Staję się nudna...

1. Data: 2009-03-03 22:01:18

Temat: Staję się nudna...
Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Przez pierwszą połowę filmu mam ochotę wyjść z kina, bo jest dla mnie
zbyt mocny, a przez drugą - kamień powoli spada mi z serca, bo widzę, że
nieuchronnie zmierza do happy endu.

Za 10 lat pewnie mnie ucieszy nawet finałowy boliłucki taniec na peronie. ;)

Staję się nudna albo się starzeję, albo jedno i drugie...

Ewa

2. Data: 2009-03-03 22:10:08

Temat: Re: Staję się nudna...
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.03.2009 medea <m...@o...eu> napisał/a:

> [...]
>
> Za 10 lat pewnie mnie ucieszy nawet finałowy boliłucki taniec na peronie. ;)
>
> Staję się nudna albo się starzeję, albo jedno i drugie...

A to z każdym filmem tak masz czy tylko z jakimś konkretnym?
--
Relpp

3. Data: 2009-03-03 22:15:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Relpp pisze:

> A to z każdym filmem tak masz czy tylko z jakimś konkretnym?

No... teraz to odkryłam, z konkretnym. Zanim wróciłam do domu, odeszły
ode mnie wszelkie emocje. Kiedyś potrafiłam całą noc film przeżywać. ;)

Ewa

4. Data: 2009-03-03 22:23:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> No... teraz to odkryłam, z konkretnym. Zanim wróciłam do domu, odeszły
> ode mnie wszelkie emocje. Kiedyś potrafiłam całą noc film przeżywać. ;)

kiedyś to ja potrafiłem coś tam coś tam... :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

5. Data: 2009-03-03 22:25:44

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> kiedyś to ja potrafiłem coś tam coś tam... :)

E tam, przechwałki. :)

Ewa

6. Data: 2009-03-03 22:34:06

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 23:01, medea <m...@o...eu> wrote:
> [...]
>
> Za 10 lat pewnie mnie ucieszy nawet finałowy boliłucki taniec na peronie. ;)
>
> Staję się nudna albo się starzeję, albo jedno i drugie...

Nie, nie Ty się starzejesz, tylko ciągle te żydowskie produkcje (tak,
to fakty - to oni trzymają kino i jego dystrybucję w Europie w swoich
rękach) - utarte na rzadki majonez schematy, flaki z olejem - usa i
usa, holyłud i holyłud (100 procent żydowskich udziałów oraz 90
procent aktorów), seksy w wielkim mieście i takie tam inne miał-czyzny
- sama dostaję już odruchu wymiotnego od tego.
Poszukaj czegoś z kina skandynawskiego. Oderwij się od schematów. Kino
skandynawskie zawsze było dobre. Zalała nas fala chłamu z USA. I nie
dziwota, że właśnie te kanony zmutowały ludziom gust, ba - pojęcie o
kinie.
Polecam np:
"Tuż po weselu":
http://tuz.po.weselu.filmweb.pl/
"Jak w niebie"
http://filmy.aeri.pl/f/354/info/Jak+w+niebie+S&aring
;+som+i+himmelen+(2004)

Również nowe (i klasyczne - comeback) kino rosyjskie polecam, np. nowy
film "Polowanie na piranie" lub też zajrzyj tu:
http://www.stopklatka.pl/wydarzenia/wydarzenie.asp?w
i=20489
http://niezlekino.pl/2008/01/23/kino-rosyjskie-na-dv
d/
http://www.wici.info/Kalendarz,nowe_kino_rosyjskie_w
yspa,11592.html
itd.
Warto. Dobre kino, scenariusze lepsze od zachodnich, zdecydowanie.

Pozdrawiam.
XL //zmartwychwstała

7. Data: 2009-03-03 22:39:21

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> E tam, przechwałki. :)

no dobra, a nie jest tak, że kiedyś nie potrafiłaś po prostu normalnie
obejrzeć filmu tylko histeryzowałaś pół nocy?
:)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

8. Data: 2009-03-03 22:41:42

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>
gokam1$h1h$...@n...news.neostrada.pl

[...]
> Kiedyś potrafiłam całą noc film przeżywać.
> ;)

Ba! A ja pędzić samochodem po Wawie z adrenaliną w żyłach (najlepiej było po
"Resident Evil" :)

Saulo

9. Data: 2009-03-03 22:46:25

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>
gokbn6$erv$...@n...onet.pl

[...]
> Ba! A ja pędzić samochodem po Wawie z adrenaliną w żyłach (najlepiej
> było po "Resident Evil" :)

Film z pewnością żydowski - w roli głównej Milla Yehudovich - ale szarpał
trzewia wzorowo (zresztą z muzą Marylina Mandelsona chyba inaczej być nie
mogło).

Saulo

10. Data: 2009-03-03 23:55:34

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03.03.2009 medea <e...@p...fm> napisał/a:

> No... teraz to odkryłam, z konkretnym. Zanim wróciłam do domu, odeszły
> ode mnie wszelkie emocje. Kiedyś potrafiłam całą noc film przeżywać. ;)

A może tak nieśmiało się zastanowić co z tym filmem nie tak? :)
--
Relpp

CDN...
co mi jest?