Sprawa zmian w systemie emerytalnym

501. Data: 2011-02-04 10:18:23

Temat: Re: Sprawa zmian w systemie emerytalnym
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-04 10:01, Chiron pisze:

> Oczywiście...mówiłem- nie zaprzeczał- a ja nie zadawałem sobie trudu,
> żeby wychwytywać sygnały...no cóż- sporo mnie to nauczyło.

Hm... ciekawe, że nie było odpowiednim sygnałem to, że to TY wszystko
załatwiasz i badasz całą sprawę. Chyba musiałby Ci słoń na stopę
nadepnąć, żebyś zauważył sygnał. A i wtedy nie ma pewności, czy byś
dobrze zinterpretował.

Ewa

502. Data: 2011-02-04 10:22:11

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Chiron pisze:
>

> Hmm- ale ja mu tego przecież nie narzucałem. Wydawało mi się to przede
> wszystkim zgodne z mentalnością mojego syna.

Pomysł wyjazdu wydawał Ci się zgodny z jego mentalnością? Weź się Chiron
w ten sposób jeszcze bardziej nie pogrążaj.

No bo ewentualnie jestem w stanie zrozumieć, że chciałeś tym pomysłem
COŚ w synu obudzić, dać mu jakąś zachętę, ale jeżeli sądziłeś, że to
zgodne z jego naturą, to znaczy, że w ogóle nie znasz swojego syna.
Swoją drogą - jeśli wolno mi zapytać - jak się zapatrywała na ten
temat Twoja żona?

Ewa

503. Data: 2011-02-04 10:33:50

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> No ale pisał zeusx, pisałem ja- oni wprowadzają coraz więcej socjalu i
> ochrony środowiska. Co- niestety dla nich- skutkuje zahamowaniem
> gospodarki. To Rosja prowadzi rabunkową gospodarkę- oni- może wbrew
> pozorom- jednak się troszczą o swój kraj.

Tak sobie czytam, na razie udziału nie biorę, ale jedno mnie uderza:
Ile wysiłku trzeba, żeby znaleźć spójność w twoich poglądach :-)
Takie dziwacznego splątania danych i wniosków, to naprawdę ze świecą szukać

Stalker, chyba, że to problem z wyrażaniem własnego stanowiska, bo ja
np. z wieloma rzeczami z twoich opinii na temat Chin mógłbym się
zgodzić, ale ty to podajesz w takim dziwnym zestawieniu faktów,
faktoidów i wniosków...

P.S. Szukałem tego projektu magnetycznej kolei "podziemnej" i tego
wypadku w Niemczech, ale niczego nie mogę znaleźć (także na niemieckich
stronach) :-( Ty się o tym powiązaniu z niemiecką technologią i
niemiecką katastrofą w chińskiej ambasadzie dowiedziałeś? Daj jakiś hint
do szukania, bo mnie interesują takie sprawy

Stalker

504. Data: 2011-02-04 10:52:46

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-04 11:14, medea pisze:

> A czy nie wydaje Ci się, że trzeba mieć JUŻ odpowiednio ukształtowaną
> strukturę charakteru, żeby to zadziałało w ten sposób, tzn. dowiadujesz
> się o metodzie, wprowadzasz systematycznie w życie i osiągasz pożądany
> efekt?
>
> Ewa

Raczej mi sie nie wydaje.
Nie pamietam, zeby chcialo mi sie kiedys zaimplementowac mechanicze cos
zlozonego.
W tym przypadku cos mi sie przypomina, ze ta ciotka podobno mawiala, ze
oddalby wszystko, zeby jej syn nie pil.
Zreszta biorac pod uwage tego typu relacje rodzinne i wartosci z nich
wynikajace, jej motywacja wyrazona w takim stwierdzeniu jest chyba
wiarygodna i chyba raczej ciezko o wieksza.
Dlatego uwazam, ze kluczem do sukcesu jest dopowiednia motywacja.
Natomiast w przypadku Chirona, to nie wiem za bardzo ile lat juz udziela
sie w usenecie, ale biorac pod uwage ilosc i objetosc jego elaboratow,
jakie tutaj wypisuje, to na pewno nie zyskuja na tym jego najblizsi. A
powiedzialbym nawet, ze wrecz odwrotnie, co zdaja sie potwierdzac
podawane przez niego informacje.
Czyli, ze np. okazje lub tez szanse syna na lepsze zycie poprostu
przepierdzielil w necie, podczas gdy powinien sie skupic na nim, kiedy
tego potrzebowal.
A z kolei jego pierdzielenie, ze wyciagnal z tego jakakolwiek nauke jest
tylko zalosna proba racjonalizacji.
Zreszta, zbyt wiele osob mialo do niego zbyt podobne zastrzezenia, zeby
mogly byc one przypadkowe i nieuzasadnione, co w konsekwencji
dyskredytuje zasadnosc jego ew. zastrzezen np. do mnie.

