kuchnie IKEA - warto??

1. Data: 2005-03-11 14:28:06

Temat: kuchnie IKEA - warto??
Od: "Michał Zdziarski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktokolwiek w Was korzysta z kuchni IKEA??
zastanawiam się nad kupnem kuchni, z otrzymanych ofert wynika że
zróżnicowanie cenowe jest b.duże, pomimo iz projekt kuchni został zrobiony w
oparciu o szafki modułowe (standard).

zestawy kuchenne IKEA są generalnie najtańsze, lecz nie wiem czy cena nie
oddaje ich jakości.

prosze więc osoby korzystające z kuchni IKEA o podzielenie się
doswiadczeniami,

Michał Zdziarski

2. Data: 2005-03-11 14:59:57

Temat: Re: kuchnie IKEA - warto??
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Zdziarski napisał(a):

> prosze więc osoby korzystające z kuchni IKEA o podzielenie się
> doswiadczeniami,

Jak na te cene sa OK.
Aha, szafki dolne z Ikei maja wysokosc 90cm(razem z blatem), a inne
standardowo zdaje sie 85cm. Jesli bedzie z nich korzystal ktos niski, to
moga sie wydawac za wysokie.

th.

3. Data: 2005-03-11 15:25:33

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

poza tym brak frontow do zmywarek na 45cm

musta

4. Data: 2005-03-11 15:44:25

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Mar 2005 15:28:06 +0100
"Michał Zdziarski" <m...@p...onet.pl> wrote:

> Czy ktokolwiek w Was korzysta z kuchni IKEA??

apropo ikei :)

77.html

Sierp

5. Data: 2005-03-12 15:16:34

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

musta <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> poza tym brak frontow do zmywarek na 45cm

Że jak? Aż pognałam do mojej kuchni sprawdzić, czy drzwiczki ADEL brzoza na
moim 45 cm Aristonie nie zrobiły "puff" i znikły. Są na swoim miejscu...

JoP

6. Data: 2005-03-13 12:17:44

Od: "Rafal W" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Zdziarski" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:d0sa7s$gkt$1@news.onet.pl...
> [...]
> oddaje ich jakości.
>
> prosze więc osoby korzystające z kuchni IKEA o podzielenie się

Ja swoją kuchnię z Ikea mam już prawie 4 lata i jak do tej pory jest! Ale
wtedy jak kupywałem to naprawdę cenowo mi odpowiedało. Teraz niewiem w jakie
są ceny bo do ikei chodze tylko po jakies pierdoły i oczywiście na chot
dogi.

7. Data: 2005-03-13 18:35:14

Od: fReLuZ <f...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> są ceny bo do ikei chodze tylko po jakies pierdoły i oczywiście na chot
> dogi.

gdyby nie te HOTDOGi to bym tam nerwowo nie wytrzymal... ale ostatnio
zjadlem 4 i mialem sensacje zaladkowe - tak wiec juz tych HOTDOGow nie
lubie!!!

8. Data: 2005-03-14 07:43:42

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oparciu o szafki modułowe (standard).
> zestawy kuchenne IKEA są generalnie najtańsze, lecz nie wiem czy cena nie

Jesli chodzi o ceny - zaleza od rodzaju frontow.
Dla frontow drewnianych kuchnie z IKEA sa w srodku listy.
Mozna bylo znalezc od nich tansze.

> prosze więc osoby korzystające z kuchni IKEA o podzielenie się
> doswiadczeniami,

Jak dla mnie kuchnia z IKEA jest bardzo OK.
Szafki sa wyzsze (90 cm) i glebsze (60cm).
Szuflady wysuwaja sie do konca, maja porządne prowadnice i automatyczne
domknięcie - lekko je popychasz i same sie zamykaja.
Fronty drewniane (u nas Kalsebo buk) sa "lekkie" w porownaniu z frontami
drewnianymi, ktore ogladalam w studiach meblowych.
Fronty szafek gornych z szybkami, tzw. witrynki sa wewnatrz takie same
jak na zewnatrz - porownaj sobie sposob wstawiania szybki w studiach
meblowych i w IKEA.
Witrynki maja polki szklane - bardzo wytrzymale i pozwalajace "z dolu"
obejrzec to, co jest na gornej półce.
Scianki szafek maja juz nawiercone otwory, tak, ze w kazdej chwili mozesz
zmienic polozenie półek.

Minusy - w niektorych studiach meblowych mozna wybrac sobie kolor
wybarwienia frontu (zrobia dokladnie taki jak chcesz), nietypowy rozmiar
szafek (w IKEA jestes ograniczony standardowymi szerokosciami) no i
musisz przezyc, ze Twoją kuchnie bedzie mialo jeszcze pare tysiecy
ludzi ;-)

Pozdrowienia,
Lila

9. Data: 2005-03-14 08:58:37

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fajnie, jak bylem tam w czerwcu i zaczeli mi drodacy rozrysowywac kuchnie to
gdy doszedlem do 45zmywarki powiedzieli "sorry". Z tym ze byla to zmywarka z
panelem i nie pamietam czy im to mowilem.

musta

10. Data: 2005-03-15 00:44:43

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jak na te cene sa OK.
> Aha, szafki dolne z Ikei maja wysokosc 90cm(razem z blatem), a inne
> standardowo zdaje sie 85cm. Jesli bedzie z nich korzystal ktos niski, to
> moga sie wydawac za wysokie.

Mogą być trochę niżej, jeśli się maksymalnie obniży nóżki - ale i tak
wolałabym ze dwa cm mniej - mam chyba 87.
Co do funkcjonalności szafek nie mam żadnych zastrzeżeń, natomiast pechowo
mam kuchnię z serii, która została wycofana po jednym sezonie - nie wiem,
czy na skutek braku zainteresowania, czy z innego powodu. W każdym razie u
mnie lakier w kilku miejscach na narożnikach zaczyna pękać (być może to
właśnie ten powód wycofywania ich). Oczywiście podlega to reklamacji i
wymienią mi wtedy wszystkie fronty, ale na inne niż mam, bo tamtych już nie
ma w ofercie :-( A tego nie chcę, bo do tamtych mam w komplecie kredens.

Natalia

Pralki Candy vs. Electrolux
Rolety w W-wie
[spam] sprzedam uszkodzona pralke indesit
Pralka Whirlpool czy ariston -PILNE
rura odpływowa od kaloryfera