Sprawa poważna proszę o pważne odpowiedzi

1. Data: 2010-07-19 20:06:36

Temat: Sprawa poważna proszę o pważne odpowiedzi
Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam sprawa w skrócie jest taka

Od jakiegoś czasu nękają mnie bóle w klatce piersiowej
bóle są za mostkiem czasami powyżej czasami koło tej kości gdzie się kończy
klatka piersiowa
a od kilku dni ból kręgosłupa

Byłem oczywiście u lekarza
robiłrm 3 razy ekg - wszystko ok
mam też kłopoty z żołądkiem tak zwany refluks więc piłem ipp 20
bo mam nadkwasotę żoładka
ostatnio jak mnie boli to nawet mi się trochę cmiło w oczacch
mama stwierdziła to mam od zoładka oraz mnie zawiało i to może boleć
do tego od kilku dni w nocy strasznie się w nocy pociłem itd

I TERAZ BARDZO WAŻNE
po południu gdzień zaczeło mnie boleć w górnej części klatki piersiowej ból
silny
trochę zawrcało mi sie w głowie
Mam miała diklak w czopkach bo też jąkiedyś cos zawiało
gdy założyłem sobie czopka to już po 20 sekundach poczułem ulgę
a po pół godzinie juz tego bółu nie było wogółe
Mama twierdzi że w związku z tym ze tak zadziało to lekarstwo wskazuje3 ze to
może być od zawiania mój znajomy bioenergoterapełta sądzi że to jest od
przełyku

Natomiat kosultowałem się z moim znajomym, chirurgiem twierdzi że to jest
zdecydowanie od zawiania zwłaszcza że jeszcze się czasami
pocę
Jutro idę do mojego rodzinnego

mam pytania
1- Czy od zawiania może tak bardzo boleć
2- niepokoi mnie zawroty głowy
3- co powiedzieć mojemu lekarzowi
4- czy nalegać żeby skierował mnie do kardiologa

Kto ma racje
Co robić
Proszę o poważne odpowiedzi

2. Data: 2010-07-19 20:20:29

Temat: Re: Sprawa poważna proszę o pważne odpowiedzi
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Buda" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam sprawa w skrócie jest taka
>
> Kto ma racje
> Co robić

idź do gastrologa i zdiagnozuj refluks

3. Data: 2010-07-19 20:27:20

Od: " " <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Jacek Buda" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> idź do gastrologa i zdiagnozuj refluks

Byłem kazał pić ipp20 i dragdin cos w tym stylu
na gastroskopie nie zgodziłem się

4. Data: 2010-07-20 00:29:06

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1- Czy od zawiania może tak bardzo boleć
> 2- niepokoi mnie zawroty głowy
> 3- co powiedzieć mojemu lekarzowi
> 4- czy nalegać żeby skierował mnie do kardiologa
>
> Kto ma racje

IMHO to problem gastryczny np: nadzerki, owrzodzenie zoladka - gastroskopia
niezbedna bo w przypadku pekniecia wrzodu do otrzewnej bardzo grozne
zapalenie
po2 od zawiania to zulepod sklepem spia
po3 nalezy wykluczyc przyczyny kardiologiczne
po4 PATRZ pkt 1

plumke

5. Data: 2010-07-20 06:34:02

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byłem kazał pić ipp20 i dragdin cos w tym stylu
> na gastroskopie nie zgodziłem się

Moim zdaniem, gastroskopia to podstawowe badanien na które powinieneś się
zgodzić. Dzięki niej lekarz będzie w stanie określić faktyczny stan Twojego
przewodu pokarmowego. Miałem gastroskopię wykonywaną dwa razy i osobiście
przekonałem się, że większość opinii na jakie natknąłem się w necie są
bardzo mocno przesadzone. Badanie nie jest może przyjemne, ale trwa krótko i
nie odczuwałem żadnych "doznań" o których słyszałem wcześniej. Dlatego nie
nastawiaj się do tego badania negatywnie i traktuj je tak, jak każde
rutynowe badanie, np.wkłócie grubego wenflonu też nie jest przyjemne.
Dobrze byłoby również kilka razy dziennie o tych samych porach zmierzyć
sobie ciśnienie.

Pozdrawiam,
Jarek

6. Data: 2010-07-20 06:48:02

Od: "Negro" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakie masz enzymy tarczycy wyniki badań?

jk

7. Data: 2010-07-22 14:54:55

Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Plumke napisał:

> [...]
> bardzo grozne zapalenie
> po2 od zawiania to zulepod sklepem spia
> po3 nalezy wykluczyc przyczyny kardiologiczne

Nie wykluczając innych problemów, czy to w klatce i w głowie nie ma
jakiegoś podłoża nerwowego?

Pozdrawiam,
MAG

8. Data: 2010-07-22 18:52:36

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wykluczając innych problemów, czy to w klatce i w głowie nie ma
> jakiegoś podłoża nerwowego?

jesli chodzi o owrzodzenie ukladu pokarmowego to dosc powszechnym czynnikiem
wspolistniejacym jest np: stres "nerwowe zycie", w pospiechu
tak sie sklada ze mam zaleczony wrzod dwunastnicy i perforacje blony w
zoladku i stresy czy silne wzburzenie czesto owocowalo u mnie nasileniem
objawow po utrate przytomnosci z bolu wlacznie

pozdr
plumke

9. Data: 2010-07-22 19:31:44

Temat: Re: SprawA oto wyniki śledztwa
Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Właśnie zakończyłem śledztwo w tej sprawie
proszę się nie śmiać można napisać na ten temat a oto wyniki

1- Jestem bardzo pobudliwy na ból
2- Ten ból to też nerwy bo myślałem że od serca
3- Byłem u znajomego psychologa
( 50 metrów ode mnie jest największy szpital psychiatryczny w Mąłopolsce )
a- jesli chodzi o żołąndek są to zaburzenia somatyczne
b- tak samo w cześci ból w klatce piersiowej m apodłoze nerwowe
4 na razie gastroskopia nie wchodzi w rachube po nie jesy potrzeban
5 Jak już pisałem 3 razy w przeciągu 3 tygodni robione było EKG więc serce
jest zdrowe
6- przyczyną bółu jest zawianie lub stan zapalny albo jakieś ugniecenia
spowodowane dzwiganiem cięzkich rzeczy
chodzi o kręgosłup piersiowy
7- sprawę potwierdził mój lekarz rodzinny i neurolog
8- to morze boleć 2 do 3 tygodni
9- od razu humor wrucił nerwy uspokoiły się
10 - z leków to tylko diclak w czopkach gdyby strasznie bolało
11- w późniejszym terminie kolejna seria masażów od 21 września oraz basen

Proszę o komęntarze
pytanie co byłoby dobre dla mojego kręgosłupa

10. Data: 2010-07-24 20:35:55

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mądry człowiek.

> Moim zdaniem, gastroskopia to podstawowe badanien na które powinieneś się
> zgodzić.
Można wykitować w wyniku powikłań tego badania.
Wystarczy nieopatszny ruh badającego.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

zniszczona plyta i dwa kremy - jak?
sok noni
astma czy poprostu brak kondycji - no i alergia
uzupełnienie braku nabiału
Jak mierzyć ciśnienie