polkniecie robaka

1. Data: 2010-07-16 11:53:50

Temat: polkniecie robaka
Od: "poznanchyk" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadłem brzoskiwinię, kiedy nagle ze środka wylazła szczypawa. Zdążyłem
wypluć, ale zastanawiam się, co by było gdybym połknął takiego żywego
robala? Mógłby mi wyrządzić jakieś szkody w organiźmie?

2. Data: 2010-07-16 11:56:23

Temat: Re: polkniecie robaka
Od: "Negro" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> robala? Mógłby mi wyrządzić jakieś szkody w organiźmie?

czenste są zararenia TUBERCULOZA

JK

3. Data: 2010-07-16 12:49:03

Od: "c...@a...pl" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lip, 13:53, "poznanchyk" <p...@p...pl> wrote:
> Jadłem brzoskiwinię, kiedy nagle ze środka wylazła szczypawa. Zdążyłem
> wypluć, ale zastanawiam się, co by było gdybym połknął takiego żywego
> robala? Mógłby mi wyrządzić jakieś szkody w organiźmie?

hahahahahahahahahahahahahaaaaaa
heeeeeeeeeeeeee
przednio było :D

4. Data: 2010-07-16 13:54:18

Od: GB <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-16 14:49, c...@a...pl pisze:

> hahahahahahahahahahahahahaaaaaa
> heeeeeeeeeeeeee
> przednio było :D

Jeżeli robak jest żywotny, to jest w stanie nadgryźć scianę żołądka.
Były odnotowane przypadki* wypadków przegryzienia się przez brzuch na
zewnątrz ale to tylko przez gatunek sczypawikus-corrodius-bellus.

* w wyobraźni.

GB

5. Data: 2010-07-16 14:05:00

Od: "c...@a...pl" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lip, 15:54, GB <g...@o...pl> wrote:

> [...]
> Były odnotowane przypadki* wypadków przegryzienia się przez brzuch na
> zewnątrz ale to tylko przez gatunek sczypawikus-corrodius-bellus.

:) * m wyobraźni :)

6. Data: 2010-07-16 17:37:56

Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "poznanchyk" napisał:
> Jadłem brzoskiwinię, kiedy nagle ze środka wylazła szczypawa. Zdążyłem
> wypluć, ale zastanawiam się, co by było gdybym połknął takiego żywego
> robala? Mógłby mi wyrządzić jakieś szkody w organiźmie?

ja słyszałem że jak jest robak to trzeba go zalać, ponoć działa, a akurat
jest weekend to kuracja jak znalazł!:O)
a zrestą w tym kwasie pewnie robak sam się utop[i:O)

7. Data: 2010-07-17 23:27:59

Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jadłem brzoskiwinię, kiedy nagle ze środka wylazła szczypawa. Zdążyłem
> wypluć, ale zastanawiam się, co by było gdybym połknął takiego żywego
> robala? Mógłby mi wyrządzić jakieś szkody w organiźmie?
Przysłowie ludowe powiada: "Nie ten robak, którego my zjemy, tylko ten,
który nas zje."
Ale w czasie postu to należy unikać.

8. Data: 2010-07-18 00:13:42

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-18 01:27, wt pisze:
> Przysłowie ludowe powiada: "Nie ten robak, którego my zjemy, tylko ten,
> który nas zje."
> Ale w czasie postu to należy unikać.

Zobacz:
http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,title,Miala-w-mo
zgu-robaka,wid,10603765,wiadomosc.html

--
animka

9. Data: 2010-07-22 14:45:04

Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Negro napisał:

> czenste są zararenia TUBERCULOZA

Co ma gruźlica do robala? No chyba, że on był chory... Ale wtedy i owoc,
po którym łaził jest niebezpieczny.

Pozdrawiam,
MAG

10. Data: 2010-07-22 14:48:45

Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Animka napisał:

> Zobacz:
> http://niewiarygodne.pl/kat,1017181,title,Miala-w-mo
zgu-robaka,wid,10603765,wiadomosc.html

Wcale nie takie niewiarygodne. I wcale nie takie "tylko robak". To może
być bardzo niebezpieczne i nie zawsze kończy się dobrze.

Pozdrawiam,
MAG

Zarobki naszych "bardzo biednych" lekarzy
przechodzone przeziebienie...
co ogólnego na grzybicę ?
Vital Recover K firmy Medex
Co się dzieje w szpitalu na nocnym dyżurze?