Sprecyzowanie seksu po ślubie

11. Data: 2002-12-19 13:54:13

Temat: Re: Sprecyzowanie seksu po ślubie
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Zamiast o podtekście powinno być raczej o charakterze i
> wtedy jest to peting czy jakoś tam z angielskiego, w każdym
> razie pieszczoty mające na celu pobudzenie seksualne
> partnera.

A znasz jakieś inne? ;-)))

Qwax

12. Data: 2002-12-19 13:58:55

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Do pełni pozostaje jeszcze - "z każdym" ;-)))
> czego Ci nie życzę!!!!

I z całego serca Ci dziękuję, bo na razie mnie to nie interesuje.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

13. Data: 2002-12-19 14:00:59

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A znasz jakieś inne? ;-)))

Np. drażniące:-))
Sokrates

14. Data: 2002-12-19 14:50:32

Od: "Kini " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wedlug badan masturbuje sie 95% dorastajacych chlopakow (5% sie nie
> przyznaje ;-))) i 60% dziewczyn (40% sie nie przyznaje...? ;-))). Ile
> w takim razie jest "...osob stosujacych sie do zasad Kościoła
> katolickiego..." na swiecie...?
>
> Hihihi... ;)
>
> Z tymi pieszczotami tez jest jakas scima. Co to jest "pieszczota o
> podtekscie seksualnym"...? :-0 No i co NIE jest taka pieszczota...

Snajper, to nie są moje poglądy, tylko poglądy KK. Ja je tylko przytaczam.

15. Data: 2002-12-19 14:54:52

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates wrote:

> Zamiast o podtekście powinno być raczej o charakterze

Oki. O ile, co na pewno JEST taka pieszczota, to w miare latwo
ustalic, o tyle co na pewno NIE JEST, to juz gorzej...

> Drapanie po plećkach :-)))

Zapewniam, ze to moze byc BARDZO erotyczne... :-]]]

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

16. Data: 2002-12-19 14:55:08

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Snajper" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zapewniam, ze to moze byc BARDZO erotyczne... :-]]]

Bardzo lubię po plećkach, dlatego też staram sie tego nie
kojarzyć z erotyką, żeby ta chwila trwała i trwała i
trwała.....
Sokrates

17. Data: 2002-12-19 15:02:23

Od: "Kini " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oki. O ile, co na pewno JEST taka pieszczota, to w miare latwo
> ustalic, o tyle co na pewno NIE JEST, to juz gorzej...

To bardzo proste. Chodzi o to, żeby ani siebie nie podniecać, ani partnera.

18. Data: 2002-12-19 15:19:38

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kini wrote:

> Snajper, to nie są moje poglądy, tylko poglądy KK. Ja je tylko przytaczam.

Oki, oki, nothing personal. :)

Nie chce nikogo urazic, ale... smiesza mnie troche te poglady...
Kiedys bylem mocno religijny, ale teraz jakos mi przeszlo. Miedzy
innymi przez takie paranoje, jak ta...
Ale to juz opowiesc na inna grupe dyskusyjna... ;)

19. Data: 2002-12-19 15:28:15

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To bardzo proste. Chodzi o to, żeby ani siebie nie podniecać, ani
partnera.

Dal mnie podniecajace może być już spojrzenie, lekkie muśnięcie dłonią
mojej dłoni.
Właśnie nawet podniecające najbardziej ....
To co - spojrzeć nie wolno ?

Przyznam sie że nie mam slubu kościelnego, więć na nauki
przedmałżeńskie nie chodziłam.
Ale to chyba inaczej też jest teraz interpretowane.

Pozdrowienia.

Basia

20. Data: 2002-12-19 15:58:44

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kini wrote:

> To bardzo proste. Chodzi o to, żeby ani siebie nie podniecać, ani partnera.

I to jest takie proste...? :-$

Musi jestem jakims seksofilem ;), bo dla mnie podniecajace moze byc
jedno krociutkie spojrzenie mojej Pani...
No, coz... Chyba jednak trzeba zostawic te ocene kazdemu we wlasnym
zakresie. :)

--

no to ja tez nowa
Seks. Przed czy po ślubie?