uzupełnienie braku nabiału

1. Data: 2010-07-18 10:00:20

Temat: uzupełnienie braku nabiału
Od: "Vet" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabiał mi szkodzi, od zawsze nie piję mleka a po tym jak zauważyłęm problemy
żołąkowe odstawiłem też inne wyroby mleczne.
Czy powinienem uzupełniać brak, np wapnia jakimiś tabletkami czy się tem
nie przejmować ?

2. Data: 2010-07-18 16:26:29

Temat: Re: uzupełnienie braku nabiału
Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy powinienem uzupełniać brak, np wapnia jakimiś tabletkami czy się tem
> nie przejmować ?
tem wapniem oznacz badaniami
dosc dobrym zrodlem wapnia jest mieso
...a po za tym ostatnimi czasy jakies tam badania dowodza ze dorosly
czlowiek i tak nie przyswaja wapnia z mleka

plumke

3. Data: 2010-07-18 16:45:54

Od: "Negro" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jedx kaszem

jk

4. Data: 2010-07-24 20:43:42

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedz inny nabiał:
tłusty twarożek, zsiadłe mleko itp, lody.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

5. Data: 2010-07-25 00:00:21

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

ociezali sa jedynie ci ktorzy nie potrafia sie tego nauczyc (jak i tabliczki
mnozenia oraz wielu innych rzeczy - bo im sa rzekomo nie potrzebne....a po
tem wystarczy pojsc do fajniej firmy mocno chciec zostac dyrektorem)

plumke

6. Data: 2010-07-25 18:01:28

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tabliczki mnozenia oraz wielu innych rzeczy - bo im sa rzekomo nie
> potrzebne....a po tem wystarczy pojsc do fajniej firmy mocno chciec zostac
Teeeeeeeeeeeee...
nie pszedżeźniaj się brakiem polskiego liternictwa,
bo ociężali umysłowo, ponad zwykłą ociężałość,
są ci nie używający ąśćżę...

7. Data: 2010-07-25 18:44:26

Temat: Koniecznie
Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vet <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> żołąkowe odstawiłem też inne wyroby mleczne.
> Czy powinienem uzupełniać brak, np wapnia jakimiś tabletkami czy się tem

Oczywiście
nabiał to podstawa
Ja jestem alergikiem i mleka nie pije
czasami pije kefir
Do tego duzo serów
ser biały żółty topiony
Czy tolerujesz sery

8. Data: 2010-07-25 21:22:54

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie pszedżeźniaj się brakiem polskiego liternictwa,
> bo ociężali umysłowo, ponad zwykłą ociężałość,
> są ci nie używający ąśćżę...

na wiecej cie nie stac?
zenujace

Jak mierzyć ciśnienie
minister zdrowia
skutki uboczne po psychotropach
polkniecie robaka
Zarobki naszych "bardzo biednych" lekarzy