Re: Środę łupie w krzyżu

Data: 2010-04-26 11:49:17
Temat: Re: Środę łupie w krzyżu
Od: Piotr <p...@b...pl>

Druch pisze:
> "Piotr" <p...@b...pl> wrote in message

> yyyy..... nie powinna, to fakt.
> Natomiast interesuje mnie motywacja Srody.
> Interesuja mnie skad u niej coraz wieksze emocje,
> a coraz mniej myslenia.
>
> Sroda wskazuje wskazuje na rzekomo ogromne wplywy
> KK. Tylko w czym problem?
> Kto zakazuje Srodzie jej dzialalnosci?
> Kto przeszkadza jej w umacnianiu swoich wplywow.
> Skoro robota srodowisk przeciwnych srodzie,
> a wiec powiedzmy "konserwatywnych" jest zła,
> jak ona sama uwaza,
> to jest to ogromne pole dla działalnosci Srody.

> [...]

Postępujący brak kontroli intelektualnej nad własnymi emocjami
i tworzenie na ich podstawie destruktywnych opinii?
No cóż, jesłi tak na to spojrzeć, to może poprzednie opinie
wcale nie wynikały z przekonań, ale z trendów i chęci
lansowania się. To poniekąd tłumaczyłby także i obecne
wypowiedzi, chyba dość słuszne w świetle nadchodzących wyborów?
Piotrek