Spożywanie białka

31. Data: 2004-07-04 17:45:02

Temat: Re: Spożywanie białka [OT]
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:cc92hi$8qi$1@news.onet.pl...

Nie, to Ty znow udajesz, ze nie rozumiesz o co chodzi. Grupa dyskusyjna nie
jest moja "prywatna zagrodka" czy "prywatnym folwarkiem", nikogo z niej nie
wypraszam a to, co sugerujesz, to zwykla bzdura. To natomiast, co dzieje sie
na moim prywatnym komputerze, jest jak najbardziej moja sprawa, bo to moj
folwark i zagrodka. W celu utrzymania jej w takim stanie, jaki mi sie
podoba, uzywam powszechnie przyjetej do tego celu metody, czyli filtra
zwanego kaefem, z ktorego mi jednak notorycznie wylazisz. Innymi slowy
wlazisz nieproszona do mojego domu, pomimo wielokrotnych upomnien z mojej
strony, nie wykazujac przy tym nawet odrobiny dobrej woli i poszanowania dla
moich wyborow, a dodatkowo broniac sie falszywymi insynuacjami.

--
Jan Kwasniewski posiada olbrzymia, niekwestionowana wiedze na temat Zywienia
Czlowieka. To poza dyskusja. - [grall]

32. Data: 2004-07-04 17:48:31

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:cc92hi$8qi$1@news.onet.pl...

> ej Krysiu, chodzi o to, że nie każdy ma ochotę czytać osoby, które
> trollują, są chamskie, czy też wyjątkowo fałszywe/ zakłamane.
> Dla poradzenia sobie z niedogodnością jaką jest czytanie takich osób
> wymyślono KF - KillFile, lecz niestety wyżej wymienione osoby radzą sobie
> tym sztuczką polegającą na częstej zmianie adresów mailowych. Oczywiście
od
> dawna korzystając z usenetu nauczyłaś się tego od jednego z innych trolli,

Ej Adasiu, wyciągasz zbyt pochopne wnioski. Zmiana mojego adresu nie ma na
celu wyłażenie z KF-a Marcina, daleka jestem od zagrywek specyficznych dla
młodych ludzi z fantazją, zabawy w chowanego i robienia komuś - "a kuku!" ;)
Powodem były tylko i wyłącznie wirusy i zmasowane spamy na moją skrzynkę.

> którzy robią to z lubością, zresztą ciekawym przykładem używającym
dodatkowo
> Twojego adresu był mgr inż. który być może był Twoim nauczycielem w tej
> kwestii.

Na tym samym poziomie jest też niejaki are na forum wegetarianizm
gazety.pl i też dał tego typu lekcje, ale mnie takie zabawy nie interesują,
lubię być sobą w jedynym, niepowtarzalnym egzemplarzu, a wielokrotna mutacja
dla zmyłki mi nie leży :)
Po prostu z tego typu zabaw daaawno już wyrosłam :]

> [...]
> która jest katowana koniecznością czytania np. Ciebie.
> Wg mnie niezrozumiałe jest, że nie możesz się pogodzić z tym, że wieeeeele
> osób NIE ŻYCZY SOBIE CZYTYWAĆ TWOJEJ WĄTPLIWEJ TWÓRCZOŚCI. Jeśli mnie ktoś
> wrzuci do KFa to bez wątpienia uszanuję jego decyzję i nie będę z zaciekłą
> złośliwością zmieniać adresu co drugi dzień aby koniecznie mnie czytał,
lecz
> skoro kilkadziesiąt osób NIE wrzuciło mnie do kfa, to trudno mi się
> wypowiadać co bym zrobił w Twojej sytuiacji i na Twojej diecie, która

Masz chorą wyobraźnię, która podpowiada Ci błędne wnioski, powody wyjaśniłam
wyżej.
A żeby było śmieszniej, to dzięki Twojej gorliwości rozmawiania ze mną
- znowu mnie zobaczy, (chyba, że Ciebiew też trzyma w pudełku... ;)
Jeśli więc jesteś takim wielkim jego przyjacielem, to powinieneś przestać ze
mną rozmawiać i też mnie wrzucić do KF-a. A najlepiej to zaapelujcie do
wszystkich grupowiczów z gorącą prośbą, żeby broń Boże mnie nie czytali
i nie cytowali (hm... jakbym nie wiem ile pisała tu postów (?) ),
a wtedy obaj z Marcinkiem odetchniecie z uuulgą... ;>
Aa... zamierzam pozostać przez dłuższy czas przy aktualnym adresie, no i
czasem pisuję z gazety.pl
Baaardzo, baaaardzo was obu przepraszam, że się ośmielam... ;P

No to - bay, bay chłopcy! :]
I już się więcej do mnie nie odzywajcie! :)

Krystyna

33. Data: 2004-07-04 17:48:43

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. w wiadomości news:cc9ctm$jmi$1@opal.futuro.pl pisze:
> Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

Przednie.

--
To jest zdecydowanie za mala waga. Neurestania za progiem... - [slaweko]

34. Data: 2004-07-04 18:21:29

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:cc9fm4$mh6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> strony, nie wykazujac przy tym nawet odrobiny dobrej woli i poszanowania
dla moich wyborow, a dodatkowo broniac sie falszywymi insynuacjami.

