Starość

191. Data: 2011-12-30 18:52:41

Temat: Re: [OT] Re: Starość
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Dec 2011 19:28:18 +0100, Nixe napisał(a):

> I o to mi chodziło.
> Przez 7 dni widzisz, potem już nie.

Ale ja nawet przez te 7 nie widzę!

--
XL

192. Data: 2011-12-30 18:55:18

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Ale ja nawet przez te 7 nie widzę!

Widzisz Lebowski jaką przykrość robisz koleżance, może ujawnij całemu
światu
juzenetowemu swoje światłe myśli?

--

Paulinka

193. Data: 2011-12-30 19:12:59

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Dec 2011 18:14:42 +0100, XL napisał(a):

> Działa OD RAZU. Post jest od razu specjalnie oznaczony, a tylko sam fakt
> usunięcia następuje po 7 dniach.

Ale Szaulo też sobie ostatnio to "no-archive-coś-tam" ustawił, a mimo to
jego posty widziałam normalnie w Dialogu... Natomiast L. nie widzę w
Dialogu w ogóle, tylko z cytatów wiem o jego istnieniu. No i w googlach
widzę "no-archive'ów", ale przez google zaglądam raz na ruski rok, więc i
tak nic nie wiem, co piszą :)

Pozdrawiam,
M.

194. Data: 2011-12-30 19:20:38

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> [...]
> Dialogu w ogóle, tylko z cytatów wiem o jego istnieniu. No i w googlach
> widzę "no-archive'ów", ale przez google zaglądam raz na ruski rok, więc i

Niewiele tracisz. Jego główna działalność jest skupiona na tym, żeby
sobie na mnie ulżyć. Czasem coś na medycynie wyskrobie, czasem coś
merytorycznie wartościowego spróbuje na psychologii puścić. Ogólnie
obraz nędzy i rozpaczy emocjonalnej. Czasem walnie z grubej rury do
Aichy, Qry się boi więc raczej rzadko pyskuje.
Jego autorskie posty skupiają się na dziwnym pojmowaniu świata -
chociażby ten 'Co one sobie myślą' - o dziewczynach ubranych w spódnice
zimą.

--

Paulinka

195. Data: 2011-12-30 22:00:14

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Dec 2011 20:20:38 +0100, Paulinka napisał(a):

> Niewiele tracisz. Jego główna działalność jest skupiona na tym, żeby
> sobie na mnie ulżyć.

Co nieco zdążyłam zauważyć w cytatach... Przykre...

> [...]
> obraz nędzy i rozpaczy emocjonalnej. Czasem walnie z grubej rury do
> Aichy, Qry się boi więc raczej rzadko pyskuje.

To Qry można się bać? Naszej Qry?! :)
Qra kojarzy mi się z Marią Czubaszek. Oczywiście nie wiek mam tutaj na
myśli :), a m.in. sposób formułowania przemyśleń, podobne poczucie humoru
itp. No i jak tutaj się bać? :)

> Jego autorskie posty skupiają się na dziwnym pojmowaniu świata -
> chociażby ten 'Co one sobie myślą' - o dziewczynach ubranych w spódnice
> zimą.

Sama jestem miłośniczką spódnic, więc nawet zimą (tak na marginesie, to co
to za zima w tym roku?) z uwielbieniem noszę również spódnice. Co prawda
dłuuugie, więc pewnie się nie liczy ;) Ale czasami noszę też kapelusze i
futrzane rękawice w ciapki z jednym palcem (bo strasznie marznę w dłonie),
więc zapewne jestem wariatką :)

Pozdrawiam,
M.

196. Data: 2011-12-30 22:10:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> [...]
> Qra kojarzy mi się z Marią Czubaszek. Oczywiście nie wiek mam tutaj na
> myśli :), a m.in. sposób formułowania przemyśleń, podobne poczucie humoru

Bo Qra ma to coś, czemu jemu w życiu brakuje - poczucie humoru i
irracjonalne podejście do rzeczywisttości!

> [...]
> futrzane rękawice w ciapki z jednym palcem (bo strasznie marznę w dłonie),

LOL Fragile, ja noszę się jak mam ochotę w danej sytuacji. I nikomu nic
do tego. Najwyżej zmarznę.

--

Paulinka

197. Data: 2011-12-30 22:20:55

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-30 19:52, XL pisze:

> Ale ja nawet przez te 7 nie widzę!

No teraz to rency mię całkiem opadnęły :(
Toż piszę przecież, że ja również nie widzę jego postów w ogóle, a nie
tylko po 7 dniach, więc ta niewidzialność nie jest spowodowana
"no-archive-coś-tam" (jak sugerowałaś), tylko czymś zupełnie innym.

N.

198. Data: 2011-12-30 22:22:52

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-30 17:06, Fragile pisze:

> Ja też nie widzę jego postów. Ikselka chyba też nie.
> Nie czuj się więc osamotniona :)

No to ufff ;-)
Myślałam, że to u mnie coś szwankuje w czytniku.

N.

199. Data: 2011-12-30 22:37:13

Temat: Re: Starość
Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-30 19:01, Qrczak pisze:
> Dnia 2011-12-30 18:57, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie lubię obcych. Ciał.

Też tak myślałam.
Teraz bywa, że zapomnę wyjąć na noc.
Polecam. Zimą nie parują w sklepie.

N.

200. Data: 2011-12-30 22:46:15

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Dec 2011 19:01:10 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-12-30 18:57, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie lubię obcych. Ciał.

A ja polecam.
Jak już wspomniała Nixe - zimą nie parują,
a i na basenie się przydają (jak się nie nurkuje).
Człowiek widzi, dokąd płynie :)
No i jak się ćwiczy (siłownia, czy aerobik etc.),
i przeciwsłoneczne różne różniste można nosić, a nie
tylko jedne optyczne,
i nosek się nie męczy,
i skleroza cudownie znika ('gdzie są moje okulary?'),
no i w ogóle i w szczególe :)

Pozdrawiam,
M.

Zdrowych i wesołych! :)