Sprostowanie dla niezorientowanych czytelników.

1. Data: 2000-09-02 12:27:32

Temat: Sprostowanie dla niezorientowanych czytelników.
Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Ponieważ na grupie pojawiło się w ostatnim czasie wiele
listów jakoby wysłanych z ASTEC SA, oraz parę podszywających
się pode mnie - wysłanych przez Olgierda D. vel Sowieta z Torunia
- informuję, że jedynie osoby piszące z Wrocławia korzystające z serwera

pc105.wroclaw.sdi.tpnet.pl

są pracownikami firmy ASTEC SA.

Pozostałe osoby udając, że piszą z naszej firmy, podszywając
się pode mnie i próbując zmusić mnie do określonego zachowania
jak tutaj czytania tych listów, złamały prawo cywilne i karne
i zostaną przeciw nim wyciągnięte odpowiednie sankcje prawne.

Za zaistniałą sytuację pozostałych grupowiczów przepraszam.

pozdrawiam
Arek

p.s.
Osoby, które standardowo nie widzą całego nagłówka listu i mają
wątpliwości mogą
weryfikować list po stopce, w której znajduje się reklama Eterii.
Przynajmniej na razie.. :))

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

2. Data: 2000-09-02 13:48:58

Od: "driada" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Astec S.A. :
>złamały prawo cywilne i karne
> i zostaną przeciw nim wyciągnięte odpowiednie sankcje prawne.

bach!!!
znowu znowu!!!! a we wtorek???

--
driada, Member of SC, OM pss, TTChup
"Czlowiek z wiekiem staje sie rozumny,

3. Data: 2000-09-02 14:00:21

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:
> A psychoanalityka dla siebie już znalazłeś?

A możesz rozwinąć swoją jakże głęboką myśl ?

Arek

4. Data: 2000-09-02 14:02:20

Od: "Darek" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się pode mnie - wysłanych przez Olgierda D. vel Sowieta z Torunia
> - informuję, że jedynie osoby piszące z Wrocławia korzystające z serwera
[ciach]

A psychoanalityka dla siebie już znalazłeś?

5. Data: 2000-09-02 14:18:38

Od: "Darek" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A możesz rozwinąć swoją jakże głęboką myśl ?

Taka nasunęła mi się refleksja po przeczytaniu wszystkich Twoich postów w
wątku "Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki" :)

Darek

6. Data: 2000-09-02 14:31:45

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:
> Taka nasunęła mi się refleksja po przeczytaniu wszystkich Twoich postów w
> wątku "Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki" :)

Acha. No cóż - każdy ma prawo do swoich ocen.

Arek

7. Data: 2000-09-02 14:53:35

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:
> Taka nasunęła mi się refleksja po przeczytaniu wszystkich Twoich postów w
> wątku "Bezzabiegowe wywoływanie miesiączki" :)

Aa.. i jeszcze p.s. :

Mam nadzieję, że odróżniałeś MOJE wypowiedzi od tych co się pode mnie
podszywali.

pozdrawiam
Arek

8. Data: 2000-09-02 16:10:59

Od: "Astec S.A." <a...@u...top.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Acha. No cóż - każdy ma prawo do swoich ocen.
>
> Arek

ja cie :)
Arnoldzie - od trzech lat nie widze zmiany , czy miedzy czasie
pojawil sie jakis zwolennik Twoich mocno kontrowersyjnych
pogladow ? :)

Art

9. Data: 2000-09-02 16:27:34

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Astec S.A. napisał(a) w wiadomości:

>Pozostałe osoby udaj?c, że pisz? z naszej firmy,
podszywaj?c
>się pode mnie i próbuj?c zmusić mnie do okre?lonego
zachowania
>jak tutaj czytania tych listów, złamały prawo cywilne i
karne
>i zostan? przeciw nim wyci?gnięte odpowiednie sankcje
prawne.

No tak zbliza sie jesien, a na jesieni Astec'ki szaleja...
co to bedzie w okolicach pazdziernika? :-))))))))

Moncia

10. Data: 2000-09-02 17:44:59

Od: "Rince" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TDA czas zaczac.

--
Rince
/\Et cognoscetis veritatem/\

cinnarizinum
Stare problemy pana Astec'a
Gangliony
Pomocy to chyba korzonki
Re: Bezzabiegowe wywoływanie.. nie jest morderstwem