Ustawienia Hellingera

1. Data: 2017-05-13 16:18:20

Temat: Ustawienia Hellingera
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogą czymś grozić?
Pytanie do kviata: jak wytłumaczyć na bazie materializmu niezwykłe
rzeczy, które tam się dzieją?

2. Data: 2017-05-13 18:17:14

Temat: Re: Ustawienia Hellingera
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-13 o 16:18, pinokio pisze:
> Czy mogą czymś grozić?

Mogą. Utratą kasy.

> Pytanie do kviata: jak wytłumaczyć na bazie materializmu niezwykłe
> rzeczy, które tam się dzieją?

A jakie tam się dzieją "niezwykłe rzeczy"?
Na szybko sobie wygoglałem, że koszt uczestnictwa w 5 dniowym warsztacie
wynosi 1500 zł.
Przepływ kasy z portfela do portfela. To rzeczywiście niezwykłe.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-05-13 19:14:19

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2017 o 18:17, Kviat pisze:

> [...]

> wynosi 1500 zł.
> Przepływ kasy z portfela do portfela. To rzeczywiście niezwykłe.

Zadziwiające, jak ktoś może widzieć tylko jedną, materialną warstwę
rzeczywistości...

4. Data: 2017-05-14 09:08:00

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-13 o 19:14, pinokio pisze:

> Zadziwiające, jak ktoś może widzieć tylko jedną, materialną warstwę
> rzeczywistości...

A ty widzisz niematerialną? Zadziwiające...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2017-05-14 09:38:08

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> A ty widzisz niematerialną? Zadziwiające...
>
> Powrotu do zdrowia życzę.

Dziwić by mogło, ze ktoś nie widzi niematerialnej...No cóż- zdarza się w
społeczeństwie niewidomy. Problem polega na tym, że niewidomy drwi ze
wszystkich, którzy mówią: "ja widzę".

--
Chiron

6. Data: 2017-05-14 09:59:38

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości
> Czy mogą czymś grozić?
> Pytanie do kviata: jak wytłumaczyć na bazie materializmu niezwykłe rzeczy,
> które tam się dzieją?

Nie wiemy, co tam się dzieje. Jak trafisz na ludzi, którzy nie mają pojęcia
jak je przeprowadzić i jak SELEKCJONOWAĆ ludzi- możesz w całkiem realnym
znaczeniu zostać opętany. Chcesz tego?
No i oczywiście- może ważniejsze od samych ustawień jest późniejsza praca
nad tym, co się tam zadziało.
--
Chiron

7. Data: 2017-05-14 11:03:06

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-14 o 09:38, Chiron pisze:

> Użytkownik "Kviat" <null> napisał w wiadomości

> Dziwić by mogło, ze ktoś nie widzi niematerialnej...

Czyli ty widzisz... to przykre.
W niektórych środowiskach, głównie szpitalnych, takie widzenia są dosyć
powszechne.

> No cóż- zdarza się w
> społeczeństwie niewidomy.

Nie używaj słów, których nie rozumiesz.
Jak ktoś nie ma wizji, to nie znaczy, że jest niewidomy.

> Problem polega na tym, że niewidomy drwi ze
> wszystkich, którzy mówią: "ja widzę".

Bredzisz. Najwyraźniej nigdy w życiu nie spotkałeś człowieka niewidomego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-05-14 11:53:20

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Dziwić by mogło, ze ktoś nie widzi niematerialnej...No cóż- zdarza się w
> społeczeństwie niewidomy. Problem polega na tym, że niewidomy drwi ze

Niematerialna część rzeczywistości to najbardziej ogólnie mówiąc związki
przyczynowo-skutkowe, które to jednak potrafimy badać i opisywać, np.
prawa fizyki itd. W tym pojęciu nie mieszczą się wytwory wyobraźni. Tak
zdefiniowaną niematerialną część rzeczywistości "ludzie widzą". Twoich i
Pinokia wytworów wyobraźni ludzie nie widzą. W imię miłości do bliźniego
nie miej o to do nich pretensji - wybacz im!!! ;))

Dębska

9. Data: 2017-05-14 12:39:53

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pinokia wytworów wyobraźni ludzie nie widzą. W imię miłości do bliźniego
> nie miej o to do nich pretensji - wybacz im!!! ;))

