Re: Sprawa ZABITEJ w Egipcie Polki.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Sprawa ZABITEJ w Egipcie Polki.
From: Ikselka <i...@g...pl>
Date: 21 May 2017 21:13:02 GMT

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> ... która nie objawiła się nigdy ani w kraju (relacje znajomych, brak
> jakiejkolwiek historii choroby itp), ani na lotnisku, ani w samolocie -
> tylko dopiero BANG! w Egipcie.
> Świadków tej psychozy cauemnustfo i ciągle przybywa nowych. TYLKO W
> EGIPCIE.
> Debilu.

http://niezlomni.com/egipski-lekarz-ktory-badal-cial
o-polki-nie-ma-watpliwosci-w-sprawie-jej-smierci-mag
dalenie-prawdopodobnie-podano-srodek-zwany-narkotyki
em-zombie/

Tajemnica śmierci Magdaleny Żuk w Egipcie jest coraz bliższa rozwiązania.
Lekarz, który badał zwłoki młodej Polki, jest zdania, że 27-latka została
odurzona bardzo groźnym i mocnym narkotykiem.

Według doktora Tareka Ahmeda Polka padła ofiarą substancji nazywanej
flakka. To bardzo popularny środek w USA, potocznie nazywany ,,narkotykiem
zombie", bo ludzie zachowują się po nim jak żywe trupy z horrorów. Jest
podobny do soli do kąpieli.

Ahmed pracuje w szpitalu w Port Ghalib, z którego okna wypadła Magdalena
Żuk. Jako jeden z pierwszych dokonał oględzin zwłok Polki. We wcześniejszym
zachowaniu kobiety doszukuje się podobieństw do znanych mu przypadków tego,
co robili ludzie po zażyciu flakki.

Człowiek, który go zażyje, zachowuje się, jakby postradał zmysły. Jest jak
szalony, nie można z nim nawiązać kontaktu. Podobnie zachowywała się Magda.
Polka również krzyczała w dziwny, niezrozumiały sposób. Właściwie wyła. To
kolejna poszlaka, że mogła być pod wpływem flakki

- twierdzi doktor Ahmad w rozmowie z ,,Super Expressem".

Jakiś czas temu widziałem film, a na nim mężczyznę, który rozpędzał się
przed zaparkowanym samochodem kombi i próbował wskoczyć przez tylną szybę
do środka. Straszny widok

- dodaje.

Według niego normalnym zachowaniem po zastosowaniu tego środka jest m.in.
agresja, samookaleczanie i uciekanie przed nieistniejącymi postaciami.

Doktor Ahmad nie ma większych wątpliwości, że Polka była pod jego wpływem,
chociaż trzeba poczekać jeszcze na wyniki sekcji zwłok."