wszyscy rozmawiali ze mna i gatkowali
sobie na moj temat, a jestem tam znana jako Ancia. Przyczepili sie do mnie
jak jakies cholerne przylepy i cos ode mnie chcieli, ze jestem nienormalna,
a to przeciez nieprawda. Ale mysle, ze mimo wszystko mnie lubili, bo caly
czas smiali sie z moich wypowiedzi i powtarzali jaka to ja jestem pojebana,
a to chyba dobrze :-). Mysle, ze takie spotkania uzalezniaja. Jutro juz tam
nie wleze, bo moze to sie dla mnie zle skonczyc.
Ania