Staję się nudna...

11. Data: 2009-03-04 00:29:04

Temat: Re: Staję się nudna...
Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <m...@o...eu> napisał(a):

> Przez pierwszą połowę filmu mam ochotę wyjść z kina, bo jest dla mnie
> zbyt mocny, a przez drugą - kamień powoli spada mi z serca, bo widzę, że
> nieuchronnie zmierza do happy endu.
>
> Za 10 lat pewnie mnie ucieszy nawet finałowy boliłucki taniec na peronie. ;)
>
> Staję się nudna albo się starzeję, albo jedno i drugie...

A nie rozwazalas opcji, ze to po prostu film nie byl jakis nadzwyczajny?
Bo naprawde z nog to on raczej nie zwala, a ogladalem go znacznie wczesniej,
niz bylo o nim glosno, nawet zanim ktokolwiek wiedzial, ze jest nominowany i
bylem pozbawiony efektu histerii jaka zapanowala w zwiazku z tytulami jakimi
zostal obdarzony, wiec podszedlem do niego nader obiektywnie.

B.

12. Data: 2009-03-04 00:29:52

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po> napisał(a):

> Ba! A ja pędzić samochodem po Wawie z adrenaliną w żyłach (najlepiej było po
> "Resident Evil" :)

No, ale przeciez nie powiesz mi chyba, ze ten film naprawde uwazasz za bardzo
dobry - o dziele juz nie wspominajac.
Bo byl nawet nie przecietny...

B.

13. Data: 2009-03-04 00:30:54

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po> napisał(a):

> Film z pewnością żydowski - w roli głównej Milla Yehudovich - ale szarpał
> trzewia wzorowo (zresztą z muzą Marylina Mandelsona chyba inaczej być nie
> mogło).

Przesadzasz. Bardziej zydowski byl Kurosawa.

B.

14. Data: 2009-03-04 00:43:06

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):

> Nie, nie Ty si=EA starzejesz, tylko ci=B1gle te =BFydowskie produkcje (tak,
> to fakty - to oni trzymaj=B1 kino i jego dystrybucj=EA w Europie w swoich
> r=EAkach) - utarte na rzadki majonez schematy, flaki z olejem - usa i
> usa, holy=B3ud i holy=B3ud (100 procent =BFydowskich udzia=B3=F3w oraz 90
> procent aktor=F3w), seksy w wielkim mie=B6cie i takie tam inne mia=B3-czyzn=
> - sama dostaj=EA ju=BF odruchu wymiotnego od tego.

Te, Tredowata - jestes skonczona kretynka - to tylko dla przypomnienia tluku.
Zydowskie produkcje nie maja tutaj nic do rzeczy, bo WSZYSTKIE filmy, a wiec
takze te ambitne, maja taki sam udzial producentow i dystrybutorow wsrod Zydow
jak ta cala komercyjna papka.
Poraz kolejny pierdolisz jak pojebana, nie majac kompletnie pojecia o temacie
- czyli znowu pierdolicie, zeby pierdolic towarzyszko, chcialoby sie zaistnec
jak widac, ale po twoich ostatnich "dokonaniach" jestes na tej grupie
zjawiskiem marginalnym, taki 1% zarazy, ktora zostala po czyszczeniu domestosem.
Jakbys troche czytala a nie gledzila jak prostacka przekupa to wiedzialabys,
ze do Polski trafia tylko znikoma czesc produkcji ze Stanow, tylko te
najbardziej znane filmy. To kilka(nascie?) procent tego, co mogloby trafic
gdyby nie dystrybutorzy POLSCY Stefciu.
Bo to wlasnie oni zalatwiaja filmy, ktore trafiaja do kin i to ich wlasnie
nalezy winic za obecna sytuacje, gdzie goruje chlam i tandeta, a jak cos
naprawde dobrego chce sie zobaczyc to 2 kopie na caly kraj i badz tu madry.
Inna sprawa: tak naprawde to mnie pierdoli cale ambitne kino (W KINIE), bo nie
mam najmniejszej ochoty ruszac dupy i wybierac sie na filmy z gornej polki do
kina. Po chuj mi to? Jak chce cos dobrego obejrzec to sciagam z sieci.
Nie mam tego tandetnego multipleksowego wystroju ani tych malokinowych
zjebanych foteli dla paralitykow, a do tego mam swiety spokoj i sam wybieram
co chce ogladac, bo gdybym liczyl na skurwialych dystrybutorow a tym bardziej
na jebana tv to ogladalbym tylko tandetne produkcje made in TVN z tzw.
"gwiazdami" kurwa.

