przechodzone przeziebienie...

1. Data: 2010-07-15 09:55:33

Temat: przechodzone przeziebienie...
Od: "marecki" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W zeszlym tyg. sie chyba przeziebilem, troche bolalo gardlo, stan
podgoraczkowy (37-37,5) bralem sobie na to gripex i cholinex... W
miedzyczasie bol gardla ustapil prawie ale pojawil sie katar, a potem katar
ustapil i pojawil sie kaszel.
W poniedzialek bylem u lekarza stwierdzil ze przechodzilem przeziebienie (no
coz fizycznie nie pracuje - przed komputerem i to z domu, takze nie moge
powiedziec zebym sie jakos przemeczal) Dostalem Rutinoscorbin Chlorchinaldin
i 3 dni lezezania w lozku (w sumie leze czwarty) a podwyzszona temperature
nadal mam (co mnie troche niepokoi) do tego nadal troche gardlo i w sumie
sporadyczny kaszel, ale wg. lekarza przechodzone przeziebienie nie wyleczy
sie przez 3 tygodnie.
Mam sobie spokojnie chodzic z goraczka teraz jak lekarz zalecil? Czy isc do
innego lekarza?

Pytam, bo troche pogooglalem sobie o przechodzonych przeziebieniach i nie
chcialbym sie jakis powiklan dorobic....