Srebro koloidalne

11. Data: 2005-04-27 21:00:16

Temat: Re: Srebro koloidalne
Od: "krakson" <krakson(beztego)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli czekałeś na potwierdzenie swoich teori? He he.
> Ja srebra nie używam.

Nie nie :) ale jako jedyna cos napisalas i to tak cieplo - a nie kolega
rzuca mi link do strony chociaz nie wie co tam jest napisane :]

> A o "srebrze kolidalnym" pisze ten pan, że doustnie się go nie bierze

Jedni mowie nie, drudzy tak.

12. Data: 2005-04-28 11:25:42

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krakson" <krakson(beztego)@vp.pl> napisał w wiadomości

> Jedni mowie nie, drudzy tak.

Zważ, że autor jest pracownikiem AM w Poznaniu.
A link podany przez Krzysztofa pokazuje bardzo sugestywnie skutki kumulacji
srebra w organizmie.
Nawet gdyby go nie przesłał, miałabym wielke opory przed spozyciem tego
specyfiku do ustnie. Po pierwsze zastanowiłabym się - jak to srebro jest
wydalane?
O.

13. Data: 2005-04-28 18:08:58

Od: "Mephisto2oo5" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomaga
>
> To dziwne bo zachowuje sie jak antybiotyk - z czasem organizm udoparnia
> sie
> na dany lek.
> Mialem tak z tabletkami UNIDOX - po 3 miesiacach przestaly dzialac.
>
> A srebra uzywales zew i wew ??

Tylko zew. na twarz.

dla studentow medycyny - alternatywy dla wiwisekcji w edukacji
Gdzie można odczulić się na nikiel?
Zapalenie tchawicy i krtani - co naprawdę skutecznego
Ups....cos rosnie ( ? )
BULIMIA -szukam pomocy