B.

> Poszukaj czego=B6 z kina skandynawskiego. Oderwij si=EA od schemat=F3w. Kin=
> skandynawskie zawsze by=B3o dobre. Zala=B3a nas fala ch=B3amu z USA. I nie
> dziwota, =BFe w=B3a=B6nie te kanony zmutowa=B3y ludziom gust, ba - poj=EAci=
> e o
> kinie.
> Polecam np:
> "Tu=BF po weselu":
> http://tuz.po.weselu.filmweb.pl/
> "Jak w niebie"
> http://filmy.aeri.pl/f/354/info/Jak+w+niebie+S&#229;
+som+i+himmelen+(2004)

> R=F3wnie=BF nowe (i klasyczne - comeback) kino rosyjskie polecam, np. nowy
> film "Polowanie na piranie" lub te=BF zajrzyj tu:
> http://www.stopklatka.pl/wydarzenia/wydarzenie.asp?w
i=3D20489
> http://niezlekino.pl/2008/01/23/kino-rosyjskie-na-dv
d/
> http://www.wici.info/Kalendarz,nowe_kino_rosyjskie_w
yspa,11592.html

15. Data: 2009-03-04 02:25:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
Nie o to chodzi,amerykanie wydali kompromitujący polske raport,więc
Ikselka obwinia za to że jest bandyckim śmieciem Żydów,to jak to
Hitler robił.A raport mówi,że polska jest krajem
korupcji,antysemityzmu i rasizmu i niesamowite jest to ,że Jkselka
swoim zachowaniem jedynie potwierdza ten raport,czemu w żywe oczy
zaprzecza,iz zachowuje się inaczej niż się zachowuje.Tylko szkopół w
tym że kary za taką Jkselke na polske nałorzone będą,a dla mnie
niesprawiedliwe jest,abym odbierał sobie od ust ,bo bandycki smieć
buraczany nie ponosi indywidualnej kary .

16. Data: 2009-03-04 06:23:52

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> nieuchronnie zmierza do happy endu.
>
> Za 10 lat pewnie mnie ucieszy nawet finałowy boliłucki taniec na peronie.
;)

> Staję się nudna albo się starzeję, albo jedno i drugie...
>
> Ewa

Osłabienie wiosenne. Kup sobie multitabsa, magnez, ginsanę i popijaj yerba
mate...

17. Data: 2009-03-04 09:17:51

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Ba! A ja pędzić samochodem po Wawie z adrenaliną w żyłach (najlepiej było po
> "Resident Evil" :)

Kurczę, nie oglądałam. Muszę zobaczyć, może wrócą młode lata ;)

Ewa

18. Data: 2009-03-04 09:26:52

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> A nie rozwazalas opcji, ze to po prostu film nie byl jakis nadzwyczajny?

Rozważałam, ale nie to mnie martwi najbardziej. Cieszyłam się, że
wszystko zmierza do szczęśliwego rozwiązania, a kilka lat temu takie
zakończenie zdyskwalifikowałoby film w moich oczach. Po prostu zaczynam
lubić bajki chyba. :)

> [...]
> bylem pozbawiony efektu histerii jaka zapanowala w zwiazku z tytulami jakimi
> zostal obdarzony, wiec podszedlem do niego nader obiektywnie.

IMO o wiele lepsza jest "Walkiria" (ale nie wiem, czy ona w ogóle
startowała do Oskarów, bo nie interesuję się tym zbytnio). :)

Ewa

19. Data: 2009-03-04 09:42:43

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Nie, nie Ty się starzejesz, tylko ciągle te żydowskie produkcje

XL, ostatni raz odpowiadam na posta, w którym wyrażasz antysemickie
poglądy.

> Poszukaj czegoś z kina skandynawskiego. Oderwij się od schematów.

Kino skandynawskie lubię (chociaż od razu mówię, że nie jestem żadną
znawczynią).
Dzięki za linki do filmów.

> XL //zmartwychwstała

Do Wielkanocy jeszcze kawał czasu. ;)

Ewa

20. Data: 2009-03-04 09:47:39

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> XL, ostatni raz odpowiadam na posta, w którym wyrażasz antysemickie
> poglądy.

a to powyżej to już jest antysemityzm?
a gdybym powiedział "ciągle te amerykańskie produkcje" - byłby to jakiś
antyamerykanizm?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

CDN...