I znowu się do mnie odzywasz? Dzięki za obszerne wyjaśnienia, ale
CO MNIE OBCHODZI, CO CI WYŁAZI W TWOIM KOMPUTERZE??????? 8)
Ja do Ciebie na priva nie pisuję, a reszta - to Twoja działka,
widocznie masz kiepski komputer, jakiś dziurawy, czy cóś (?)... ;)

Jestem wspaniałomyślna i informuję Cię - zablokuj sobie moje TRZY adresy,
z których (dla Ciebie: niestety) ja korzystam, melduję solennie i życzliwie,
że więcej adresów nie używam, a jak mój komp znów dopadną wirusy, to
postaram się zameldować o ewentualnej zmianie adresu. Przykro mi bardzo, że
Twój KF jest tak mało pojemny. Mój jest pusty, może Ci użyczyć? ;)
Poproś swego giermka Adasia, coby mnie nie czytał i nie cytował, acha i
jeszcze poproś też czarnegojanka. Ja też od nich odetchnę z ulgą... :)
Wystarczy, że kichnę na grupie, a już wszyscy trzej prześcigacie się
w odpowiedziach... ;P

No to pa!

Krystyna

35. Data: 2004-07-04 19:03:41

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście kłamiesz, bo nie wydaje mi się abyś nieświadomie wpisał nowy
> adres g...@g...pl zamiast starego g...@o...pl i nie zauważył tego
> dodatkowo w jednym poście zmieniłeś nicka na "jerzy jan" i maila
> g...@g...SKASUJ-TO.pl. Ale oczywiście nie wiesz co się dzieje, bo
może
> sposób żywienia wpływa na postrzeganie tak oczywistych faktów jak trzy
> adresy mailowe w ciągu tygodnia?

zanim odpowiedz to jednak przeczytaj co pisalem, wiecej nie pisze bo i tak
to Cie nie interesuje

> Czasami jestem bardziej bezpośredni unikając fałszywego owijania w
> bawełnę

bardzo wygodne postepowanie

> Pozdrawiam,
> Adam

Jurek

36. Data: 2004-07-04 19:04:32

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przednie.

no widzisz :)))

Jurek

37. Data: 2004-07-04 20:48:25

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cc9fuk$hpr$1@news.onet.pl...
> No to - bay, bay chłopcy! :]
> I już się więcej do mnie nie odzywajcie! :)

he he Krysia w tym problem ze niektórzy bez protezy to np. nie potrafią
chodzic albo ... ;))))0 a jak widać u innych nie potrasfią powstrzymac sie
przed zaglądnieciem w posty o których woleliby zeby nie istniały , no mogę
zrozumieć ze zużywają kf co by ograniczyć skąpe miejsce na swoim dysku , ale
nijak nie mogę zrozumieć ze ktoś ma pretensje do innych zaglądając w posty
których wolałby nie widzieć ???? no logiki trochę wystarczy po ujrzeniu
zaktualizować kf lub kliknąc posty jako przeczytane bez czytania , chyba
rozum za miałki i nijak nie potrafia się powstrzymac
;))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Slawek

38. Data: 2004-07-05 07:42:42

Temat: Re: Spożywanie białka
Od: "s(00)mal" <s...@o...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Jul 2004 21:41:15 +0200, WiRAHA <w...@a...net>
napisał:

> tluszcze lepiej "oslonia" bialko przed spaleniem (stanie sie ono
> materialem budulcowym) - poza tym pojawiaja sie ostatnio glosy ze
> weglowodany oslabiaja przyrost miesni

Gdzie moge o tym poczytac?

--
[5oomal]-------[gg1337396]
*NO! FOR SOFTWARE PATENTS*

39. Data: 2004-07-05 09:31:08

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@o...xxx> napisał w wiadomości

> Gdzie moge o tym poczytac?

chyba przeczytałeś, że pojawiły się głosy, a gdzie można słuchać "głosów",
to ja nie wiem.

Pozdrawiam,
Adam

40. Data: 2004-07-05 13:33:38

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zaktualizować kf lub kliknąc posty jako przeczytane bez czytania , chyba
> rozum za miałki i nijak nie potrafia się powstrzymac

No właśnie. Jaki problem powstrzymać się od kliknięcia na wiadomość od
Krystyny"Opty"/Krystynyopty ??? Żebym chociaż dla zmyłki zmieniała nick (?)
ale przecież takich tricków nie robię.
I tak jak piszesz, wystarczy pominąć, a na końcu czytania grupy potraktować
jako przeczytane. No i przykazać oddanym przyjaciołom, żeby do mnie się nie
odzywali... :> tak jak Siwa na p.s.w. systematycznie upomina żeby do pewnych
mięsojadów wegusie się nie odzywali...
To zadziwiające, jak wegusie uwielbiają innym zaklejać dziób plastrem (?) :)

I zachodzę jeszcze w głowę skąd Marcin wziął dziewięć/dziesięć (!) odmian
mojego adresu...??? ??? ??? 8[
Ale fakt, KF-a to nasze wegusie UWIELBIAJĄ, bez niego nie potrafią
funkcjonować.

Krystyna

warsztaty kulinarne.Krakow.
Zapotrzebowanie?