Staruszek do adopcji.

1. Data: 2012-08-07 18:55:17

Temat: Staruszek do adopcji.
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

babcia,dziadek do adopcji.

RODZINA -POLKA,CZECH I 6-MIESIECZNY CHLOPCZYK MIESZKAJACY W
HISZPANII,POSZUKUJA BABCI-DZIADKA DO ADOPCJI.MY NIESTETY NIE MAMY JUZ
ZADNYCH BABCI I DZIADKOW,NIE SZUKAMY OPIEKUNKI CZY NIANI DO
DZIECKA.POSZUKUJEMY POPROSTU KOCHAJACYCH DZIADKOW DLA NAS I DLA
NASZEGO SYNKA.NIE CHCEMY ZADNYCH FINANSOWYCH INTERESOW.JESZCZE RAZ
PISZE ZE MIESZKAMY W HISZPANII.

____________________________________
Znalazłem takie ogłoszenie bo się dowiedziałem że teraz jest bum by
adoptować staruszki. Ciekawe co z tego wyjdzie.?

2. Data: 2012-08-09 13:30:45

Temat: Re: Staruszek do adopcji.
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.youtube.com/#/watch?v=wGkaUhHYq-k

3. Data: 2012-08-09 13:33:46

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sie, 15:30, Nemezis <s...@g...com> wrote:
> On 7 Sie, 20:55, Nemezis <s...@g...com> wrote:> babcia,dziadek do
adopcji.

http://www.google.pl/url?q=http://www.youtube.com/wa
tch%3Fv%3DVsber2C616c&sa=X&ei=CLsjUKaYG8fjtQagsYCYBg
&ved=0CFsQuAIwCA&usg=AFQjCNF_53EqaOv2T6Ba2ENrliiGNmm
yLw

4. Data: 2012-08-10 06:04:42

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-09 15:33, Nemezis pisze:

> http://www.google.pl/url?q=http://www.youtube.com/wa
tch%3Fv%3DVsber2C616c&sa=X&ei=CLsjUKaYG8fjtQagsYCYBg
&ved=0CFsQuAIwCA&usg=AFQjCNF_53EqaOv2T6Ba2ENrliiGNmm
yLw

Widzę, że nikt nie chce się połasić na te Twoje cuda intelektualne więc
pozwól, że Ci pomogę odrobinkę w ich przydatności poznawczej - czy
pomysł, że ktoś mógłby kiedyś chcieć zaadoptować Ciebie jako dziadka lub
babcię przyszedł Ci do głowy przed czy po konsumpcji proponowanego
przeze mnie przysmaku? ;>

5. Data: 2012-08-10 11:18:14

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sie, 08:04, Ed <e...@i...pl> wrote:

> [...]
> pomysł, że ktoś mógłby kiedyś chcieć zaadoptować Ciebie jako dziadka lub
> babcię przyszedł Ci do głowy przed czy po konsumpcji proponowanego

Pomysł jest fajny , już nie trzeba męczyć się z rodziną, która po
podpisaniu testamentu odda kogoś do domu starości, tylko można zmienić
rodzinę.Lub rodzina nie utrzymuje kontaktu, to można wybać inną.
Pomysł daje duże możliwości. Zanikają rodziny wieloosobowe , każdy
gdzieś zaganiany rozłazi się po świecie i to jest chyba wyraz
tęsknoty . Widać że ci się nudzi.

6. Data: 2012-08-10 12:26:22

Od: Ed <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-08-10 13:18, Nemezis pisze:

> [...]
> Pomysł daje duże możliwości. Zanikają rodziny wieloosobowe , każdy
> gdzieś zaganiany rozłazi się po świecie i to jest chyba wyraz

Fajny, bo tak przeczytałeś gdzieś w necie?
Ten pomysł funkcjonuje u nas od lat, najmniej gdzieś z 15-tu.
Znam wiele przypadków jego realizacji, motywacji biorących w nim udział
i wierz mi, że ma mankamenty nie do pokonania.
Tylko że nie z Tobą o tym rozmowa, bo Ty tylko tu coś bezrefleksyjnie
wrzuciłeś.
Prawdopodobnie właśnie z nudów, które mi przypisujesz.

7. Data: 2012-08-10 13:55:29

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sie, 14:26, Ed <e...@i...pl> wrote:

/watch%3Fv%3DVsber2C...

> Fajny, bo tak przeczyta e gdzie w necie?
> Ten pomys funkcjonuje u nas od lat, najmniej gdzie z 15-tu.
> Znam wiele przypadk w jego realizacji, motywacji bior cych w nim udzia
> i wierz mi, e ma mankamenty nie do pokonania.
> Tylko e nie z Tob o tym rozmowa, bo Ty tylko tu co bezrefleksyjnie
> wrzuci e .
> Prawdopodobnie w a nie z nud w, kt re mi przypisujesz.

Tego w PL nie ma zbuku , dopiero zagranicą się dzieje.

Jak zniszczyć państwo?
Trochu żal dupe ściska.
chwilowe otumanienie przez kobietę
DEEPIKA SEX VIDEOS