Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)

111. Data: 2007-04-16 18:27:42

Temat: Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rav" <t...@S...pl> napisał w wiadomości
news:f00d55$pso$1@news.onet.pl...

> Nie no, miło jeżeli kobieta będzie miała i takie przymioty, a zwłaszcza
> jeżeli nie musiałbym wykonywac mojego najbardziej znienawidzonego
> prasowania ;) ale tylko głupiec kieruje się takimi cechami wybierając
> partnerkę życiową.

No nie bądź chłopie głupiec! ;)
Głupiec to właśnie nie bierze ich pod uwagę...
szczególnie umiejętności kulinarnych... ;)
Prasowanie to nie problem -ja chodzę w niegniotących... :)
Gorzej jak wciąż byłaby "zupa przesolona" ;P

"Droga do serca mężczyzny wiedzie przez jego żołądek"
To nie jest jakaś głupia sentencyjka lub bajeczka! ;P

112. Data: 2007-04-16 18:29:18

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiadam tylko na pytanie postawione wyzej.

Spoko...ale to wszystko bajki są.
Chemia [lub serce jak kto woli] nie sługa... ;)

113. Data: 2007-04-16 18:29:33

Od: "! AXXXID ! ÓÓÓ !" <M...@p...ooooonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@y...com napisał:

> No, w bankowości i polityce, oczywiście ;-)

Tak czesc sprząta podłoge w kotłowni w banku a reszta pod sejmem
organizuje pikiety gornicze

--

! PRÓZÓDÓNT ! REPÓBLÓKI ! ÓPD !
! GÓRILLA ! ADMIN ! PÓLESKIGO ! INTERNETÓ !

114. Data: 2007-04-16 18:32:08

Od: "! AXXXID ! ÓÓÓ !" <M...@p...ooooonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sky napisał:

> Użytkownik "iwanos" <i...@6...pl> napisał w wiadomości

> A to czemu?! ;)
> Zawszeć jakieś "doświadczenie seksualne"! ;P

pamietaj że jak koza jest pijana i spi ale ma 1 oko otwarte to liczy sie

115. Data: 2007-04-16 18:32:59

Od: "! AXXXID ! ÓÓÓ !" <M...@p...ooooonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik m...@y...com napisał:

> a e i o u y ą ę !

ok, widze ze nieźle ci idzie nauka alfabetu ale musisz jeszcze troche
poćwiczyć

116. Data: 2007-04-16 18:36:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"! AXXXID ! ÓÓÓ !" <M...@p...ooooonet.pl> wrote in message

> pamietaj że jak koza jest pijana i spi ale ma 1 oko otwarte to liczy sie

Zapomniałeś się podpisać, ale słyszałem, że jedni wołają ciebie
Frrrrrrrraaaaaaaaaaneeeeek, a drudzy Mieeeeeeeeetek.
To takie kozie reminiscjencje?

117. Data: 2007-04-16 18:37:35

Od: "Rav" <t...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> wrote:

> Spoko...ale to wszystko bajki są.
> Chemia [lub serce jak kto woli] nie sługa... ;)

Chemia działa tylko chwilę. A potem potrzebne jest coś, na czym buduje się
związek. Czyli po pierwsze strona psychiczna - m.in. intelekt - choćby po
to aby było o czym rozmawiać w długie zimowe wieczory :), zgodność
emocjonalna, wspólne zainteresowania itp., z drugiej strony strona
fizyczna - udany dla obojga partnerów i urozmaicony seks. Na chemii to
można budować krótki romansik, a kiedy chemia sie kończy, to nie pozostaje
nic wspólnego.

Pozdrawiam
Rav

118. Data: 2007-04-16 18:43:15

Od: "! AXXXID ! ÓÓÓ !" <M...@p...ooooonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:

> Zapomniałeś się podpisać, ale słyszałem, że jedni wołają ciebie
> Frrrrrrrraaaaaaaaaaneeeeek, a drudzy Mieeeeeeeeetek.
> To takie kozie reminiscjencje?

skąd ty znasz takie długie wyrazy
? chyba pomoagał ci to pisac twoj somsiad ktoremu ciągniesz druta w
zamian za mozliwosc pisania na grupy

119. Data: 2007-04-16 19:02:52

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 16, 7:42 pm, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik <m...@y...com> napisał w
wiadomościnews:1176741631.981141.182700@w1g2000hsg.g
ooglegroups.com...

> [...]
> Najlepiej mieć własne kryteria i ich się trzymać. Aby tylko oscylowały
> one w odpowiednim zakresie, bo nie wystarczy, aby facet np. miał
> pieniądze. To może każdy zdolny (czyt.sprytny) burak :-)
>
> ---
> Oscylowały w zakresie!? ;)
> A jak jest poza oscylowaniem w zakresie: np mądry a nie ma kasy?
> Np dlatego nie ma kasy bo jest na to za mądry...choćby taki współczesny
> Diogenes albo Franciszek z Asyżu...że o PanuJezusicku nie wspomnę? ;P
> Uznasz go za glupiego? ;)
> Wiesz -taki dualizm: mądrość Boża głupotą u ludzi i vice wersa... ;D

Jeśli to nie wynika jasno z mej wypowiedzi, to właśnie uściślam:
buraka z kasą umieszczam poza sferą mojego zainteresowania. Nie jestem
zdolna kochać buraka.
To akurat mam dokładnie przetestowane. Inaczej byłabym dziś (o ile w
ogóle jeszcze...) żoną bogatego faceta bez ambicji i polotu. "Tyle
wiemy o sobie, ile nas sprawdzono" - ileż razy potwierdza mi się w
życiu ta "perełka" z wiersza Szymborskiej!
Czyli wybieram Jezusa (miał fantazję, że łał - wybrało go wielu oprócz
mnie właśnie dlatego), Franciszka z Asyżu i wszystkich podobnych.
Będę nieszczera jednak, jeśli zaprzeczę, że jako partner życiowy (!)
facet mający i kasę, i fantazję, jest przegrany. W końcu dobry łowca
jest ważny dla gniazda.
Znając już trochę Twą przewrotność, przewiduję, że zaraz spytasz: co
jeśli stanie dwóch - pierwszy z kasą i fantazją, a drugi - z fantazją
ale bez kasy. Nie ma dla mnie prostszego kryterium: miłość. To też
mam przetestowane - kiedyś wybrałam takiego, co miał tylko fantazję.
Ma ją do dziś, prócz niejakiej ilości kasy - co jest owszem, miłe, ale
przyszło już po moim wyborze i dzięki Bogu za ten bonus :-)

120. Data: 2007-04-16 19:05:14

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 16, 8:32 pm, "! AXXXID ! ÓÓÓ !"
<M...@p...ooooonet.pl> wrote:

> ok, widze ze nieźle ci idzie nauka alfabetu ale musisz jeszcze troche
> poćwiczyć

Jak zwykle - niczego nie rozumiesz...

Help!!!
US Army werbuje internautów. Gry Wojenne w realu?
Dlaczego woda płynie z góry na dół ?
jestem strasznie nerwowa ;/ !
kto zechciałby mi pomóc w badaniu do pracy magisterskiej???