Odniosłeś wrażenie, że ja mam do niego pretensje? No cóż- tępy racjonalizm
poczynił ogromne spustoszenie- od Oświecenia aż do czasów dzisiejszych.
Rzekłbym, ze współczesnie ta destrukcja przyśpieszyła. Wystarczyło wyciągnąć
(osłabić) fundamenty naszej cywilizacji- i już. Prawda, jakie to proste? Co
w zamian? W zamian człowiek sprowadzony do roli żrącego, wydalającego i
kopulującego zwierzęcia, hodowany przez wąską grupę "nadludzi".
Napisałeś, że potrafimy badać i opisywać prawa fizyki. Czy wiesz, że aby to
było możliwe- od czasów Boyle zmieniono filozofię nauki. Nałożoną na nią
pewne ograniczenia. Zażądano mianowicie od nauki bycia falsyfikowalną.
Eksperymenty, doświadczenia, badania- muszą być więc powtarzalna i
niezależne od eksperymentatorów. Otrzymane wyniki nie muszą wprawdzie
koniecznie być pojęte dla człowieka, ale (założenie) możliwy jest
matematyczny opis wyników. No i poszło- niejaki Izaak Newton wykonał
przeogromną pracę, aby te zasady wprowadzić w życie. Oczywiście ciął na lewo
i prawo brzytwą, którą pożyczył od niejakiego Ockhama (biblijnego fanatyka).
No i tak szło, aż do 20 wieku. Zaczęto coraz śmielej mówić, że ten gorset,
który nałożyli na naukę oświeceniowi uczeni- dziś tylko dusi i uniemożliwia
dalszy rozwój. Owszem, kiedyś, kiedy nauka przeplatana była różnymi
bzdetami- posłużył do odfiltrowania tych bzdetów. Jednak- razem z bzdetami
odfiltrował też pewne bardzo ważne rzeczy. Nie było ich wtedy za wiele, i
pewne nie udało by się ich w tedy badać. No ale teraz- należy te rzeczy
wylowić z tego, co odfiltrowano. Niestety- wielu nawet bardzo dobrych
uczonych jest tak głęboko zanurzonych w tym oświeceniowym paradygmacie, że
za cholerę nie odpuści. No ale ktoś powiedział, że nowe idee zwyciężają w
nauce wtedy, kiedy wymrą piewcy starych.

--
Chiron

10. Data: 2017-05-14 14:55:52

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-14 o 12:39, Chiron pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Odniosłeś wrażenie, że ja mam do niego pretensje?

Pewnie, że masz :)
Wkurwia cię to, gdy ktoś głupotę nazywa głupotą.

> No cóż- tępy
> racjonalizm poczynił ogromne spustoszenie- od Oświecenia aż do czasów
> dzisiejszych.

I pewnie z wielkim obrzydzeniem korzystasz z internetu i masz pretensje,
że ktoś cię zmusił do nauki czytania i pisania.
A ubrany chodzisz w liście łopianu i zamiast do dentysty to do kowala,
który koniecznie musi mieć upaprane ręce końskim łajnem, bo wymysł mycia
rąk to herezja wymyślona przez lekarzy, którzy mieli w dupie klauzule
sumienia.

> Rzekłbym, ze współczesnie ta destrukcja przyśpieszyła.

Nie używaj słów, których nie rozumiesz.
Aaaa... miałeś na myśli religianctwo w Polce? To rzeczywiście, jest się
czego bać.

> Wystarczyło wyciągnąć (osłabić) fundamenty naszej cywilizacji- i już.
> Prawda, jakie to proste?

To nie było takie proste. Oprócz zmuszenia jakiegoś lokalnego kacyka do
przyjęcia chrztu, potrzebne było kilka wieków represji, palenia ludzi (i
książek) na stosach.

> Co w zamian? W zamian człowiek sprowadzony do
> roli żrącego, wydalającego i kopulującego zwierzęcia, hodowany przez
> wąską grupę "nadludzi".

To fałszywa alternatywa i brednia lansowana na potrzeby propagandy
religianckiej.
Religianci tylko marzą o tym, żeby tak było :)

> No i tak szło, aż do 20 wieku. Zaczęto
> coraz śmielej mówić, że ten gorset, który nałożyli na naukę oświeceniowi
> uczeni- dziś tylko dusi i uniemożliwia dalszy rozwój.

Co za brednie :)
I pewnie zza grobu pilnują, żeby współcześni nic nowego nie wymyślili.
LOL :)

> Owszem, kiedyś,
> kiedy nauka przeplatana była różnymi bzdetami- posłużył do odfiltrowania
> tych bzdetów. Jednak- razem z bzdetami odfiltrował też pewne bardzo
> ważne rzeczy.

Jakie ważne rzeczy?

> Nie było ich wtedy za wiele, i pewne nie udało by się ich
> w tedy badać. No ale teraz- należy te rzeczy wylowić z tego, co
> odfiltrowano.

Jakie rzeczy? Konkretnie.

> [...]
> głęboko zanurzonych w tym oświeceniowym paradygmacie, że za cholerę nie
> odpuści. No ale ktoś powiedział, że nowe idee zwyciężają w nauce wtedy,

Bladego pojęcia nie masz o nauce i jak to działa. Ale nic dziwnego,
skoro uważasz, że nauka zrobiła spustoszenie w twojej głowie :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

socjalizm- mental disorder
Co knuje amerykańska lewica...
Albo koniec z przemocą albo rozwałka homo sapiensa.
Wybory we Francji
Kolejny agent Putina wspierany przez Macierewicza