Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)

From: m...@y...com
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.rodzina,pl.soc.seks
Subject: Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)
Date: 16 Apr 2007 12:02:52 -0700

On Apr 16, 7:42 pm, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik <m...@y...com> napisał w
wiadomościnews:1176741631.981141.182700@w1g2000hsg.g
ooglegroups.com...

> [...]
> Najlepiej mieć własne kryteria i ich się trzymać. Aby tylko oscylowały
> one w odpowiednim zakresie, bo nie wystarczy, aby facet np. miał
> pieniądze. To może każdy zdolny (czyt.sprytny) burak :-)
>
> ---
> Oscylowały w zakresie!? ;)
> A jak jest poza oscylowaniem w zakresie: np mądry a nie ma kasy?
> Np dlatego nie ma kasy bo jest na to za mądry...choćby taki współczesny
> Diogenes albo Franciszek z Asyżu...że o PanuJezusicku nie wspomnę? ;P
> Uznasz go za glupiego? ;)
> Wiesz -taki dualizm: mądrość Boża głupotą u ludzi i vice wersa... ;D

Jeśli to nie wynika jasno z mej wypowiedzi, to właśnie uściślam:
buraka z kasą umieszczam poza sferą mojego zainteresowania. Nie jestem
zdolna kochać buraka.
To akurat mam dokładnie przetestowane. Inaczej byłabym dziś (o ile w
ogóle jeszcze...) żoną bogatego faceta bez ambicji i polotu. "Tyle
wiemy o sobie, ile nas sprawdzono" - ileż razy potwierdza mi się w
życiu ta "perełka" z wiersza Szymborskiej!
Czyli wybieram Jezusa (miał fantazję, że łał - wybrało go wielu oprócz
mnie właśnie dlatego), Franciszka z Asyżu i wszystkich podobnych.
Będę nieszczera jednak, jeśli zaprzeczę, że jako partner życiowy (!)
facet mający i kasę, i fantazję, jest przegrany. W końcu dobry łowca
jest ważny dla gniazda.
Znając już trochę Twą przewrotność, przewiduję, że zaraz spytasz: co
jeśli stanie dwóch - pierwszy z kasą i fantazją, a drugi - z fantazją
ale bez kasy. Nie ma dla mnie prostszego kryterium: miłość. To też
mam przetestowane - kiedyś wybrałam takiego, co miał tylko fantazję.
Ma ją do dziś, prócz niejakiej ilości kasy - co jest owszem, miłe, ale
przyszło już po moim wyborze i dzięki Bogu za ten bonus :-)