Środek na odstraszanie psów

1. Data: 2010-01-17 23:03:27

Temat: Środek na odstraszanie psów
Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie polecić jakiś środek na odstraszanie psów? Dokładniej chodzi mi
oto aby nie srały i szczały w wybranych miejscach.

2. Data: 2010-01-17 23:30:52

Temat: Re: Środek na odstraszanie psów
Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamikazee wrote:
> Czy możecie polecić jakiś środek na odstraszanie psów? Dokładniej
> chodzi mi oto aby nie srały i szczały w wybranych miejscach.

wnyki ;]

BTW: za każdym razem jak dumny sąsiad idzie ze swoim pieskiem który obsrywa
mi okoliczne drzewa czy też opony od samochodu to mam ochotę zapakować mu to
i podrzucić pod furtkę ;]
ale każdy powie, jaki to jego piesek jest fajny, jaki czysty, jaki
kochany... a gówien nie sprząta ;]

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

3. Data: 2010-01-18 08:52:59

Od: Kazik <k...@l...localnet> szukaj wiadomości tego autora

Kamikazee pisze:
> Czy możecie polecić jakiś środek na odstraszanie psów? Dokładniej chodzi
> mi oto aby nie srały i szczały w wybranych miejscach.

http://www.youtube.com/watch?v=wCyhy4JUGMg#t=0m10

NMSP

4. Data: 2010-01-18 12:05:29

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazik wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=wCyhy4JUGMg#t=0m10

taaa... bo to powinnien być środek na odstraszanie ludzi :)

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

5. Data: 2010-01-18 22:46:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Jan 2010 00:03:27 +0100, Kamikazee napisał(a):

> Czy możecie polecić jakiś środek na odstraszanie psów? Dokładniej chodzi mi
> oto aby nie srały i szczały w wybranych miejscach.

Kij.
--

Ikselka.

6. Data: 2010-01-19 21:08:01

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Kij.
Poszukaj na allegro.Maja takie puszeczki po ok. 10 zeta.

7. Data: 2010-01-19 21:26:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jan 2010 22:08:01 +0100, Rentier napisał(a):

> Poszukaj na allegro.Maja takie puszeczki po ok. 10 zeta.

Wybuchowe?
:-)
--

Ikselka.

8. Data: 2010-01-19 23:58:49

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-19 22:08, Rentier pisze:
> Poszukaj na allegro.Maja takie puszeczki po ok. 10 zeta.

Widziałem ale chciałem spytać się ich "prawdziwą" wartość czyli czy są
skuteczne.

--
http://kamikaze.mp.waw.pl/
Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

9. Data: 2010-01-20 00:05:06

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

Widziałem ale chciałem spytać się ich "prawdziwą" wartość czyli czy są
skuteczne.

Nie są zbyt skuteczne.
Mały, obwąchujący zwierzak może się odwrócić z niechęcią i odejść, ale
biegnący, rozdokazywany i duży na taki "drobiazg" większej uwagi nie zwróci.
Poza tym warunki atmosferyczne nie są u nas stabilne, a to znacznie obniża
skuteczność.
JBP

10. Data: 2010-01-20 18:57:27

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

zkruk [Lodz] pisze:

> [...]
> zapakować mu to i podrzucić pod furtkę ;]
> ale każdy powie, jaki to jego piesek jest fajny, jaki czysty, jaki

Tia, nasraj mu pod drzwiami tak jak Dekiel to zrobiła.
;-)
--
pozdr. Jerzy

zapachy do nawilżacza