Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na tryb przetwania?

1. Data: 2017-05-17 05:47:33

Temat: Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na tryb przetwania?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Porównując rzeczywistość do minecrafta - tak trochę kucowato ;)
Rzeczywistość, jakiej mnie uczono na uniwersytecie, a wcześniej
społeczność, w której się wychowałem, była taka:

http://minecraft-pl.gamepedia.com/Tryb_kreatywny

Na tym levelu radziłem sobie doskonale, byłem mistrzem.
Odnosiłem sukces za sukcesem.

No i nagle ni z tego ni z owego społeczeństwa przełączają się na taki tryb:

http://minecraft-pl.gamepedia.com/Tryb_przetrwania

Nikt mnie nie uczył zasad w tym trybie i nie wiem, jak sobie w nim radzić.
Po jaką cholerę robią ten "odwrotny eksperyment". Ja go nie wybierałem
i uciekałem z każdego miejsca, gdzie świat Survivalu się pojawiał.
Chcę z powrotem Creative!

2. Data: 2017-05-17 08:36:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki

> Chcę z powrotem Creative!

No popatrz, chcesz, a tu nie dają :->

3. Data: 2017-05-17 11:55:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 maja 2017 08:36:23 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Jakub A. Krzewicki

> No popatrz, chcesz, a tu nie dają :->

Widzisz, wychowałem się w świecie, w którym selekcja preferowała specjalistów
i perfekcjonistów, którzy wygrywają, bo są najlepsi w swojej specjalności
i nie muszą dbać o naprawianie wad ukrytych ani o resztę świata poza nią.

A tutaj społeczeństwo odwróciło się od specjalizacji i perfekcjonizmu na rzecz
człowieka ogólnoużytkowego. W tych warunkach więdnę.

4. Data: 2017-05-17 15:28:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> i nie muszą dbać o naprawianie wad ukrytych ani o resztę świata poza nią.

Ładnie nazywasz ten komuszy parasol nad produktami własnego systemu... To,
o czym piszesz, to propaganda tzw. sukcesu.
To, o czym piszesz, NIGDY NIE ISTNIAŁO.

> A tutaj społeczeństwo odwróciło się

Brzydkie społeczeństwo, poszło z duchem czasy, a pan Produkt został bez
parasola i w dodatku nijak nie rozumie, dlaczego? A to niespodzianka!

> od specjalizacji i perfekcjonizmu na rzecz
> człowieka ogólnoużytkowego. W tych warunkach więdnę.

Upadł system - bez niego upadają też jego sztandarowe produkty. To
naturalny proces oczyszczania. Do lamusa z tą wszechobecną komunistyczną
fikcją!

5. Data: 2017-05-17 17:02:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 maja 2017 15:28:03 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Brzydkie społeczeństwo, poszło z duchem czasy, a pan Produkt został bez
> parasola i w dodatku nijak nie rozumie, dlaczego? A to niespodzianka!

Nie bój żaby, pan Produkt właśnie się przepakowuje.
W opakowanie ładne, japońskie.

6. Data: 2017-05-17 17:28:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Nie bój żaby, pan Produkt właśnie się przepakowuje.
> W opakowanie ładne, japońskie.

Druga Japonia już była też...

7. Data: 2017-05-17 17:44:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 maja 2017 17:28:25 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Druga Japonia już była też...

Wszystko co samurajskie jak dotąd się sprzedaje, a nie zalega po półkach.
Wychowałem się na filmach karate...

8. Data: 2017-05-17 17:51:01

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.05.2017 o 17:44, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Wszystko co samurajskie jak dotąd się sprzedaje, a nie zalega po półkach.
> Wychowałem się na filmach karate...

Co się nagle stałeś taki gadatliwy?

9. Data: 2017-05-17 17:56:29

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 maja 2017 17:51:01 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Co się nagle stałeś taki gadatliwy?

Bo wreszcie udało się po wielkich trudach komuś mnie naprawdę wkurwić.
Ciężko porządnie wkurwić buddystę, ale jak już się udaje, to wtedy ręka, noga,
mózg na ścianie, krwawe plamy po katanie.

10. Data: 2017-05-17 18:56:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Wszystko co samurajskie jak dotąd się sprzedaje, a nie zalega po półkach.
> Wychowałem się na filmach karate...

Tylko pamiętaj, że ich bohater już zszedł był.

Janosik, Robin Hood, Zorro, Goemon
Wildstein, Bóg a Rodzina
Kołakowski
Ustawienia Hellingera