Środki antykoncepcyjne ...

1. Data: 2003-05-04 22:14:22

Temat: Środki antykoncepcyjne ...
Od: "kula kula" <s...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć. Mam pytanie : Jakie potencjalnie szkodliwe działanie na potomstwo
może mnieć długoletnie stosowaniew srodków antykoncepcyjnych(6lat) na bazie
hormonów ?

Pozdr

2. Data: 2003-05-04 22:47:00

Temat: Re: Środki antykoncepcyjne ...
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

o ile mi wiadomo, nie ma żadnego wpływu

3. Data: 2003-05-05 06:32:16

Od: "loli_pop" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze zalezy ktorej generacji. Teraz nie ma
to chyba zadnego wplywu.

4. Data: 2003-05-06 08:19:50

Od: "A&A Kotwica" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno nie ma wpływu, ale mi po kilkuletniej "terapii hormonalnej"
zastosowanej chyba zbyt wcześnie (od 15 roku życia) powiększyła się
tarczyca, pojawiły problemy z przysadką i miałam na prawdę duży problem z
utrzymaniem ciąży i porodem, chociaż lekarze twierdzą, że nie było
związku...Co do dziecka, to nie wszystko okazało się w porządku, ale tego
raczej bym nie wiązała z hormonami, chociaż kto wie...?
Pozdrawiamy
Ania z Kubeczkiem (29.12.02)

Odciski - co z tym robic , czego jest przyczyna
żylakowe szaleństwo i uczulenie [długie]
seks bez zabezpieczenia...możlwi a wpadka...
Wory, podkowy pod oczyma... jak sie pozbyc
Toczeń w ciąży