Starość

601. Data: 2012-01-18 21:42:57

Temat: Re: Starość
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> W sumie chyba nie tak dawno temu na psp wygrzebano personalia jednej
> osoby. Akurat niezbyt lubianego upierdliwca, ale jednak. I zrobili to
> ludzie, po których bym się tego w ogóle nie spodziewała.

I niezbyt trafnie.

--

Paulinka

602. Data: 2012-01-18 21:44:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2012-01-18 22:32, niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Albo o Grycankach. W dodatku bezzębnie się uśmiechającymi na wybiegu.

To ja już wolę fejsbuka albo do pracy :P

--

Paulinka

603. Data: 2012-01-18 21:46:02

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 22:42, Paulinka pisze:

> I niezbyt trafnie.

To wiadomo na pewno? Jeśli nawet, to tym gorzej.

Ewa

604. Data: 2012-01-18 21:49:31

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> To wiadomo na pewno? Jeśli nawet, to tym gorzej.

Na pewno przecież Piotrek (fajny gość skądinąd) tutaj pisze, chociaż
dostał wiadro pomyj bez powodu za jakiegoś dupka.

--

Paulinka

605. Data: 2012-01-18 21:54:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jan 2012 22:25:20 +0100, medea napisał(a):

> W każdym razie na pewno lubią swoje lody. ;)

Aż strach je jeść, skoro efekt z tego jedzenia (pośredni i bezpośredni)
taki jak na fotce 3333-)
--
XL

606. Data: 2012-01-18 22:07:17

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 22:49, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
pierdolnie:

> Na pewno przecież Piotrek (fajny gość skądinąd) tutaj pisze, chociaż
> dostał wiadro pomyj bez powodu za jakiegoś dupka.

hehe, no jasne, przez dupka, a nie przez takie emocjonalne swinie jak
ty, tylko ciekawe czemu ten dupek na niego zlego slowa nie powiedzial,
za to ty malo sie nie zesralas, zeby jemu dowalic.
Poza tym potem z niego tez wylazla troche swinia, gdy zaczal czepiac sie
Malgosi, ktora chyba jako jedyna naprawde byla po jego stronie, co to
bylo wtedy raczej niezbyt popularne.

607. Data: 2012-01-18 22:13:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski pisze:

> [...]
> Poza tym potem z niego tez wylazla troche swinia, gdy zaczal czepiac sie
> Malgosi, ktora chyba jako jedyna naprawde byla po jego stronie, co to

Bo facet ma klasę w przeciwieństwie do ciebie? I nie chodzi tu o ilość
skończonych klas. BTW jesteś kwintesencją tej dyskusji.

--

Paulinka

608. Data: 2012-01-18 22:31:52

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 23:13, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
pierdolnie:

> Bo facet ma klasę w przeciwieństwie do ciebie? I nie chodzi tu o ilość
> skończonych klas. BTW jesteś kwintesencją tej dyskusji.

Ma klase bo sie przypieprzal do Malgosi czy sama juz nie wiesz co belkotac?
Poza tym kto ci bronil skonczyc tyle klas co ja?

609. Data: 2012-01-18 22:39:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski pisze:
> W dniu 2012-01-18 23:13, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
> pierdolnie:

> Ma klase bo sie przypieprzal do Malgosi czy sama juz nie wiesz co belkotac?

Do Małgosi się wiele osób ... i jakie to ma znaczenie? Co Ty w ogóle
wiesz o niej?

> Poza tym kto ci bronil skonczyc tyle klas co ja?

Nikt. Na całe szczęście, jeszcze by mnie wyj.bali jako nieudacznego
informatyka bez kręgosłupa moralnego.

--

Paulinka

610. Data: 2012-01-18 23:23:09

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 23:39, było cicho i spokojnie, aż tu Paulinka jak
pierdolnie:

> Do Małgosi się wiele osób ... i jakie to ma znaczenie? Co Ty w ogóle
> wiesz o niej?

Ma takie, ze to wcale nie swiadczy o klasie jak klepiesz jak potluczona.
A wiem sporo, bo przeciez sporo o sobie pisze i ma co pisac.

> Nikt. Na całe szczęście, jeszcze by mnie wyj.bali jako nieudacznego
> informatyka bez kręgosłupa moralnego.

A to co ma znaczyc?
Chcesz mi sie pozalic na zly swiat czy tylko zmierzic absurdem?

Zdrowych i wesołych! :)
staropolskim obyczajem...
Niemcy
Co one sobie mysla?