Sprostowanie dla niezorientowanych czytelników.

31. Data: 2000-09-03 20:20:36

Temat: Re: Sprostowanie dla niezorientowanych czytelników.
Od: "Piotrek" <p...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wit@m!

> donienień
>
> jako przyszla Pani Prawnik stwierdze jedno: sprawa bedzie juz
przedawniona!

Nie łudź się, nie we Wrocławiu. A nawet jeśli to Arnold wymyśli ci kolejną
"zbrodnie" na poczekaniu (jest w tym niezły), dlatego już proponuje zacząć
zbierać na odszkodowanie ;-))))

> a to sie nie podoba ? :(

Jest fajne, ale tamte wydawało mi się bardzo orginalne :-)

Piotrek
--------------
Chcesz zarobić? Sprawdź:
http://www.surfnetclub.cnet.pl/piotrek/
--------------

32. Data: 2000-09-03 21:17:01

Od: Zen0n van der Koud <z...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Powitańsko!

Jednostka r...@p...onet.pl (Rince) nastukała w
<8orm0m$o7s$7@news.tpi.pl>:

>Arku? Ile osob ty juz pozwales w tym roku? To pytanie calkiem na serio.
>Potrafisz chyba normalnie odpowiedziec? Chyba, ze cie jednak na to nie
>stac?

Gdzieś była lista :-) Szkoda, że niekompletna ;-)
--
Pozdrowienia, Zen0n ICQ UIN: 59008072
HZ: 'Zaciekawione twarze widzow

33. Data: 2000-09-04 06:31:54

Od: "<S></S>" <S...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Astec S.A." <b...@a...pl> wrote in message
> Witam :)
>

> p.s.
> Osoby, które standardowo nie widzą całego nagłówka listu i mają
> wątpliwości mogą
> weryfikować list po stopce, w której znajduje się reklama Eterii.
> Przynajmniej na razie.. :))

O, i to jest najlepszy tekst prawdziwości postu, bo nikt więcej nie odważy
się reklamować tego badziewia!!!!!!! :)

--
<S> W życiu każdy jest lamerem ... do końca... </S>
<!-- Spammer znany dawniej jako Sławek --!>

34. Data: 2000-09-04 10:54:13

Od: Mic Mac <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Astec S.A." napisa?(a):

> Witam :)
>
> Poniewa? na grupie pojawi?o si? w ostatnim czasie wiele
> listów jakoby wys?anych z ASTEC SA, oraz par? podszywaj?cych
> si? pode mnie... (ciach!!!)

Nie wiem czy inni to zauwazyli ale Astec S.A. gada sam ze soba :)) a wedlug
mnie to zakrawa na chorobe psychiczna, co by znaczylo, ze mu sie pogorszylo
:)).
Chociaz nigdy lepiej nie bylo :)
Pozdr

--
****************Mic Mac****************
Official Type O Negative & King Diamond

35. Data: 2000-09-04 12:49:48

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MGB" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> HURA!!!! Buzdygan znow linczuje !!!

Arnold Buzdygan?
Hmmmmmm - Skąd ja to znam ???????
Mr. Biuro?
Echhhh - kurna nie mogę sobie przypomnieć :-((((
.
.
.
.
.
.
.
Już wiem - trafił do mojego K.F. za to, że mnie nie pozwał w sprawie Usenet vs.
biuro.
Później w ramach amnestii z okazji dnia dziecka z niego wyszedł i teraz znowu się tam
pcha z butami.

Pozdro

Maseł

P.S. PLONK WARNING dla całej broni obuchowej w USENECIE

--
www: http://www.put.poznan.pl/~masel ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Uczeń, od którego nie wymaga się nic takiego,

36. Data: 2000-09-04 20:00:13

Od: "driada" <d...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek :
> Nie łudź się, nie we Wrocławiu. A nawet jeśli to Arnold wymyśli ci kolejną
> "zbrodnie" na poczekaniu (jest w tym niezły), dlatego już proponuje zacząć
> zbierać na odszkodowanie ;-))))
tja... bede odkladala z pensji... :) i po x latach okaze sie ze bede miala
za co kupic porzadny samochod! a wsystko dzieki Arnoldowi

> Jest fajne, ale tamte wydawało mi się bardzo orginalne :-)
aha :) tamto bylo jak mialam straszliwie zdolkowany humor.... a teraz jest
mi ciut lepiej... ale niewykluczone ze sie wszystko pozmienia
--
Ciocia driada, jedno z pomniejszych bostw
Gdyby ludzie mieli latac, otrzymaliby do pomocy smoki.

38. Data: 2000-09-04 22:45:07

Od: "Astec S.A." <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak tutaj czytania tych listów, złamały prawo cywilne i karne
> i zostaną przeciw nim wyciągnięte odpowiednie sankcje prawne.

hurrra! Arnoldzik znów we wtorek (qrwa, to już dzisiaj) się do prokuratury
wybiera :-)))))))

> Za zaistniałą sytuację pozostałych grupowiczów przepraszam.

ja się nie obraziłem, pacanie. nawet więcej - sam sobie usera zmieniłem
:-)))))

> Osoby, które standardowo nie widzą całego nagłówka listu i mają
> wątpliwości mogą
> weryfikować list po stopce, w której znajduje się reklama Eterii.
> Przynajmniej na razie.. :))

spoko, już sobie dodaję do siga :-))))))
___________
IZBA LORDÓW PSS * sir Sabazios 41326943 * Member Of The Spammers Club
s...@p...net * http://sabazios.plsocseks.net

37. Data: 2000-09-04 22:45:07

Od: "Astec S.A." <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.eteria.net - najgłupszy portal w historii internetu

> A możesz rozwinąć swoją jakże głęboką myśl ?

może ja to zrobię - Arnoldzie, czy zacząłeś się już na mózg leczyć? Wiesz,
jakieś leki, psychotropy, czy co tam jeszcze zostało... :-))))))
___________

39. Data: 2000-09-04 22:45:08

Od: "Astec S.A." <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek Ochman <j...@h...com> wrote in message

> O cholera, malo brakowalo, a dalbym sie nabrac na te falszywke. Niby
> reklama portallo-burdello jest, ale pozory myla. Sprawdzilem - w firmie
> Astec S.A. nie ma nikogo o imieniu Arek, wiec uwazaj Arku, jak dalej
> bedziesz sie podszywal, to naskarze na ciebie do Arnolda Buzdygana,
> prezesa Astec S.A., a wtedy zobaczysz, jak Arnold da ci popalic.
> Ja cie Arku nie strasze, ja cie tylko informuje o konsekwencjach.
>
> Jurek

ROTFL :-DDDDDDDD Właśnie :-))))))))
___________

40. Data: 2000-09-05 00:35:20

Od: "Astec S.A." <b...@a...ql> szukaj wiadomości tego autora

"Astec S.A." <s...@p...wp.pl> wrote in message
03.jasien.gda.pl...

> http://www.eteria.net - najgłupszy portal w historii internetu

A to fakt... :-(

> może ja to zrobię - Arnoldzie, czy zacząłeś się już na mózg leczyć? Wiesz,
> jakieś leki, psychotropy, czy co tam jeszcze zostało... :-))))))

Zostala jeszcze lobotomia - co daj Boze jak najszybciej... :-)))
A.

cinnarizinum
Stare problemy pana Astec'a
Gangliony
Pomocy to chyba korzonki
Re: Bezzabiegowe wywoływanie.. nie jest morderstwem