astma czy poprostu brak kondycji - no i alergia

1. Data: 2010-07-18 12:23:43

Temat: astma czy poprostu brak kondycji - no i alergia
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

od paru lat coraz mocniej przechodzę alergię w lato
- szczypanie oczu (szczególnie denerwujące)
- świąd w nosie
- podrażnienie tylnej części języka (wyraźna chropowatość)
- problemy z przełykaniem śliny

lekarz ogólny odrazu skierował mnie do alergologa nie zalecając żadnego
leczenia
trochę zaskoczyło mnie przepisanie przez alergologa leku na astme
jako takich ataków nie miewam bo z tym mi się ta choroba kojarzy

historia:
1. kiepskie wyniki wf, biegi z reguły się kończyły
wrażeniem pulsowaniz głowy z małymi zawrotami
oraz lekkim bólem tylnej prawej części głowy
2. skrocony/plytki oddech
3. suchość w nosie
4. bóle/zawroty przy głowie skierowanej ku dołowi
5. ciągle mniej lub bardziej podrażnione gardło
często zalegająca gęsta ślina

laryngolog:
1. flixonase do nawilżenia wnętrza nosa
zalecenie leczenia u alergologa

pierwsze leczenie alergologa
1. astmirex po pewnym czasie zmiana na alermed
2. buderhin
3. flixotide, ktory jest jak widzę typowo astmatyczny

2. Data: 2010-07-18 15:30:50

Temat: Re: astma czy poprostu brak kondycji - no i alergia
Od: "Negro" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> od paru lat coraz mocniej przechodzę alergię w lato
jakie masz ALT i AST?

kl

3. Data: 2010-07-18 18:08:56

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negro" <3...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> jakie masz ALT i AST?

wow a co to?

na razie żadnych badań nie miałem dopiero po sezonie
alergolog powiedział że można będzie

4. Data: 2010-07-18 18:10:23

Od: "Negro" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> alergolog powiedział że można będzie

bzdura. W osięmdziesienciu procentach takie objawy zwonzane są z wątrobą i
wsłasnie w sezone nalepiej zrobić próby wątrobowe. Użyj googla i nie słuchaj
alegrgologów

jk

5. Data: 2010-07-18 18:30:25

Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bzdura. W osięmdziesienciu procentach takie objawy zwonzane są z wątrobą i
> wsłasnie w sezone nalepiej zrobić próby wątrobowe. Użyj googla i nie
> słuchaj alegrgologów

nie wiem co to za parametry te skroty
alergolog chcial robic badanie na rozne alergeny
a nie na wątrobę, gdzie się takie badanie robi?

6. Data: 2010-07-19 08:23:04

Od: "kacha" <.@.> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiem co to za parametry te skroty
> alergolog chcial robic badanie na rozne alergeny
> a nie na wątrobę, gdzie się takie badanie robi?

to zwykłe badanie krwi, robi sie wszedzie

7. Data: 2010-07-19 14:12:13

Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "zlotowinfo" napisał:

> nie wiem co to za parametry te skroty

dobrze ci radzą to się dowiedz i zrób!:O)

> alergolog chcial robic badanie na rozne alergeny

podstawą badania alergii są odpowiednie badania krwi, a robienie kosztownych
testów skurnych to tylko naciąganie na kasę, zwłaszcza że te wyniki i tak
będą zafałszowane bo przepisano ci leki kture to zrobią:O)

uzupełnienie braku nabiału
Jak mierzyć ciśnienie
minister zdrowia
skutki uboczne po psychotropach