Starość

11. Data: 2011-12-26 20:34:58

Temat: Re: Starość
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-25 00:18, Paulinka pisze:

> Jutro moje dzieci mają chrzciny.

I jak Paulinko? Pierun w kościół nie trzasnął? ;)

Ewa

12. Data: 2011-12-26 20:56:40

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-25 13:48, Lebowski pisze:

> hehe, no rzuca sie w oczy, ze corki nie obiecalas babci ochrzcic o ile
> naprawde wierzysz, ze ktos z tutejszych czubkow dla sie wogle nabrac ci
> drugi raz na ten sam kit.

Trudno obiecywać coś w związku z kimś, kto nawet jeszcze nie jest w
planach. Ale przecież ksiądz w kazaniu polecił porzucić logikę, nie? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

13. Data: 2011-12-27 06:21:27

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trudno obiecywać coś w związku z kimś, kto nawet jeszcze nie jest w
> planach. Ale przecież ksiądz w kazaniu polecił porzucić logikę, nie? :)

Ta, ktora nie radzi sobie ze stanami splątanymi? Bardzo slusznie.

14. Data: 2011-12-27 06:47:16

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-26 21:56, było cicho i spokojnie, aż tu Aicha jak pierdolnie:

> Trudno obiecywać coś w związku z kimś, kto nawet jeszcze nie jest w
> planach.

Kij wam w oko i lata mi co robicie ze swoimi dzieciakami.
A jesli tak trudno, to polecam film Rytuał / The Rite (2011).
Rekomendacja jego moze byc nie tylko znakomita jak zwykle rola
Anthony'ego Hopkinsa, ale takze to, ze film jest na faktach i
aktualizuje statystyki Emily Rose.
Szczegolnie na uwage zasluguje stwierdzenie w nim zawarte, ze ludzie
przez cale lata moga nie zdawac sobie sprawy ze swojego 'pasazera'.
I jesli nadal bedzie to szlo w tym tempie to mysle, ze wasze dzieciaki
sa juz w stalym ich menu.

> Ale przecież ksiądz w kazaniu polecił porzucić logikę, nie? :)

No i prawidlowo.
Zauwaz, ze ksiadz zwracal sie do wiernych, ktorzy przez pryzmat wiary
rozumieja go bez trudu, co tobie raczej nigdy nie bedzie dane.

15. Data: 2011-12-27 10:00:34

Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał

> Jutro moje dzieci mają chrzciny.
> Michał Jan
> Maciej Aleksander

I fajnie. Trzeba dotrzymywac słowa.
A małej czemu nie chrzcisz?

Pozdrawiam
MOLNARka

16. Data: 2011-12-27 10:33:47

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-27 11:00, było cicho i spokojnie, aż tu MOLNARka jak
pierdolnie:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał

> I fajnie. Trzeba dotrzymywac słowa.
> A małej czemu nie chrzcisz?
>
> Pozdrawiam
> MOLNARka

hehe, bo nikt w zwiazku z nia nie zarzucil jej smierdzacego falszu i
obludy, wiec malostkowosc nie kaze jej reagowac.

17. Data: 2011-12-27 10:39:19

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> I jak Paulinko? Pierun w kościół nie trzasnął? ;)

Nie :-)

Bardzo wzruszająca była cała ceremonia. Dla dzieci również.
Sporo w tym zasługi proboszcza, który udzielał dzieciom Chrztu Św.
No i jednak Boże Narodzenie ma swój klimat - kolędy, które chłopaki
wyśpiewywali, wystrojony świątecznie kościół.
O przeżyciach duchowych pisać nie ma sensu, bo zawsze się znajdzie na
jednym biegunie XL, która uważa moje dzieci za niegodne bycia członkami
KK, a na drugim Maciek, który uważa mnie za hipokrytkę. Zresztą
napisałam w ogóle tego posta o chrzcie dzieci, żeby zakończyć pewien
rozdział na grupach. To była, jest i będzie zawsze sprawa czyjegoś
sumienia i jego wewnętrznych przemyśleń.

--

Paulinka

18. Data: 2011-12-27 10:40:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał

> I fajnie. Trzeba dotrzymywac słowa.
> A małej czemu nie chrzcisz?

Rodzice chrzestni małej w przyszłym roku mają się pobrać, wtedy też i ją
ochrzcimy.

--

Paulinka

19. Data: 2011-12-27 10:50:09

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-27 11:40, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
pierdolnie:

> Rodzice chrzestni małej w przyszłym roku mają się pobrać, wtedy też i ją
> ochrzcimy.

hehe, cale szczescie, ze w moim kosciele, rzymsko-katolickim, ja nie
musialem sie pobrac z chrzestna, bo juz bylbym bigamista :))

20. Data: 2011-12-27 11:45:49

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-27 11:39, Paulinka pisze:
> To była, jest i będzie zawsze sprawa czyjegoś sumienia i jego
> wewnętrznych przemyśleń.

I to jest najważniejsze. :)

Ewa

Zdrowych i wesołych! :)