Stan podgoraczkowy - dlugi czas

1. Data: 2004-02-06 12:55:46

Temat: Stan podgoraczkowy - dlugi czas
Od: "maku" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od dluzszego czasu (kontroluje sprawe od roku a ile to trwa nie wiem) mam
temperature ok. 37.5 i jest to stan normalny tzn. nie czuje zadnych
dolegliwosci. Temperatura zaraz po przebudzeniu jest normalna ale wystarczy ze
wstane i po ok. 2 godzinach jest juz 37.2-5.
Kilka miesiecy wstecz przechodzilem grype i przy tej okazji postanowilem cos
zrobic z ta temperatura. Moja lekarka zlecila zrobienie badan krwi i moczu.
Wyniki wykluczaja stan zapalny w organizmie. Sadzilem ze to moze jest powodem
mojej, ponoc wrodzonej, dolegliwosci - hiperbilirubinemii. Lekarka z poradni
hepapatologocznej powiedziala ze podwyzszona temperatura nie ma zwiazku z
poziomem bilirubiny.
Powiedzcie do jakiego lekarza powinienem pojsc jakie badania jeszcze zrobic i
co "podejrzewac". Dosc czesto miewam stany oslabienia, zniechecenia bez
wytlumaczlanych powodow co sprawia mi problemy w pracy (koncentracja). Poza tym
szybko sie mecze, wystarczy nieduzy wysilek i juz caly jestem mokry od potu.
Nie wspomne juz co sie dzieje latem gdy jest upal lub zima gdy wchodze do
cieplego pomieszczenia, mija kilka sekund i juz jestem mokry.
Pomozcie.

maku

2. Data: 2004-02-08 21:09:34

Temat: Re: Stan podgoraczkowy - dlugi czas
Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wspomne juz co sie dzieje latem gdy jest upal lub zima gdy wchodze do
> cieplego pomieszczenia, mija kilka sekund i juz jestem mokry.

Taka temperatura raczej nie jest bez powodu.
Możemy na priva więcej o tym.
Jacek

3. Data: 2004-02-09 17:05:20

Od: "p" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm, może test na HIV? Czasem retrowirusy podnoszą temperature bez innych
objawów

4. Data: 2004-02-09 17:09:10

Od: "Piotr" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a no i oczywiście zanim HIV to zbadaj tarczycę, TSH FT3 FT4

> [...]
> Nie wspomne juz co sie dzieje latem gdy jest upal lub zima gdy wchodze do
> cieplego pomieszczenia, mija kilka sekund i juz jestem mokry.

Analiza moczu - interpretacja wyniku
Opętanie/Obłądanie - problem ze starsza osobą
zapalenie układu moczowego
Goraczka
nefrolog w Łodzi - poszukiwany