Re: Środę łupie w krzyżu

From: Piotr <p...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Środę łupie w krzyżu
Date: Mon, 26 Apr 2010 13:20:19 +0200

Vilar pisze:
> Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście możesz sobie tak wmawiać, jeśli Ci to poprawi samopoczucie.
> Swoją drogą, żeby potrzebować aż tak drastycznych metod?
>
> Co do mnie, to reagowanie na tego typu zaczepki oczywiście wchodzi czasami w
> grę, ale nie zawsze. Nie zawsze po prostu mam ochotę na awanturki. Dziś
> akurat nie - zbyt pięknie jest.
>
> Ale próbuj, może ktoś się ulituje.....
>
> MK

Jak to zaczepki? Przecież napisałem, że mi przykro.
Zauważyłem, że sympatyzowałaś ze stanowiskiem pani Środy
i nie chcę jej dyskredytować jako osoby,
ale w tym konkretnym przykładzie jej wypowiedź była
przecież bardzo niespójna i niekonsekwentna w tej samej treści.
Tak bardzo niekonsekwentna, że zastanawiam się teraz
czy to nie sprawka jakiegoś inteligentnego redaktora.
Parę razy sam dałem wywiad w pewnych zawodowych kwestiach
i jak potem przeczytałem z nim artykuł to włos mi się na głowie jeżył.
Dosłownie. Raz nawet mało z pracy nie wyleciałem, jak prezes przeczytał
mój wywiad. Całe szczęście, że przytomnie go nagrałem i to nie
tylko uratowało, ponieważ moje wypowiedzi były tak powycinane
z kontekstów, że praktycznie suchej nitki na swojej pracy nie zostawiłem.
Może tutaj było coś podobnego?
Niestety, nie sposób walczyć z takimi artykułami.
Więc się nie spinaj, bo na pewno nie szukam zaczepki.
Piotrek