Staję się nudna...

91. Data: 2009-03-04 22:57:33

Temat: Re: Staję się nudna...
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 4 Mar, 23:03, michał <6...@g...pl> wrote:

> Podejrzewam, że miałaś ostry konflikt z rodziną (może z mężem) i w jego
> wyniku rzuciłaś się na psp, żeby odreagować w antysemickim idiotycznym
> ataku.

Zdaje się, że Ci się powszechna tutaj histeria na ten temat udzieliła.

> Kto w to uwierzy, że osoba żyjąca na codzień w idealnie zrównoważonym
> ognisku domowym, wypełniona wymarzonym szczęściem małżeńskim potrzebuje
> nagle charknąć jadem na tych użytkowników, kórzy darzą ją całkiem sporą
> sympatią... :)
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Nie zauważam jej. Chociaż... może trzebaby zacząć ją widzieć w słowach
"głupia", "idiotka", "niewiarygodna", itp sformułowaniach. Czyżby taka
pspowska odmiana drapania po pleckach?
:-/

92. Data: 2009-03-04 22:58:27

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 4 Mar, 23:12, michał <6...@g...pl> wrote:

> Przeciwnie. Dystans do siebie jest zawsze mile widziany. A uważanie, że
> się jest najlepszym, najmądrzejszym i najpiękniejszym wzbudza
> konsternację. Trudno to nawet tupetem nazwać. To stwarza ogromną pokusę,
> żeby zajrzeć do wnętrza Twojej czaszki. A armia Twoich nasladowców
> mogłaby co najwyżej wyglądać jak stosy w wydmuszek w hurtowni jaj. :)

Jak widzę - wiesz o tym nawet bez zaglądania. To stwarza ogromną
pokusę...

93. Data: 2009-03-04 23:48:49

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje się, że Ci się powszechna tutaj histeria na ten temat udzieliła.

Trudno nazywać histerią szanowanie wszystkich nacji i traktowanie ich na
równi. Jak to sie dzieje, że odbice w lustrze nazywasz "powszechnością
tutaj"?

> Nie zauważam jej. Chociaż... może trzebaby zacząć ją widzieć w słowach
> "głupia", "idiotka", "niewiarygodna", itp sformułowaniach. Czyżby taka
> pspowska odmiana drapania po pleckach?
> :-/

No to może należałoby zacząć widzieć jakieś plusy na tym "cmentarzu" w
miejsce dręczących Cię krzyży?
Musisz mieć bardzo obolałe plecy.

michał

94. Data: 2009-03-04 23:55:46

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widzę - wiesz o tym nawet bez zaglądania. To stwarza ogromną
> pokusę...

Ty też korzystasz ze wzroku bez zaglądania. Pokusa jest pokusą i ją się
czuje, nie widzi. Taki jest mój pogląd.
Dla Ciebie jakby nie byo różnicy między dystansem a chłostaniem. A ja
sądzę, że dystans do smouuwielbienia ma się tak jak jajko do wydmuszki.

michał

95. Data: 2009-03-05 05:39:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/INRI

--
Pozdrawiam - Aicha

96. Data: 2009-03-05 06:25:06

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Akurat Twoje nazwisko jest niemieckie, nie żydowskie.

Ale co to ma do rzeczy? Tantiemy mi się należą, czy nie?
No i w ogóle Niemką jestem.

Ewa

97. Data: 2009-03-05 06:25:45

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> W sumie też, ale zapewne chodziło Ci o "znudzona".

Nie. Dobrze wiem, o co mi chodziło.

Ewa

98. Data: 2009-03-05 07:09:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> lepiej zamieść jakąś własną twórczość dla
> lepszej argumentacji.

Nie dla psa kiełbasa.

--
Pozdrawiam - Aicha

99. Data: 2009-03-05 08:39:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Aramejczycy

"Język ojczysty" wcale nie musi nie oznaczać narodowości.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Język_aramejski
Języka tego używali początkowo jedynie Aramejczycy, ale na początku I
tysiąclecia p.n.e. rozpowszechnił się na całym Bliskim Wschodzie
stając się tamtejszym lingua franca. Hebrajski i sumeryjski były
martwe i używano ich tylko w liturgii, akadyjski wymierał, a greki i
perskiego używały tylko elity. Od Iranu aż po Egipt w mowie i piśmie
większość ludności używała aramejskiego.

A to wcale nie musi oznaczać, że Jezus był _Aramejczykiem_. Podaj
proszę link do źródła, wskazującego, że Jezus nim był. Bo z pisma
świętego chyba tego nie wzięłaś?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Jezus_Chrystus
http://www.katolik.pl/forum/index1.php?st=artykuly&i
d=76
Rozumiem, że Dawid, symbol tożsamości narodowej i archetyp władcy, był
wyrzutkiem z obcego plemienia. Pewnie tak jak Mojżesz, którego niby
znaleziono w koszyku nad Nilem (a pewnie córka faraońska się puściła z
jakimś niewolnikiem i ściemę tatkowi sprzedała). A może całe pismo to
bajka dla naiwnego ciemnego ludu?

Poza tym, pani katoliczko, to Jezus zdaje się wg waszych wierzeń (i
tych bajek dla ciemnego ludu), istnieje od stworzenia świata, to czemu
go do jakiegoś ziemskiego plemienia przypisujesz? Tylko po to, aby nie
przyjąć do wiadomości, że nasi arcyświatli posłowie narodowo-katoliccy
chcieli sobie Żyda obrać za króla? A może nie wiesz, w co wierzysz?
Znajomość z proboszczem jeszcze o niczym nie świadczy - bo najciemniej
pod latarnią :)

--
Pozdrawiam - Aicha (i EOT, bo nie będę się kopać z koniem)

100. Data: 2009-03-05 09:47:06

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stygmaty obejrzałam.
I o ile kiedyś zrobiły na mnie piorunujące wrażenie, to wczoraj śmieszyły
mnie te wszystkie dodatkowe 'efekty specjalne' - oczy wywrócone białkami do
góry i inne tego typu.
W sumie to przesłanie filmu gubiło się w tych właśnie efektach.

Meda ma rację, widzowie są znudzeni.

Co nie znaczy, że trzeba im większej ilości efektów specjalnych.

Jakoś wolę teraz filmy dziejące się, jakby zgodne z rytmem wydarzeń. (np.
Indochiny)

Tego o 1 w nocy....wybacz. Trzeba wstać względnie rano i brać się do pracy
:-)

M.

CDN...
co mi jest?