Srebro koloidalne

1. Data: 2003-03-21 16:17:07

Temat: Srebro koloidalne
Od: "bidzis" <b...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno dobrze chroni przed infekcjami. Czy ktos moze to przetestowal (na
sobie) ? Czy nie istnieje niebezpieczenstwo kumulacji w organizmie (tj.
olowiu np.) lub uszkodzenia jakis organow ?

pozdr

bidzisik

2. Data: 2003-03-21 20:40:25

Temat: Re: Srebro koloidalne
Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno dobrze chroni przed infekcjami. Czy ktos moze to przetestowal (na
> sobie) ? Czy nie istnieje niebezpieczenstwo kumulacji w organizmie (tj.
> olowiu np.) lub uszkodzenia jakis organow ?

Znaczy jest to srodek do uzycia zewnetrznego. Dziala bakteriobojczo. A
niebezpieczenstwo kumulacji olowiu to nie istnieje ;PPP ale srebra to ja
bym tez nie spozywal.
A jesli cokolwiek chroni przed infekcjami to jest to witamina C.

--
Wise Man
#GG: 3226283

3. Data: 2003-03-24 11:03:49

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bidzis wrote:
> Podobno dobrze chroni przed infekcjami. Czy ktos moze to przetestowal
> (na sobie) ? Czy nie istnieje niebezpieczenstwo kumulacji w
> organizmie (tj. olowiu np.) lub uszkodzenia jakis organow ?

Ja tego nie stosowałam, ale znalazłam w sieci:

"Srebro koloidalne jest roztworem o dzialaniu przeciwbakteryjnym,
przeciwwirusowym i grzybobójczym. Sluzy do uzytku wewnetrznego i
zewnetrznego. Jest naturalnym antybiotykiem: efektywnym, lagodnym i
nietoksycznym"
"Systematyczne spozywanie srebra koloidalnego zapobiega infekcjom i wzmacnia
uklad odpornosciowy. Szczegolnie polecane jest picie srebra koloidalnego w
cyklach: przez 3 tygodnie 1/2 - 1 lyzki stolowej, a potem przerwa 1 tydzien"

Więcej pod adresem:
http://www.magnetostymulacja.pl/medicalsilver.htm

Ania

4. Data: 2003-03-24 16:12:22

Od: "bidzis" <b...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W sumie ja tez to znalazlem w sieci: www.d.com.pl (a przed tem jeszcze w
pewnym czasopismie) - bardzo tam to zachwalaja, ale chodzilo mi glownie
wlasnie, co na ten temat medycyna konwencjonalna, akademicka, a najlepiej
jaka jest opinia kogos, kto juz to stosowal. Boje sie, ze jedzac to
sreberko, bedzie mi sie gdzies w organizmie osadzac (kumulowac) lub uszkodzi
np. watrobe lub nerki.

bidzisik

5. Data: 2003-03-24 17:16:33

Od: "bidzis" <b...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale stronka ciekawa, moze predzej niz srebro, kupie sobie zapper, o ile mnie
na niego stac :-). Dzieki za info.

bidzis

6. Data: 2003-03-26 09:50:55

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto na co przez przypadek się jeszcze natknęłam właśnie dziś:

http://www1.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
?f=22&w=4913737

Gość FORUM Gazety: Doki pisze tam m.in. :

"Moze kogos uda sie
przekonac, ze cudownych lekow nie ma, ze naturalne nie
zawsze znaczy dobre. I ze niekonwencjonalne metody byc
moze wygladaja atrakcyjniej, ale konwencjonalne
przynajmniej sa sprawdzone (co wcale nie znaczy, ze sa
w 100% bezpieczne, ani tym bardziej 100% skuteczne)."

Ania

7. Data: 2003-03-27 10:04:15

Od: "bidzis" <b...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki, wlasnie tego sie obawialem (mam na mysli link z tej strony:
homepages.together.net/~rjstan/), chociaz ta Pani pewnie przesadzila biorac
codziennie przez 4 lata :-). Ciekawe, jak to jest z zapperami - dzialanie
wydaje sie grozne tylko dla bakterii (chociaz te drozsze tez nasycaja
organizm srebrem, a tansze zapewne mniej szlachetnymi metalami :-( ), ale
czy nie przypadkiem rowniez dla tych pozytecznych ?

> [...]
> przynajmniej sa sprawdzone (co wcale nie znaczy, ze sa
> w 100% bezpieczne, ani tym bardziej 100% skuteczne)."

Komórki macierzyste
Poród w znieczuleniu??!!
badanie nasienia
Ból z powodu skurczania pochwy podczas wizyty u ginekologa
I stopien z neurologii