Starość

641. Data: 2012-01-19 19:49:02

Temat: Re: Starość
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 20:33, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-01-18 19:40, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> W każdym razie bądź ostrożny. Wytrawne źle przechowywane kwaśnieje.

Jeśli do tego dojdzie przeniosę się na kuchnię jako ocet :-)

Stalker

642. Data: 2012-01-19 19:54:27

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli do tego dojdzie przeniosę się na kuchnię jako ocet :-)

Winny?

Sylwia

643. Data: 2012-01-19 19:57:03

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 20:54, Szpilka pisze:

> Winny?

Jak cholera! :-)

Stalker

644. Data: 2012-01-19 20:06:05

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak cholera! :-)

Jaki wyrok?
:-)

Sylwia

645. Data: 2012-01-19 20:20:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 21:06, Szpilka pisze:

> Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jaki wyrok?
> :-)

Dożywocie.

Sędzina

646. Data: 2012-01-19 20:25:48

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Dożywocie.

Na grupach!

Sylwia

647. Data: 2012-01-19 20:34:16

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-19 21:25, Szpilka pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Na grupach!

Dolnych i górnych!

Ewa

648. Data: 2012-01-19 21:26:24

Od: "Ren@t@" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" napisała w wiadomości

> To prawda, był kiedyś taki okres, zanim się zreflektowałam, że to może być
> potem wykorzystane.

I to z pewnością gdzieś tam dalej siedzi - jak ktoś się uprze to się
doszuka. A jak czytał od dawna i ma dobrą pamięć to nawet szukać nie
musi.

> Niemniej jednak trzeba się trochę postarać, żeby
> powiązać to z moim nickiem :)

Ja się nie musiałam starać - po prostu pamiętam. Ten ktoś inny też
może tak samo.

> Tzn. dla osób, które mnie kojarzą z dawnego
> psd nie jest to trudne, ale ta osoba, o której piszę, kompletnie z psd nie
> miała nic wspólnego

Skąd wiesz - ta osoba mogła tak jak ja po prostu tą grupę sobie
regularnie czytać. Ja np. rodzinę też czytałam "od deski do deski" od
jej samego początku aż do końca a nie odezwałam się tam ani raz,
podobnie było z seksmoderowaną (tyle, że nie od początku) a na
dzieciach odezwałam się pierwszy raz pewnie po ponad 10 latach
czytania (chyba, że nie pamiętam swojego pierwszego wystąpienia tam).

> a i wydarzenie miało miejsce kilka lat po tym, jak
> zmieniłam nick na obecny (bo po drodze miałam jeszcze jeden).

To ja tego "po drodze" nie pamiętam :). Ale parę innych rzeczy tak.
Nigdy nie wiadomo kto, co i na jak długo zapamięta - więc nie należy
się dziwić, że właśnie ktoś coś tam kojarzy.

> No właśnie i pewnie stąd były te powiązania (choć o pewnej rzeczy nigdy
> nie pisałam, a i tak została mi wytknięta)

Może ktoś inny napisał, choćby na innej grupie.

(...)

> Ba! Chyba nawet nie bardzo kojarzę ;-)
> Zmieniałaś nicka przez te lata czy ciągle ten sam?

Nie pisałam na dzieciach wcześniej - dopiero jakieś dwa lata temu,
najpierw pod nickiem R a od czasu jak mi onet przestał publikować
posty wróciłam do konta na google (aż się sama dziwię, że jeszcze
istniało). Troszkę pisałam na psychologii - to faktycznie pod różnymi
przypadkowymi nickami (między innymi jako ghost ;) ) co parę lat. A na
jednej z grup byłam znana jako Renata (tam faktycznie pisywałam przez
ładnych parę lat regularnie, prawie codziennie) - potem zmieniłam "a"
na "@" żeby się nie kłócić o oryginalność nicka a pod własnym imieniem
się najlepiej czuję. Dwa, może trzy lata temu skróciłam do "R"
specjalnie dla globa - do kobiet podchodzi z lekceważeniem a chciałam
jakoś w miarę normalnie z nim porozmawiać (oj naiwna, naiwna - okazało
się, że nawet jak myślał, że jestem facetem to było to niemożliwe - a
jak się do płci przyznałam to się znacznie pogorszyło).
Ważniejsze w kwestii kojarzenia jest to, że dzieci czytałam namiętnie
jeszcze w zeszłym tysiącleciu ;).

> Ale sęk w tym, że to była grupa, na którą weszłam dosłownie na moment (bo
> chciałam się czegoś dowiedzieć), więc generalnie ani mnie nikt nie
> kojarzył, ani ja nikogo. Zatem ta osoba musiała sobie trochę posiedzieć w
> sieci i poszperać.

Nie, nie musiała. Wystarczy, że ta osoba regularnie czytywała dzieci i
rodzinę - wtedy kojarzyła Cię bez szperania.

> Generalnie chodzi mi o to, że jak ktoś ma czas i zacięcie, to może znaleźć
> naprawdę bardzo, bardzo dużo.

A to się oczywiście zgadza.

> Z innej beczki - kiedyś zrobiłam wielkie oczy, gdy mi bliska znajoma na
> jakimś spotkaniu wystrzeliła "no i jak tam Nixe twoje przepychanki z
> dyrektorką w przedszkolu" ;-) Okazało się, że ona też pisuje na psd, ale
> kompletnie jej nie skojarzyłam.

Wystarczy, że czytała.

> Jak wbijam swoje dane, to najpierw wyskakuje firma, (...)

To teraz wystarczy zadzwonić i przepytać pracowników ;). Nie wszyscy
muszą lubić właścicieli.

--

Renata

Zdrowych i wesołych! :)