Kołakowski

1. Data: 2017-05-13 16:21:42

Temat: Kołakowski
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kołakowski będąc marksistą popełnił w swoim życiu bardzo brzydką
książeczkę na temat Biblii, która dokumentnie rozwala wiarę.
Nie wiem, jak musiała by być silnie ugruntowana wiara czytającego, aby
nie dał się uwieść spojrzeniu na historie biblijne Kołakowskiego.

2. Data: 2017-05-13 17:31:34

Temat: Re: Kołakowski
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2017 o 16:21, pinokio pisze:
> [...]
> Nie wiem, jak musiała by być silnie ugruntowana wiara czytającego, aby
> nie dał się uwieść spojrzeniu na historie biblijne Kołakowskiego.
To powinno być też na tej grupie

3. Data: 2017-05-13 20:21:57

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-13 o 17:31, pinokio pisze:
> [...]

Przeczytałem te brednie Kołakowskiego w pół godziny.
Same kłamstwa i kłamliwo-szydercze interpretacje.

Przykład zakłamania:

"Potem cale wojsko odeszło, a Rachab rzuciła się z płaczem na ziemię.
Została w bezludnym mieście, w jedynym ocalałym domu, pośród gruzów,
trupów, kurzu i zapachu spalenizny, sama, bez przyjaciół, opieki,
klientów. Nie było futer, nie było klejnotów, ani chałwy, ani opery,
ani męża wodza. Nie było nic, tylko samotne, jałowe życie na pustkowiu.
I to był koniec." - str 52.

Tymczasem zgodnie z Biblią Rachab została przyłączona do ludu Izraela,
i jest nawet w rodowodzie św. Józefa (Mt 1).

Ten cały filozof Kołakowski to skończony idiota, który nie rozumie
nawet z czego szydzi, sprowadzając wszystko do materializmu.
Nie ma się czym przejmować, można spokojnie te filozoficzne brednie
wywalić do kosza.

--
Nemrod Vargardsson

Pwt 32,41 Gdy miecz błyszczący wyostrzę
i wyrok wykona ma ręka,
na swoich wrogach się pomszczę,
odpłacę tym, którzy Mnie nienawidzą.
42 Upoję krwią moje strzały,
mój miecz napasie się mięsem,
krwią poległych i uprowadzonych,
głowami dowódców nieprzyjacielskich.

4. Data: 2017-05-14 04:54:02

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2017 o 20:21, Nemrod pisze:
> [...]
> nawet z czego szydzi, sprowadzając wszystko do materializmu.
> Nie ma się czym przejmować, można spokojnie te filozoficzne brednie

A Kaczmarkiego opowieści o Biblii?
Na przykład "Walka Jakuba z Aniołem" dodaje niebiblijne, socjalistyczne
w duchu "A kaftan jego cuchnął kozim tłuszczem. A szaty Pana mieniły się
złotem" - zaraz dowiemy się że Jakub to proletariusz walczący z
wyzyskiem Nieba.
Ale chyba najgorsze to "Strącanie Aniołów":
"Więc egzekucja więc egzekucja więc egzekucja dokonana
Anioł szatanem nazwie brata
Na chwałę Pana na chwałę Pana"

czy
Niektórzy skaczą niektórzy skaczą
Chcą być przeklęci pierwsi

Ogólnie nie lubię Kaczmarskiego, za to lubię Gintrowskiego, od jego
piosenki "Śmierch" wziąłem nicka.

5. Data: 2017-05-14 12:31:54

Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-14 o 04:54, pinokio pisze:
> A Kaczmarkiego opowieści o Biblii?

Ale to piosenkarz, a nie pisarz-filozof. (J. Kaczmarski).

> Ale chyba najgorsze to "Strącanie Aniołów":
> "Więc egzekucja więc egzekucja więc egzekucja dokonana
> Anioł szatanem nazwie brata
> Na chwałę Pana na chwałę Pana"

Mnie to nie ruszyło w ogóle. Wieje z tego słaba
znajomość Biblii. W Rodzaju czytamy, że szatan od początku
był wężem, a nie jakimś innym stworzeniem. Tylko człowiek
nosił w sobie podobieństwo do Boga-Stwórcy. Aniołowie
byli jakimiś innymi rozumnymi, ale zwierzętami. Potwierdzają
to późniejsze opisy teofanii czyli objawienia chwały Bożej
z księgi Ezechiela lub Apokalipsy, gdzie Cherubini są nazwani
wprost zwierzętami. Po upadku ludzkości aniołowie stali się
wyżsi w hierarchii, aż do czasów Jezusa Chrystusa, który
przywrócił porządek pierwotny.

Czy wąż jest bratem np. lwa? Przecież to bzdura.

> czy
> Niektórzy skaczą niektórzy skaczą
> Chcą być przeklęci pierwsi

Etam. Chyba pomyliło mu się, bunt aniołów
z grupą małych niegrzecznych dzieci w szkole.

> Ogólnie nie lubię Kaczmarskiego, za to lubię Gintrowskiego, od jego
> piosenki "Śmierch" wziąłem nicka.

Włącz sobie coś na uspokojenie:
https://www.youtube.com/watch?v=bKusUlnQ-CI

6. Data: 2017-05-18 22:59:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> [...]
> nawet z czego szydzi, sprowadzając wszystko do materializmu.
> Nie ma się czym przejmować, można spokojnie te filozoficzne brednie

To po co w ogóle o nim pisać? Reklamę mu robisz.

7. Data: 2017-05-18 23:02:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemrod <n...@t...crusader.knights.org> wrote:

> Ale to piosenkarz, a nie pisarz-filozof. (J. Kaczmarski).

Mylisz się - tzw. elyta określa go jako BARDA 333333-))

Ustawienia Hellingera
socjalizm- mental disorder
Co knuje amerykańska lewica...
Albo koniec z przemocą albo rozwałka homo sapiensa.
Wybory we Francji