Sprzet firmy Fagor

1. Data: 2005-11-07 13:01:54

Temat: Sprzet firmy Fagor
Od: "News" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie. czy słyszeliście coś o tej firmie ?
A moze ktoś ma i mógłby sie podizelić swoimi uwagami
Chodzi mi głównie o piekarniki i płyty gazowe do zabudowy

Pzdr.

2. Data: 2005-11-07 13:47:06

Temat: Re: Sprzet firmy Fagor
Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie. czy słyszeliście coś o tej firmie ?

A owszem. Z drugiej strony ulicy je robią. Duży koncern hiszpański (a
może portugalski) posiadający Mastercooka, który z kolei kupił Wrozamet.
Solidna marka ale przydroga, dużo droższa od Mastercooka robionego w tej
samej hali przez tych samych ludzi.
To trochę tak jakbyś zapytał czy ktoś słyszał o wiertarkach Makita.
--
___________________________________________MAT______
__

3. Data: 2005-11-07 21:56:57

Od: "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łagoda wrote:

> [...]
> Wrozamet. Solidna marka ale przydroga, dużo droższa od Mastercooka
> robionego w tej samej hali przez tych samych ludzi.

Pojawila sie ostatnio tania seria - o ktorej nikt nic nie wie. Mozna wyrwac
za jakies 1200-1600zeta z plyta gazowa. Niestety - parametrow w dokumentacji
brak, sprzedawcy w sklepach rozkladaja rece i robia glupie miny, a na
infolini Fagora powiedzieii, ze sie dowiedza i oddzwonia (oczywiscie nie
doczekalem sie) - Aha zapomnialem dodac ze na wlasnych stronach nie
przyznaja sie do tego modelu (poza gazetka promocyjna) - mowa o 6FEX
(F6X,F6EKPX) z serii Innovation...

pozdro
zitom

--