505. Data: 2011-02-04 11:47:28

Od: p?rform?rka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 11:52, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
[...]
> Zreszta, zbyt wiele osob mialo do niego zbyt podobne zastrzezenia, zeby
> mogly byc one przypadkowe i nieuzasadnione, co w konsekwencji
> dyskredytuje zasadnosc jego ew. zastrzezen np. do mnie.

Zreszta, zbyt wiele osob mialo do ciebie zbyt wiele podobnych
zastrzezen, zeby
mogly byc one przypadkowe i nieuzasadnione, co w konsekwencji
dyskredytuje zasadnosc twoich ew. zastrzezen do kogokolwiek.

Jak pomysle, ze jeszcze do wczoraj, bralam cie za osobe za ktora cie
bralam to az mnie ciarki
po plecach przechodza, za moglabym go tak powaznie urazic swoimi
domniemaniami, ze ty to ON - masakra. :((((
PLONK nieodwolalny
--
p?rform?rka

506. Data: 2011-02-04 11:56:12

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Jednak przeczytanie stosu
> książek- nic_nie_da. Z książek można się nauczyć chemii, matematyki,
> fizyki- ale_nie_bycia_asertywnym.

To po co jedne z drugimi takie książki piszą?

Qra

507. Data: 2011-02-04 12:00:01

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Pomysł wyjazdu wydawał Ci się zgodny z jego mentalnością? Weź się Chiron w
> ten sposób jeszcze bardziej nie pogrążaj.

Chiron chciał dobrze dla syna. Nawet jeśli myślał po swojemu. Ty zawsze
myślisz zgodnie z mentalnością córki, kiedy wybierasz jej np. zabawki? A jak
byś, hipotetycznie, zareagowała, kiedy córka powiedziałaby Ci, że na
gimnazjum zakańcza edukację?

Qra

508. Data: 2011-02-04 12:00:58

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> wrote in message

> To po co jedne z drugimi takie książki piszą?
>
> Qra

Dla kasy Qro, dla kasy.

509. Data: 2011-02-04 12:17:25

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-04 12:47, p?rform?rka pisze:
> [...]
> bralam to az mnie ciarki
> po plecach przechodza, za moglabym go tak powaznie urazic swoimi
> domniemaniami, ze ty to ON - masakra. :((((

hehe... i kto to mnie splonkowal?
Bezrobotny pasozyt po zawodowie z historycznymi juz sklonnosciami do
wpadania w histerie?
Moze ktos jeszcze chcialby sie dowartosciowac na weekend i rzucic we
mnie kamieniem? ;)

510. Data: 2011-02-04 12:24:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Feb 2011 19:48:00 +0100, Paulinka napisał(a):

> Zacząłem załatwiać po prostu mu to oznajmiając. (by Chiron)
> Chodzi o to, o czym napisałam na początku o suwerenny wybór drogi życiowej.

Wiesz co, Paulinka, to sprawa Chirona i jego syna, tak w ogóle. Nie mam
zamiaru roztrząsać dłużej ich relacji (zresztą nic złego w nich nie ma). Bo
czy my tu gadamy o Chinach, czy o Chirona relacjach z synem? - w drugim
przypadku nic nam do nich, a w pierwszym to możemy se podywagować, co kto
sądzi.

> W takim razie inaczej pojmujemy rolę rodzica w wyborach, które podejmują
> dzieci.

Różnie ludzie je pojmują.
Tylko zwróć uwagę, że syn Chirka to już dorosły facet, a nie dziecko.
Dwóch dorosłych facetów w domu. Rola rodzica już się skończyła, teraz jest
dwóch dorosłych facetów, z których każdy robi, jak uważa. I muszą w tym
wszystkim dojść do konsensusu miedzy sobą. Jak sądzę - dochodzą. Że nie po
myśli Chirona, to nie oznacza porażki żadnego z nich ani systemu
wychowawczego Chirona.

wierzyc, nie wierzyc...
Nierozumiem tej wyrozumiałości
Lepiej nie zachowujcie wstrzemięźliwości.
Histeria, niedaleka przyszłość.
U wróżki