Wory, podkowy pod oczyma... jak sie pozbyc

1. Data: 2003-05-04 21:37:54

Temat: Wory, podkowy pod oczyma... jak sie pozbyc
Od: "Woxy Ivanhoee" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanko aktualnie pozbycia sie worow pod oczyma. Wydawalo mi sie ze to z
niewyspania, zmeczenia, ale okazuje sie ze to nie to. Od jakiegos czasu mam
"wory" codziennie. No i pytanko, od czego to moze byc, i jak sie pozbyc .

Pozdrawiam
Woxy Ivanhoee

2. Data: 2003-05-04 22:18:42

Temat: Re: Wory, podkowy pod oczyma... jak sie pozbyc
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

problemy z nerkami?
alkohol?

3. Data: 2003-05-04 22:38:53

Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Woxy Ivanhoee wrote:
> [...]
> "wory" codziennie. No i pytanko, od czego to moze byc, i jak sie pozbyc .

Przejdz sie do nefrologa.

A.

4. Data: 2003-05-05 09:31:30

Od: "Mariusz Brzozowski" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Woxy Ivanhoee" <_...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
mam
> "wory" codziennie. No i pytanko, od czego to moze byc, i jak sie pozbyc .

Rzuć palenie!

--
Mariusz Brzozowski
--------------------------

5. Data: 2003-05-05 11:25:53

Od: "Woxy Ivanhoee" <_...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzuć palenie!
>
> --
> Mariusz Brzozowski
> --------------------------
> "(...) i herbaty tak jak trza - NIE POSŁODZĘ!"

ehhhh niestety ja wogule nie pale...... to jednak cos innego

Woxy Ivanhoee

6. Data: 2003-05-05 18:38:18

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5 maj 2003 (poniedziałek).Patrzę,a tu o godz. 11:31 *Mariusz Brzozowski*
<b95b1l$9fq$1@kujawiak.man.lodz.pl> napisał(a):

> "Woxy Ivanhoee" <_...@p...onet.pl> wrote in message
> mam
>>

> Rzuć palenie!

Ja palę i żadnych worów oraz zmarszczek nie mam.
Wory mogą mieć związek z chorymi nerkami.

--
Pozdrowienia,
Kaja

Toczeń w ciąży
woda (plyn) w kostce ?!
Banalne pytanie o rygor przy antybiotyku.
ciśnieniomierz ?
o potrzebie kompetencji zawodowej (moze OT)