Re: Staję się nudna...

Data: 2009-03-05 22:21:11
Temat: Re: Staję się nudna...
Od: michał <6...@g...pl>

Użytkownik napisał w wiadomości:

> Tak samo, jak Ty nazywasz jadem moją niechęć do żydowskiej
> kinematografii i banków, sam zionąc na temat jakichś wydumanych moich
> konfliktów z rodziną.

Jadem plujesz nie tyle na bliżej nie określone obiekty Twojej oceny,
tylko na konkretne osoby tutaj na grupie, bo mająinne zdanie.
To po pierwsze.

> Przyjmij do wiadomości, że się mylisz - nigdy nie było lepiej w tym
> względzie. Spotkamy się wszyscy niedługo na weselu.
> Natomiast z mężem - jak zawsze cudownie. Po prostu już nie umiemy
> inaczej. To oczywiście nie mieści się w Twoich kategoriach rzeczy
> realnych, tylko wirtualnych.
> I w sumie - nieładnie to zabrzmi, ale... niech Ci tak pozostanie.

A tu mnie nie oszukasz. Nie da się karmić mnie utopią. Od biedy
"pozwalam" moim rozmówcom kłamać, bo takie ich prawo - ale w tym wypadku
głośno się zastanawiam, dlaczego masz nas wszystkich za idiotów. Ludzie
szczęśliwi nie pałają wściekle do ludzi, nawet do znajomych z grupy przy
pomocy klawiatury. To, że Ty, wykształcona i inteligentna osoba, tego
nie pojmujesz - jest tak dalece zastanawiające, że wszystko, co robisz
otwiera wszystkim szeroko oczy i usta ze zdumienia. I tak jak mówiłem:
Jedni się wkurzają, inni tym bawią, jeszcze inni Ci współczują. Każdy
wikwit epitetów z Twojej strony krzyczy: ta kobieta jest nieszczęśliwa.
:)

> Zapewniam Cę, że zupełnie co innego - ale nie jest to ból
> nieprzyjemny.

Wszystko starasz się sprowadzić do absurdu.

michał