Staję się nudna...

351. Data: 2009-03-08 11:16:49

Temat: Re: Staję się nudna...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 12:15:20 +0100, michał napisał(a):

> Ująć. Granica jest płynna i nie da się tej prawdy od horroru odseparować
> z wielu względów.

Jak ktoś nie potrafi...

352. Data: 2009-03-08 11:28:39

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak ktoś nie potrafi...

To prawda. Nie potrafię też wielu innych rzeczy. Oczywista oczywistość.
:)

michał

353. Data: 2009-03-08 11:32:51

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał" napisał:

> To prawda. Nie potrafię też wielu innych rzeczy. Oczywista
> oczywistość. :)

Ale umiesz coś tam coś tam? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

354. Data: 2009-03-08 11:38:35

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> Ale umiesz coś tam coś tam? ;)

Tak, dzisiaj o świcie. Sam byłem zszokowany! ;DDD

michał

355. Data: 2009-03-08 11:47:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 8 Mar 2009 12:38:35 +0100, michał napisał(a):

> Tak, dzisiaj o świcie. Sam byłem zszokowany! ;DDD

To tylko odruch był. Nie ma się czym chwalić.

CDN...
co mi jest?
Uwaga na donosicieli!!!!!
Do cbneta