Wszechświat się rozpada?

1. Data: 2017-05-18 02:19:35

Temat: Wszechświat się rozpada?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kelthuz - Wszechświat Się Rozpada (DJ Necro remix) [antinatalist suicide pop]

https://youtu.be/th4LEGjqNv0

2. Data: 2017-05-18 04:42:10

Temat: Re: Wszechświat się rozpada?
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2017 o 02:19, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Kelthuz - Wszechświat Się Rozpada (DJ Necro remix) [antinatalist suicide pop]
>
> https://youtu.be/th4LEGjqNv0

Kelthuz jest świetny, to muza pełna nihilizmu, a jednak nie czuć tu
diabelskiego swądu.

3. Data: 2017-05-26 07:17:51

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2017 o 04:42, pinokio pisze:
> [...]

Kelthuz - Entropia
https://www.youtube.com/watch?v=opZSBS75aG0

4. Data: 2017-05-26 07:39:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 maja 2017 07:17:50 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Kelthuz - Entropia
> https://www.youtube.com/watch?v=opZSBS75aG0

KELTHUZ - Poprzez Wrota Swargi [a capella Slavic pagan folk]
https://youtu.be/YGS6awCh_dQ

5. Data: 2017-05-26 07:41:35

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 07:39, Jakub A. Krzewicki pisze:
> KELTHUZ - Poprzez Wrota Swargi [a capella Slavic pagan folk]
> https://youtu.be/YGS6awCh_dQ

Dobre i weselsze niż pieśni poświęcone Entropii

6. Data: 2017-05-26 07:49:21

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 maja 2017 07:41:34 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Dobre i weselsze niż pieśni poświęcone Entropii

Nivo (feat. Kelthuz) - Pierścień, Korona i Stal [Manowar cover]
https://youtu.be/eic9qRcKzs8

7. Data: 2017-05-26 07:54:47

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 07:49, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nivo (feat. Kelthuz) - Pierścień, Korona i Stal [Manowar cover]
> https://youtu.be/eic9qRcKzs8
W ogóle Kelthuz to ciekawy artysta, śpiewa i mówi o tym w co wierzy (a
nie jak niektórzy dla mamony). Twórczość możliwa dzięki internetowi a
zwłaszcza Youtube.

8. Data: 2017-05-27 07:24:11

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 07:54, pinokio pisze:
> W ogóle Kelthuz to ciekawy artysta, śpiewa i mówi o tym w co wierzy (a
> nie jak niektórzy dla mamony). Twórczość możliwa dzięki internetowi a
> zwłaszcza Youtube.

Choć ma dziwne poglądy:
Protestujących górników należy rozjechać czołgami
Bo wyciągają łapy po pieniądze wyprodukowane naszymi rękami
Protestujących nauczycieli należy rozjechać czołgami
Bo wyciągają łapy po pieniądze wytworzone naszymi rękami
Protestujące pielęgniarki należy rozjechać czołgami
Bo wyciągają łapy po pieniądze wyprodukowane naszymi rękami
Protestujących stoczniowców należy rozstrzelać CKM-ami
Bo wyciągają łapy po pieniądze wytworzone naszymi rękami
Protestujących narodowych socjalistów należy zajebać młotami
Bo tak, dla zasady! Czego się, kurwa, pytasz?
Protestujących komunistów należy wyruchać słoniami
Bo rozum ich dawno opuścił, więc nie są już ludźmi, lecz zwierzętami

O ile obiektywizm to fałszywa filozofia, tym niemniej posiada swoje
wartości, i być może obiektywizm uratował autora przed stoczeniem się
(ja nazwał bym obiektywizm po buddyjsku "prowizorką" ;-)), zresztą sam
przyznaje :

Albowiem gdyby nie kapitalizm, prawdopodobnie zabiłbym się jakiś czas
temu
Obiektywizm jest moją religią, jakkolwiek głupio by to nie zabrzmiało

Sprawa ZABITEJ w Egipcie Polki.
Dlaczego ktoś przełącza tryb kreatywny na tryb przetwania?
Janosik, Robin Hood, Zorro, Goemon
Wildstein, Bóg a Rodzina
Kołakowski