skutki uboczne po psychotropach

1. Data: 2010-07-16 15:28:14

Temat: skutki uboczne po psychotropach
Od: " Monika" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam problem i z góry proszę o poważne odpowiedzi, a nie jakieś
bzdury...( bo tak niektórzy tutaj odpisują).
Od roku biorę lek Citabax w dawce najniższej 10. z powodu strasznej
bezsenności, na którą nie pomagały żadne środki z apteki. Spałam po leku
dobrze. 2 miesiące temu stwierdziłam ,że śpię dobrze, więc zeszłam do dawki
5. Niestety po połówce leku znowu nie spałam, wróciłam do dawki 10 i śpię,
jak tylko zmniejszę dawkę nie śpię. ąle teraz pojawił się problem ,jak wezmę
dawkę 10 mg to mnie strasznie w dzień trzęsię wewnętrznie i ręce mi drżą.
Proszę , jeśli ktoś się zna, niech odpowie mi na pytania, bo lekarz każe
brać, pomimi, żesię zle czuję:
-Czy trzęsienia mogą być skutkiem ubocznym leku, i czemu przez rok ich nie
było?
- Czy te trzesienia mam przetrzymac, czy dac czas , żeby organizm się
przystosował?

2. Data: 2010-07-16 16:54:23

Temat: Re: skutki uboczne po psychotropach
Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika pisze:
> [...]
> było?
> - Czy te trzesienia mam przetrzymac, czy dac czas , żeby organizm się

Glupia cipo wypij piwko przed snem nie ma nic bardziej naturalnego na
spanie po seksie i piwie.

3. Data: 2010-07-16 18:35:03

Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik " Monika" napisał:
> [...]
> było?
> - Czy te trzesienia mam przetrzymac, czy dac czas , żeby organizm się

hm... czy nie uważasz że to bardzo dziwne przepisywać psychotropy na
bezsenność?:O(

to fakt ze skutkiem ubocznym działania psychotropów jest uszkodzenie muzgu,
tak więc czym prędzej wywal te tabletki do kosza, medykowi obij ryja i tyle,
natomiast poważnie się zastanów nad przyczyną bezsenności, bo jak będziesz
dalej brała te świństwa to za rok dojdą ci kolejne objawu uboczne, a po
następnym roku możesz wymagać leczenie psychiatrycznego, psychotropami
oczywiście!:O(

4. Data: 2010-07-16 19:04:21

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-16 17:28, Monika pisze:
> [...]
> było?
> - Czy te trzesienia mam przetrzymac, czy dac czas , żeby organizm się

To bierz inne proszki na sen, np. Imovane.
Zrób badanie TSH, żeby sprawdzić czy tarczyca nie choruje.

--
animka

5. Data: 2010-07-16 19:14:03

Od: " monika" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zenek <z...@o...pl> napisał(a):

> Glupia cipo wypij piwko przed snem nie ma nic bardziej naturalnego na
> spanie po seksie i piwie.

Po prostu ręce opadają. A ja to forum potraktowałam poważnie.Bardzo mi
przykro, że są taccy ludzie jak Ty i po co w ogóle odpisujesz jak nie masz
nic mądrego do napisania,

6. Data: 2010-07-16 20:03:26

Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez ci odpowiedzialem powaznie od tysiecy lat piwo stosownao jako
dobry srodek nasenny i rozluniajacy ale jak ty wolisz lykac chemie to
twoja sprawa.

7. Data: 2010-07-17 10:39:36

Od: "Chlorek potasu" <3...@3...com> szukaj wiadomości tego autora

> to fakt ze skutkiem ubocznym działania psychotropów jest uszkodzenie
> muzgu,

Tobie już uszkodziły MÓZG .

--
Radek

8. Data: 2010-07-22 12:25:59

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Monika" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> było?
> - Czy te trzesienia mam przetrzymac, czy dac czas , żeby organizm się

Poczytaj troche w necie, na forach, np. tu pisza o drzeniu rak po tym leku
http://www.nerwica.com/citabax-t10356.html
Może nie powinnaś tych lekow brać. Na bezsenność są inne.

Iwona

9. Data: 2010-07-22 14:50:42

Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zenek napisał:
> Ja tez ci odpowiedzialem powaznie od tysiecy lat piwo stosownao jako
> dobry srodek nasenny i rozluniajacy ale jak ty wolisz lykac chemie to
> twoja sprawa.

A jak wytłumaczysz nazywanie koleżanki "głupią cipą"?

Pozdrawiam,
MAG

10. Data: 2010-07-23 07:55:53

Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-22 16:50, MAG pisze:

> A jak wytłumaczysz nazywanie koleżanki "głupią cipą"?
>

> Pozdrawiam,
> MAG

Nie jest moja kolezanka a "glupia cipom" ktora lyka chemie i daje robic
z siebie jeszcze wiksza glupia cipe lekarzom.

polkniecie robaka
Zarobki naszych "bardzo biednych" lekarzy
przechodzone przeziebienie...
co ogólnego na grzybicę ?
Vital Recover K firmy Medex