Sprzedam auto z super bajerami

1. Data: 2005-06-28 13:09:37

Temat: Sprzedam auto z super bajerami
Od: "Adam Podgajdy" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do sprzedania Ford Vojager 1995 rok, 3 litry pojemnosci, benzyna, full
automat, winda, obrotowe fotele, rozne bajery dla osob niepelnosprawnych.

Informacje wylacznie pod tel. 501-275-404

2. Data: 2005-06-28 13:22:28

Temat: Re: Sprzedam auto z super bajerami
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

We wtorek 28-czerwca-2005 o godzinie 15:09:37 Adam Podgajdy napisał/a

>Do sprzedania Ford Vojager 1995 rok, 3 litry pojemnosci, benzyna,

Fajnie, ale to musi palić jak smok, nie?
Adam Pietrasiewicz
Hasło tyranii: "Stul pysk!"
Hasło demokracji: "Gadaj zdrów!"

3. Data: 2005-06-28 17:34:35

Od: "PZ" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> We wtorek 28-czerwca-2005 o godzinie 15:09:37 Adam Podgajdy napisał/a

FORD VOJAGER .......... musi byc ciekawy samochod bo ja o takim nie
slyszalem.

Chrysler Voyager - to slyszalem.

Coz jak ktos nawet nie wie co sprzedaje, to nawet niechce wiedziec w jakim
to jest stanie................

--
PrzemoZ

4. Data: 2005-06-28 17:41:04

Od: Misiek <m...@o...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jun 2005 19:34:35 +0200, PZ napisał(a):

> [...]
>
> Chrysler Voyager - to slyszalem.
>
> Coz jak ktos nawet nie wie co sprzedaje, to nawet niechce wiedziec w jakim

A jaka jest roznica miedzy FORDem a Chryslerem?? :) jeden grzyb tylko
inaczej opakowany ;]

5. Data: 2005-06-28 18:00:49

Od: "Slawexk" <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> napisał w wiadomości

> We wtorek 28-czerwca-2005 o godzinie 15:09:37 Adam Podgajdy napisał/a

> Fajnie, ale to musi palić jak smok, nie?
No to "zagazować" i będzie taniej ciut

--
Kto sieje bzdurę ten zbiera absurd

Pozdrawiam
Sławek

Miejsce parkingowe dla inwalidy na parkingu supermarketu
Usmiech to jest to:)
5134 km / 1 Litr benzyny
ZUS sobie kpi? (Sanok)
[sprzedam] akumulatorowy wózek inwalidzki Travelux Excite-4