Srodki ułatwiające życie gospodyni

1. Data: 2005-03-12 13:36:32

Temat: Srodki ułatwiające życie gospodyni
Od: "rybzet" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wcelu ułatwienia sobie pracy przy świątecznych porządkach propnuję środki
czystości firmy PERYCUT które Państwu bardzo je ułatwią:
1 Środek do czyszczenia meblbrązowych, czarnych, lub uniwersalny
2.Środek do czyszczenia dywanów
3. Środek do mycia i polerowania podłóg PCV lub parkietów
4. Środek do czyszczenia piekarników
5. Środek do czyszczenia telewizorów ( obudówi ekranów), a także okularów
6. Środek do czyszczenia srebra lub innych metali szlachetnych
7.Środek do czyszczenia WC, wanien itp.
8. Uniwersalny środek do mycia
Bliższe informacje o tych srodkach i uich cenach, a także wielu innych jak
wybielacze , odplamiacze, neutralizatory zapachów do butów, balsamy do ciała
olejki do kąpieli malem lub na gg ( nr 799626) lub telefonicznie 600883263

2. Data: 2005-03-12 15:38:37

Temat: Re: Srodki ułatwiające życie gospodyni
Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oszalamiajaca strona www. Sugeruje mieszanie produktów w wiadrach w garażu.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

3. Data: 2005-03-12 18:28:19

Od: "rybzet" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widać że jak się nie wie co to jest strona to się głupoty pisze

4. Data: 2005-03-12 18:47:05

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d0vckd$ihs$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: rybzet <b...@k...pl>
Było:
> Widać że jak się nie wie co to jest strona to się głupoty pisze

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=PERYCUT&btnG=Szu
kaj+z+Google%21&lr=lang_pl

http://www.perycut.prv.pl/

Wysoce profesjonalna :D

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

5. Data: 2005-03-13 06:00:54

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:d0vdng$s30$1@nemesis.news.tpi.pl...

> http://www.perycut.prv.pl/
>
> Wysoce profesjonalna :D

Czyli:

Brak adresu producenta.
Brak zdjecia opakowan.
Bełkot w opisie.
jako kontakt darmowe adresy mailowe p...@p...onet.pl o...@h...pl

A to durne serduszko które blokuje dostep do (pozal sie Boże) menu to po co?
"MOŻESZ DOKONAĆ ZAKUPU BEZPOŚREDNIO ZE STRONY" - a jak? Gdzie na tej stronie
jest podana jakakolwiek cena produktu? Podane formy płatności? Gdzie
formularz cen? Sklep internetowy?

Mały Jasio co miesza chemikalia w wiadrze i myśli, że takie badziewie
komukolwiek sprzedac robiac stronę www w Wordzie. Kolejny spamer, który
podnosi głowe i odszczekuje. Won rybikom i rybzetom.
NA pożegnanie podam jeszcze raz adres, bo chyba nie wszystkie harwestery
zauważyły.
p...@p...onet.pl o...@h...pl
p...@p...onet.pl o...@h...pl
p...@p...onet.pl o...@h...pl

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

6. Data: 2005-03-13 23:06:45

Od: "rybzet" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze
Adresy stron umiesczone przez Was nie są moje.. Ja prowadzę sprzedaż
indywidualną ,myślałem że tym moim anonsem ułatwię życie przed świętami.
Jeśli ktoś będzie zainteresowany to bez problemu moze się ze mną
skontaktować. Sprzedaję także na aukcjach i tam bez problemu można zobaczyć
zdjęcia i dokładniejsze opisy tych produktów. Jeśli jednak kogoś uraziłem to
przepraszam, choć widzę że sporo osób tym się zainteresowało o czym świadczy
telefoniczny i malowy kontakt.

7. Data: 2005-03-14 04:51:13

Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze
Nie odpowiada sie nad cytatem

Po drugie
Tnie sie cytaty

Po trzecie
Tnie sie sygnaturki.

Po czwarte
Nie wykorzystuje sie usenetu do reklamowania wlasnej dzialalnosci
gospodarczej.

Innymi slowy - jestes lamerem i spamerem lamiacym netykiete. Tyle tylko, ze
ty nawet nie wiesz co to jest netykieta.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

Jak naprawic ubytek w porcelanowej umywalce???
kuchnie IKEA - warto??
Pralki Candy vs. Electrolux
Rolety w W-wie
[spam] sprzedam uszkodzona pralke indesit