Staję się nudna...

191. Data: 2009-03-06 01:21:19

Temat: Re: Staję się nudna...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
news:gopsgg$73e$1@inews.gazeta.pl...

> Tula? Tulejka? Stulejka? O co Ci chodzi?...
> Nieeeeeeeeeeee!!!!!!!!! Ratunkuuuuuu!
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Uważaj, ona chodzi juz kozikiem, nie z farbami...

192. Data: 2009-03-06 01:35:29

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):
Oczywiście poniosę odpowiedzialność za te epitety,ale skończe również
z twoją bezkarnością,bo niższość społeczna nie może pozostawać w
bezkarności.

193. Data: 2009-03-06 08:03:23

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=tAjFnJuk1Aw

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

194. Data: 2009-03-06 08:32:33

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jak wyżej.
> Szkoda, że wcześniej tego nie przeczytałam, bo inaczej bym Ci
> odpowiedziała, tępa ignorantko.

Najpierw nieproszona robisz wykład, który uważasz, że jest mi potrzebny,
a potem nazywasz mnie ignorantką, jako że niby tego wykładu
potrzebowałam. OK, przejdę nad tym do porządku dziennego.

Nie zarzucam nigdzie Gibsonowi braku prawdy historycznej. O bitwie pod
Grunwaldem pewnie też dałoby się nakręcić niejeden wstrząsający
prawdziwością film. Nie o prawdę historyczną tu idzie. Ja po prostu nie
potrzebuję tak silnych bodźców, żeby coś przeżyć, odczuć empatię i
zrozumieć, bo ja delikatną osóbką jestem. Mnie wystarczą dwie słowie. :)
A "Piłę" i "Rzeźnię" znam tylko z plakatów i recenzji.
To tak w skrócie na wszelki wypadek, bo masz mnie już pewnie w KF.

Ewa

195. Data: 2009-03-06 08:35:05

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> ROZUMIESZ wreszcie, czy nadal musze kawę na ławę?

Jedno wiem na pewno - czujesz się najmądrzejsza dzięki temu, że innych
masz za idiotów.

Ewa

196. Data: 2009-03-06 08:47:33

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a oglądali "metodę"?

A nie oglądali.
Ale teraz zwrócą uwagę i popatrzą, jak gdzieś będzie.

M.

197. Data: 2009-03-06 08:49:35

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę pana, pewna kwoka
> Traktowała świat z wysoka

Hah genialne po prostu.

Gratulacje Pani składam. :-).

198. Data: 2009-03-06 09:03:57

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> http://www.youtube.com/watch?v=tAjFnJuk1Aw

Zakochał się. ;)

Ewa

199. Data: 2009-03-06 09:18:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> A nie oglądali.
> Ale teraz zwrócą uwagę i popatrzą, jak gdzieś będzie.

jeśli się uda, to niech wiedzą, że to o mnie.
ja przeprowadzam tego typu eksperymenty.
może nie tak ekstremalne, ale ujawniają bardzo podobne instynkta :)
czułem się dziwnie, muszę przyznać, kiedy jeden z bohaterów tego filmu
wygłaszał zdanie, które ja często wygłaszam na swoich projektach... :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

200. Data: 2009-03-06 09:40:54

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Zakochał się. ;)

zobacz ostatnią cześć linka po znaku =
pierwsze 5 znaków dużo o niej mówi... :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

CDN...
co mi jest?