Sprecyzowanie seksu po ślubie

31. Data: 2002-12-20 08:51:08

Temat: Re: Sprecyzowanie seksu po ślubie
Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
news:28588-1040372977@213.17.138.62...
> sie
>
> "Kochaj i cierp"
> ;-)))

albo pomyśl, ze w gorącej dłoni lód się szybko rozpuszcza...

pozdr.Joanna

32. Data: 2002-12-20 09:23:00

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> albo pomyśl, ze w gorącej dłoni lód się szybko rozpuszcza...

Pod warunkiem że wcześniej dłoni nie zamrozi - odmrożenia ciężko się
leczy a nawet czasami jest konieczna amputacja ;-//

Pozdrawiam
Qwax

33. Data: 2002-12-20 10:21:45

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malgos" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Duży - im wcześniej zaczniesz tym szybciej nauczysz sie czerpac
satysfakcje
> z seksu...

Nie zgodzę się do końca.
To zależy od "nauczyciela".
A właściwie podobno kobieta sama najlepiej uczy się przeżywania orgazmu
poprzez masturbację.

> Nie wierze, ze dziewica po slubie nagle przerodzi sie w wampa. To tez
> kwestia doswiadczenia i czasu kochania sie przed slubem...
> Ale to moje poglady.

Każda kobieta kiedyś była/jest dziewicą i niektóre przerodziły się w Wampy.
Myślę, że to nie ma nic wspólnego z rozpoczęciem przed czy po, ale zależy od
poczucia bezpieczeństwa jakie daje ci ta druga osoba i pewności siebie,
śmiałości, chęcie eksperymentowania oczywiście przez obie strony.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

34. Data: 2002-12-22 12:43:24

Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

35. Data: 2002-12-22 12:43:24

Od: w...@b...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

36. Data: 2002-12-22 13:01:05

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia nie, 22 gru 2002 o 13:43 GMT Elżbieta napisał(a):

> [...]
> Jeśli dwoje ludzi darzy się miłością to bez względu na to czy problemy
> pojawią się przed czy po ślubie będą je wspólnie pokonywać.

Jednak moga wystapic bariery ktorych nie mozna zwalczyc.
Wspomnialas tylko o dopasowaniu sie, to jeszcze jest blahostka, z czasem
mozna sie zgrac, jednak pozostaja jeszcze odmienne temperamenty,
mozna nawet spotkac takie kobiety ktore robia to tylko raz, by miec
dziecko, a wiecej to juz nie moza bo to nie po bozemu.
W wyniku lozkowych problemow, w koncu obydwoje moze nie miec checi na
seks, poddajac sie porazkom, a abstynencja ma szeroki wplyw na
funkcjonowanie jak i psychiki tak i rowniez organizmu czlowieka,
i moze rodzic wiele dalszych problemow, ktore juz wcale nie musza wiazac
sie z lozkiem.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

37. Data: 2002-12-22 16:13:29

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Z tymi pieszczotami tez jest jakas scima. Co to jest "pieszczota o
> podtekscie seksualnym"...? :-0 No i co NIE jest taka pieszczota...
>
>        To sie kupy nie trzyma...

No właśnie, co jest taką pieszczotą ?
Bardzo by mi się przydała taka informacja, bo jak na razie, to z moich
obserwacji wynika, że tylko awantura (mniej czy bardziej prawdziwa), odsuwa ten
seksualny podtekst w czasie (choć i to nie zawsze).

38. Data: 2002-12-22 18:42:19

Od: "Zbyszek" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...kreml.russia> napisał w wiadomości

> [...]
> mozna nawet spotkac takie kobiety ktore robia to tylko raz, by miec
> dziecko, a wiecej to juz nie moza bo to nie po bozemu.

no takie rzeczy to wyjatkowa perfidia. Juz bardziej obawiam sie o
temperament.
A co gorzej, nie ma zadnej gwarancji, ze temperament po slubie bedzie taki
sam.
Doswiadczenia seksualne w wieku dorastania- noo ciekawe ile % osob ma tyle
doswiadczenia, ze nie musi zdobywac go w wieku doroslym.
IMHO niie warto czekac z rozpoczeciem zycia seksualnego do skonczenia
kariery :-) kobieta potrzebuje pobudzenia wczesniej, nawet lekarze o tym
mowia, przytaczaja wiek typu 21-24 lat jako granice.
Jesli seks jest dla kogos wazny, to warto przekonac sie, czym jest dla
przyszlego partnera.
Temat jest b.szeroki. Seks wciaga, a tymczasem sporo mlodych Polakow nie ma
ani pracy(pieniedzy) ani mieszkania. I jak tu nie stresowac sie wspolzyciem?

39. Data: 2002-12-22 21:44:49

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia nie, 22 gru 2002 o 19:42 GMT Zbyszek napisał(a):

> [...]
> Doswiadczenia seksualne w wieku dorastania- noo ciekawe ile % osob ma tyle
> doswiadczenia, ze nie musi zdobywac go w wieku doroslym.

Tak zgadza sie, ale juz szanse maleja i co nie co mozna sie wiele
spodziewac jesli wie sie juz jaki temperament ma przyszla TZ.
Uczyc....? uczymy sie przez cale zycie, i caly czas poznajemy sie
nawzajem.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

no to ja tez nowa
Seks. Przed czy po ślubie?
Radość
Tez jestem nowa...