Re: Środę łupie w krzyżu

31. Data: 2010-04-24 17:32:29

Temat: Re: Środę łupie w krzyżu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Apr 2010 16:20:21 +0200, Piotr napisał(a):

> Ta pani chyba już od dawna i na dobre odcięła się od logiki.
> "Niezależnie od tego, kto gospodarzy w Katedrze, nie wolno dysponować
> grobowcami w zależności od politycznego uznania i kościelnego wsparcia.
> Magdalena Środa"
> A chwilę wcześniej: "Sobotnie uroczystości żałobne pokazały wielką
> jedność Polaków, ale zarazem niewiarygodną dominację Kościoła. W sobotę,
> na placu Piłsudskiego, było pięć procent państwa i jego władz,
> dziewięćdziesiąt pięć procent Kościoła i jego hierarchów".
> http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Uroczystosci-
pokazaly-niewiarygodna-dominacje-Kosciola,wid,121852
80,felieton.html
> Tak więc, że zapytam naiwnie sympatyków pani Środy, dlaczego nie wolno
> dysponować grobowcami biorąc pod uwagę powyższe okoliczności?
> Chyba o to mamy po prostu kolejny przykład upadku autorytetów jeśli dla
> kogoś profesor jeszcze nim była.
> Piotrek

Bo to taki środowy autorytet. Nowe pojęcie w klasyfikacji.

32. Data: 2010-04-24 17:33:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Apr 2010 16:29:35 +0200, Vilar napisał(a):

> Przyznaj, że Wawel do dosyć specyficzny "grobowiec".
> Ale, jak powyżej, nie ma co dyskutować, skoro mleko się już rozlało.

Komu? - Tobie? Mnie się nic nie rozlało. Jest jak powinno być.

33. Data: 2010-04-24 17:34:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Apr 2010 16:42:08 +0200, Piotr napisał(a):

> Bez względu na to, kto był pomysłodawcą, z uwagi na okoliczności
> przedstawione w wypowiedzi pani Środy, logiki jej wnioskom od tego nie
> przybędzie podobnie jak Tobie merytoryki w tym wątku.
> Jednak aby nie być podejrzanym o złośliwość nadmienię może,
> że biorąc pod uwagę chociażby znaczenie symboliki uroczystości
> na którą wybrał się L. Kaczyński (z małżonką!) oraz okoliczności
> w jakich do niej nie doszło, grobowiec na "Wawelu" wydaje się być
> jak najbardziej uzasadniony, jako dla sytuacji i osób korespondujących
> chyba tragizmem dziejowym z dotychczas tam pochowanymi.

Dokładnie.

34. Data: 2010-04-24 22:55:42

Od: "jarek d." <d...@t...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-24 19:18, Ikselka pisze:

> Powinny, powinny się rodzić i się rodzą, już tam Bóg dobrze pomyślał - one
> są po to, aby mężczyźni wiedzieli, CO na pewno nie jest Kobietą...

Żeby Cię wyprowadzić z błędu, mężczyźni wiedzą, bez pomocy tzw. Boga
wiedzą, KTO jest kobietą.
Hehe liga broni liga radzi..

jarek d.

35. Data: 2010-04-24 22:58:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Apr 2010 00:55:42 +0200, jarek d. napisał(a):

> Żeby Cię wyprowadzić z błędu, mężczyźni wiedzą, bez pomocy tzw. Boga
> wiedzą, KTO jest kobietą.
> Hehe liga broni liga radzi..

Ale czasem nie do końca mają pewność własnej męskości - vide Szczuka ;-PPP

36. Data: 2010-04-26 08:48:39

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <p...@b...pl> wrote in message

> Ta pani chyba już od dawna i na dobre odcięła się od logiki.

Mam dokladnie takie same wrazenie.
Sroda naciaga co sie da dla swojej ideologii.
Wbrew logice.
Druch

37. Data: 2010-04-26 10:27:33

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Druch pisze:
> "Piotr" <p...@b...pl> wrote in message

> Mam dokladnie takie same wrazenie.
> Sroda naciaga co sie da dla swojej ideologii.
> Wbrew logice.
> Druch

hmm... czyli moje odczucia mogą być prawidłowe.
Trochę szkoda Vilar, bo podeptałem jej autorytet,
ale myślę, że jeśli już to zasługuje na lepszy.
Piotrek

38. Data: 2010-04-26 10:45:40

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> hmm... czyli moje odczucia mogą być prawidłowe.
> Trochę szkoda Vilar, bo podeptałem jej autorytet,
> ale myślę, że jeśli już to zasługuje na lepszy.
> Piotrek

Oczywiście możesz sobie tak wmawiać, jeśli Ci to poprawi samopoczucie.
Swoją drogą, żeby potrzebować aż tak drastycznych metod?

Co do mnie, to reagowanie na tego typu zaczepki oczywiście wchodzi czasami w
grę, ale nie zawsze. Nie zawsze po prostu mam ochotę na awanturki. Dziś
akurat nie - zbyt pięknie jest.

Ale próbuj, może ktoś się ulituje.....

MK

39. Data: 2010-04-26 11:13:37

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <p...@b...pl> wrote in message

> hmm... czyli moje odczucia mogą być prawidłowe.
> Trochę szkoda Vilar, bo podeptałem jej autorytet,
> ale myślę, że jeśli już to zasługuje na lepszy.
> Piotrek

Nie chodzi o autorytet.

Chodzi o to ze jestesmy podzieleni na dwa (albo wiecej) roznych
obozow. Jakby dwie strony barykady.
Gdy przeciwny oboz przezywa zalobe to "naszemu"
nie moze sie to podobac.
Podzialy na sile.

Problem w tym ze te podzialy sa sztuczne i bazuja na niskich instynktach,
byleby dokopac "drugiej stronie".
Emocje przewazyly nad rozumem, to widac, i czesc osob
nie wie jak z tego wybranąc.
Powstala dziwna sytuacja. Stresujaca.

Bo rzeczy okazaly sie byc innymi niz mialy byc
(np. mial byc Rozum a okazalo sie ze to tylko zle emocje).

Pozdrawiam,
Druch

40. Data: 2010-04-26 11:20:19

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> [...]
> grę, ale nie zawsze. Nie zawsze po prostu mam ochotę na awanturki. Dziś

Jak to zaczepki? Przecież napisałem, że mi przykro.
Zauważyłem, że sympatyzowałaś ze stanowiskiem pani Środy
i nie chcę jej dyskredytować jako osoby,
ale w tym konkretnym przykładzie jej wypowiedź była
przecież bardzo niespójna i niekonsekwentna w tej samej treści.
Tak bardzo niekonsekwentna, że zastanawiam się teraz
czy to nie sprawka jakiegoś inteligentnego redaktora.
Parę razy sam dałem wywiad w pewnych zawodowych kwestiach
i jak potem przeczytałem z nim artykuł to włos mi się na głowie jeżył.
Dosłownie. Raz nawet mało z pracy nie wyleciałem, jak prezes przeczytał
mój wywiad. Całe szczęście, że przytomnie go nagrałem i to nie
tylko uratowało, ponieważ moje wypowiedzi były tak powycinane
z kontekstów, że praktycznie suchej nitki na swojej pracy nie zostawiłem.
Może tutaj było coś podobnego?
Niestety, nie sposób walczyć z takimi artykułami.
Więc się nie spinaj, bo na pewno nie szukam zaczepki.
Piotrek

Druga próba postawienia Papieża przed Sądem.
Co sie dzieje do licha?
wyobraźcie sobie...
jak często sie muskacie?
Kazimiera Szczuka,,Agora,,.