Sprawa ZABITEJ w Egipcie Polki.

1. Data: 2017-05-17 16:26:19

Temat: Sprawa ZABITEJ w Egipcie Polki.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chłopak dziewczyny, który w ostatniej chwili "nie mógł" z nią pojechać do
Egiptu, był również znajomym innej Polki, która dosyć niedawno "popełniła
samobójstwo" w hotelu w Karpaczu.
Daje do myślenia? Daje.

2. Data: 2017-05-17 16:48:16

Temat: Re: Sprawa ZABITEJ w Egipcie Polki.
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-17 o 16:26, Ikselka pisze:
> [...]
> Egiptu, był również znajomym innej Polki, która dosyć niedawno "popełniła

Sporo daje do myślenia, że bezkrytycznie wierzysz we wszystko, co
internauci wymyślą, zamiast poczekać na wyniki śledztwa.

Ale czego można się spodziewać od wyznawcy smoleńskiego...?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-05-17 17:23:43

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 maja 2017 16:48:14 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
> internauci wymyślą, zamiast poczekać na wyniki śledztwa.
>
> Ale czego można się spodziewać od wyznawcy smoleńskiego...?

Ja np Smoleńska nie wyznaję, ale szlag mnie trafia, że ktoś porwał z mojego
rewiru i utrupił ładną sąsiadkę, a do tego w tym mogli maczać palce ludzie,
na których dawno szukałem haka, z którymi dawno mam kosę. Mam przepuścić
taką okazję do wyjęcia kamienia z buta?

4. Data: 2017-05-17 17:26:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Sporo daje do myślenia, że bezkrytycznie wierzysz we wszystko, co
> internauci wymyślą,

Wcale ci nie wierzę, więc nie wymyślaj.

> zamiast poczekać na wyniki śledztwa.

Śledztwa W EGIPCIE?
Dobre, dobre.
Równie dobrze możesz liczyć na dobrą współpracę ze strony ISIS w sprawach
zaginięć czy mordów, których jest autorem.
Ech, być kviatem musi być słodko. LOL

> Ale czego można się spodziewać od wyznawcy smoleńskiego...?

Wara byle cvietkom od mojego wyznania.

5. Data: 2017-05-17 18:01:34

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-17 o 17:26, Ikselka pisze:

> Wcale ci nie wierzę,

To nie jest twój największy problem :) Mi nie wierzysz, bo ja nie zmyślam :)
Głównie masz problem z czytaniem ze zrozumieniem.

> więc nie wymyślaj.

Nie używaj słów, których nie rozumiesz.

> Śledztwa W EGIPCIE?

Jakim cudem twój mózg wykreował sobie, że napisałem coś o Egipcie?
Pojęcia nie mam jak ty to robisz :):)

> Dobre, dobre.

Ano :)

> Równie dobrze możesz liczyć na dobrą współpracę ze strony ISIS w sprawach
> zaginięć czy mordów, których jest autorem.
> Ech, być kviatem musi być słodko. LOL

Słodko to jest wtedy, kiedy sobie coś ubzdurasz, a potem sama ze sobą
dyskutujesz :)

> Wara byle cvietkom od mojego wyznania.

Ale tylko wtedy, gdy zrozumiesz, że to powinno działać w obie strony.
Do tego czasu możesz być pewna, że się będę bronił przed wyznawcami.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-05-17 18:54:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
>
> Ale tylko wtedy, gdy zrozumiesz, że to powinno działać w obie strony.
> Do tego czasu możesz być pewna, że się będę bronił przed wyznawcami.

Bronił się? Jak dotąd to ty zaczepiasz, cvietuś.
Podwiń ten cieniasty ogonek, bo nadepnę.

7. Data: 2017-05-17 19:16:26

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-17 o 18:54, Ikselka pisze:

> Bronił się? Jak dotąd to ty zaczepiasz, cvietuś.

Ty weź choć raz przeczytaj jakiś podręcznik (czytać potrafisz, nie
szkodzi, że bez zrozumienia, coś może jednak zapamiętasz). Zacznij od
historii. Zastanów się. I wtedy napisz kto kogo zaczepia.

> Podwiń ten cieniasty ogonek, bo nadepnę.

Nawet w metodach zastraszania jesteś zapóźniona.
Z takiego podręcznika dowiesz się, że wyznawcy ewoluowali i teraz
straszą głównie ogniem piekielnym. Trochę wcześniej spaleniem na stosie.
A straszenie deptaniem ogonka, to chyba tylko u zarania swoich wierzeń,
kiedy dopiero zaczynali opracowywać i udoskonalać swoje metody
okazywania miłości do bliźniego (zbyt często się okazywało, że ogonek to
zwykłe urojenie i deptali po własnych stopach, dlatego dosyć szybko
zrezygnowali z tej nieskutecznej metody).

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-05-17 19:34:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> szkodzi, że bez zrozumienia, coś może jednak zapamiętasz). Zacznij od
> historii. Zastanów się. I wtedy napisz kto kogo zaczepia.

Czego? No daj spokój, po co zastraszać takie fajne (czyt. dostatecznie
zestresowane) stworzenie jak ty :-))

> jesteś zapóźniona.
> Z takiego podręcznika dowiesz się, że wyznawcy ewoluowali i teraz
> straszą głównie ogniem piekielnym. Trochę wcześniej spaleniem na stosie.

Było akurat odwrotnie. A teraz WCALE nie straszą.
Sam sobie piszesz te swoje podręczniki?
LOL

> [...]
> zwykłe urojenie i deptali po własnych stopach, dlatego dosyć szybko
> zrezygnowali z tej nieskutecznej metody).

Ale się rozgdakałeś. Zresztą zgodnie z moimi przewidywaniami. Nie mogło być
inaczej.
To pilnuj ogonka i ciao bambino.

9. Data: 2017-05-17 21:21:12

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-17 o 19:34, Ikselka pisze:

> Czego?

Zastraszania, straszenia, grożenia. Nie rozumiesz tego co sama napisałaś?

> No daj spokój, po co zastraszać takie fajne (czyt. dostatecznie
> zestresowane) stworzenie jak ty :-))

Rozumiem :) To kolejne słowa, które używasz i nie rozumiesz ich znaczenia.

> Było akurat odwrotnie.

LOL :)
I Ziemia pewnie jest płaska, a skamieliny dinozaurów to dzieło szatana?

> A teraz WCALE nie straszą.

Serio? :):)
Fajna ta twoja alternatywna rzeczywistość.

> [...]
> LOL

> Ale się rozgdakałeś. Zresztą zgodnie z moimi przewidywaniami. Nie mogło być

Mam pilnować ogonka, który sobie uroiłaś?
A depcz go sobie. Tylko uważaj na stopy :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-05-17 21:23:22

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> [...]
>Egiptu, był również znajomym innej Polki, która dosyć niedawno "popełniła

Aż dziw, że XLDebil dopiero teraz z tym wyskakuje.

A dziewczyna miała psychozę, widać od razu na pierwszym dostępnym filmiku
gdy dzwoniła. Winny jest każdy kto o tym wiedział i puścił ją samą, o ile
ktokolwiek spełnia te warunki.

Dziękuję za uwagę.

Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na tryb przetwania?
Janosik, Robin Hood, Zorro, Goemon
Wildstein, Bóg a Rodzina
Kołakowski
Ustawienia Hellingera