Re: skutki uboczne po psychotropach

From: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: skutki uboczne po psychotropach
Date: Fri, 16 Jul 2010 20:35:03 +0200

Órzytkownik " Monika" napisał:
> Witam, mam problem i z góry proszę o poważne odpowiedzi, a nie jakieś
> bzdury...( bo tak niektórzy tutaj odpisują).
> Od roku biorę lek Citabax w dawce najniższej 10. z powodu strasznej
> bezsenności, na którą nie pomagały żadne środki z apteki. Spałam po leku
> dobrze. 2 miesiące temu stwierdziłam ,że śpię dobrze, więc zeszłam do
> dawki
> 5. Niestety po połówce leku znowu nie spałam, wróciłam do dawki 10 i śpię,
> jak tylko zmniejszę dawkę nie śpię. ąle teraz pojawił się problem ,jak
> wezmę
> [...]

hm... czy nie uważasz że to bardzo dziwne przepisywać psychotropy na
bezsenność?:O(

to fakt ze skutkiem ubocznym działania psychotropów jest uszkodzenie muzgu,
tak więc czym prędzej wywal te tabletki do kosza, medykowi obij ryja i tyle,
natomiast poważnie się zastanów nad przyczyną bezsenności, bo jak będziesz
dalej brała te świństwa to za rok dojdą ci kolejne objawu uboczne, a po
następnym roku możesz wymagać leczenie psychiatrycznego, psychotropami
oczywiście!:O(