Starość

171. Data: 2011-12-30 15:22:24

Temat: Re: Starość
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-12-30 16:08, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

Podług licznu wypowiedziu ani chybiu.

Qra

172. Data: 2011-12-30 15:32:05

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-30 15:06, XL pisze:
> Nic dodać, nic ująć - jakiż piękny przykład szkodliwego wpływu CZYTANIA
> Biblii na durnia. Jeszcze większym się stałeś.
A skąd wniosek, że czytałem??? :->

Maciek

173. Data: 2011-12-30 15:34:40

Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-30 14:05, olo pisze:
> Mąka pszenna i wino. No i wprowadzono nowy podatek, dziesięcinę.
Zdziercy, krwiopijcy! Całe szczęście, że te czasy już za nami :->

Maciek

174. Data: 2011-12-30 16:06:19

Temat: Re: [OT] Re: Starość
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Dec 2011 12:55:44 +0100, Nixe napisał(a):

> Tak bez związku z tematem. Ktoś ma jakiś pomysł dlaczego nie widzę
> żadnych postów Lebowskiego, choć nie mam go w KFie? Nie żebym jakoś
> specjalnie żałowała, ale zaciekawiło mnie to od strony technicznej.

Ja też nie widzę jego postów. Ikselka chyba też nie.
Nie czuj się więc osamotniona :)

Pozdrawiam,
M.

175. Data: 2011-12-30 16:21:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Dec 2011 16:32:05 +0100, Maciek napisał(a):

> A skąd wniosek, że czytałem??? :->

Hmmm... Wyprzedzasz zatem fakty...
--
XL

176. Data: 2011-12-30 16:22:35

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-30 16:22, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-12-30 16:08, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Podług licznu wypowiedziu ani chybiu.

To po czemu se okularu będziesz zmieniać?

Ewa

177. Data: 2011-12-30 16:23:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Dec 2011 17:06:19 +0100, Fragile napisał(a):

> Ja też nie widzę jego postów. Ikselka chyba też nie.
> Nie czuj się więc osamotniona :)

No, nie widzę, cholerka. Chyba jednak to oznaczenie postu "do usunięcia"
robi takie sztuki, że nasze serwery go nie przyjmują...

--
XL

178. Data: 2011-12-30 16:31:31

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-30 17:23, XL pisze:

> No, nie widzę, cholerka. Chyba jednak to oznaczenie postu "do usunięcia"
> robi takie sztuki, że nasze serwery go nie przyjmują...

Chyba jednak wasze serwery nie przyjmują jego serwera.

(hint: pisząc z gazety, też nie wiedziałam postów L., na tym samym
czytniku co teraz)

Ale Tobie dziesięć razy trzeba powtórzyć, a i tak nie wiadomo, czy
zmienisz zdanie.

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

179. Data: 2011-12-30 16:33:00

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-30 17:31, Aicha pisze:

> Chyba jednak wasze serwery nie przyjmują jego serwera.
>
> (hint: pisząc z gazety, też nie wiedziałam postów L.,

... nie widziałam, ofkoz...
Okulary to jednak przydatna rzecz ;)

180. Data: 2011-12-30 17:10:44

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-30 17:23, XL pisze:

> No, nie widzę, cholerka. Chyba jednak to oznaczenie postu "do usunięcia"
> robi takie sztuki, że nasze serwery go nie przyjmują...

Ale to "no-archive-coś-tam" działa dopiero po 7 dniach, a ja nie widzę
postów na bieżąco.
Przyjmuję wersję Paulinki, że L. korzysta z jakiegoś dziwnego serwera news.

N.

Zdrowych i wesołych! :)
staropolskim obyczajem...
Niemcy